Jump to content

Am aspirat la ea, acum aspira ea pentru mine


Cumnatu

Recommended Posts

Asa este, multumesc frumos !

Alutec-E se cheama

Caut sa vad ce greutate au si candva o sa le cantaresc sa aflu daca se pupa cu realitatea din teren greutatea teoretica de pe internet, astfel dandu-mi seama daca sunt originale sau chinezarii.

 

Cica au Gewicht: 10.90 kg.

E mult, e bine ?

Edited by Cumnatu
Link to comment
Share on other sites

Mi-am luat inima in dinti si ieri am spalat motorul. asta dupa ce am lasat motorul sa se raceasca la aproximativ 40-50 grade, cat sa pot tine mana pe el.

N-am folosit jetul de presiune de la spalatorie, ci doar cat face el pipi asa fara compresor, ca un dus.

Udat putin sa se scurga praful, dat cu degresant ( nu stiu de care, ce aveau baietii la spalatorie ) , lasat 2-3 minute sa actioneze, clatit bine de tot.

Imediat dupa ce am clatit degresantul am suflat toate mufele vizibile cu aer comprimat si toate fantele vizibile.

Apoi suflat cu aspiratorul de aer cald.

Pornit motorul fara nici o problema, nici un senzor aprins, nici o schimbare in comportament.

 

N-am periat sau degresat f mult, am vrut doar sa ii schimb mirosul si sa scap putin de praf si de antigelul care s-a scurs pe ici pe colo la schimbarea radiatorului.

 

Ce a iesit din izolatia de la capota, vai mama, pana la urma amdat-o jos si am spalat-o pe podeaua spalatoriei de 3-4 ori pana cand din ea a iesit doar apa curata. Acum e la uscat pt 2-3 zile.

 

Deci, daca vrei, se poate.

Link to comment
Share on other sites

Facut-am un test de amortizoare si frane si iata ce a iesit :

post-10328-0-79203000-1456169597_thumb.png

post-10328-0-78356500-1456169605_thumb.png

 

Frana de mana stiam ca nu tine, tot uit sa o strang cand trec pe la mecanic.

Discuri si placute de frana stiam ca trebuie, sunt pe lista , asteptau acest test ca sa vad ce mai schimb pe langa ele.

Amortizoarele nu sunt nici duse dar nici satisfacatoare pt mine, asa ca o sa le schimb si pe aceastea concomitent cu arcurile.

 

Urmeaza schimbare : arcuri - amortizoare - flanse si rulmenti - discuri si placute frana.

 

Voi din datele de mai sus observati ca ar trebui si altceva facut ? Ca eu ma uit ca si curca in lemne.

Link to comment
Share on other sites

Habar n-am ce am acum pe masina, destul de tapanoasa este dar parca dpdv al calitatii amortizoarelor as vrea sa evoluez.

In plus, azi dimineata am fost la o indreptare de jante si o geometrie si daca spatele e ok, fata dreapta ( unde a fost lovita ) este destul de mult aiurea.

post-10328-0-11870900-1456223744_thumb.jpg post-10328-0-65581000-1456223752_thumb.jpg

 

Posibil sa fie stramb amortizorul, poate chiar port fuzeta si in concluzie urmeaza urmatoarele schimbari :

 

- cauciucuri Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 225/45/17 91V = comandate, le astept

- arcuri Eibach pro + amortizoare Bilsteinnu stiu daca B4 sau B6, aici inca mai studiez.

- flanse si rulmenti amortizoare

- eventual kit corectie caseta de directie, are un joc mic care parca, daca nu ma doare rau financiar, l-as rezolva.

 

Apoi inca o data geometria si vedem ce si cum.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Upgradeuri tehnice :

- polish faruri

- furtun servo frana

- furtun servodirectie

- garnitura capac motor

- curatare zone unde avea ulei scurs la motor din cauza vechii garnituri

- termostat

- discuri si placute frana ATE

- flanse amortizoare

- planetara dreapta

- garnituri traseu evacuare

- sonde lambda

- macarale pentru doua geamuri + desfacut si uns toate macaralele

- senzor parcare ( lipsea 1 bucata )

- geometrie

- ulei diferential

- ulei garnitura filtru cutie

- ulei grup distributie sau ceva de genu''

- stropitori faruri

- alte chestii care le-am uitat

 

Practic alaturi de bujii si cauciucuri, uleiuri, filtre, pompa apa, vascocuplaj, radiator, diversi senzori si ce am mai facut pana acum am dublat valoarea de achizitie.

 

Mai am de schimbat eventual caseta de directie ( are un mic joc ) , parbrizul care e crapat, eventual valva pcv si motorasul pas cu pas, am si eu piticii mei si apoi punem navi mare, volan in 3 spite, si facem un detailing.

Cine o ia de la mine cand o sa o ia sa zica saru'mana :)

 

Poze frumoase tot n-am, nici vremea nu tine cu mine si nici nu inteleg de ce la multe poze imi da eroare cand incerc sa le uploadez.

 

post-10328-0-09364600-1459253911_thumb.jpg

Edited by Cumnatu
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru implicare! Pana la urma, masina are sau nu taxa platita? Am urmarit pe sarite topicul si n-am vazut nimic in sensul asta.

Legat de solutia de AUX, sunt mai multe variante:

- pastrezi casetofonul si folosesti o interfata AUX/SD/USB de pe site-uri gen Edotec - cost aprox. 100Euro

- cumperi un Business CD fabricatie dupa 09/2002 (cele dupa jumatatea lui 2004 citesc si MP3) la care montezi un cablu AUX cu jack - cost aprox. 10Euro

- cumperi o navigatie dedicata cu Android si ai rezolvat foarte elegant problema! - cost 300-700Euro

Mult succes in continuare!

Link to comment
Share on other sites

Multumiri Trask !

N-am stiut ca cele dupa 2004 citesc si MP3.

Am decis sa navi mare ( o sa incerc sa vand adaptorul care deja l-am luat ) dar nu stiu care este diferenta practica intre cele din poza de mai jos. Deasemenea ma intereseaza si diferenta dpdv acustic, un semnal audio cat mai bun si evident sa se potriveasca cu sistemul actual de pe masina , Harman/kardon.

post-10328-0-53597500-1459313655_thumb.png

Personal as prefera dpdv estetic varianta 1 pentru ca nu ma vad folosind CD dar nu stiu care se pupa cu mine si care este mai buna.

Este cineva asa dragut sa imi explice si mie ce diferenta este intre cele doua ? Multumesc mult !

 

Nu stiu daca are importanta in vederea raspunsului vostru dar pe viitor vreau sa montez camera mars arriere si nu m-ar deranja daca as putea sa ma conectez via bluetooth la Iphone dar nu este nici imperativ. Deasemenea nu exclud un modul de TV dar nici vital nu este.

 

Prefer aspectul stock cu butoane sa zic asa. Altfel era simplu, luam un dvd altermarket si o rama adaptoare si aia era DAR nu vreau sa am butoane colorate albastru sau mai stiu eu ce, sau montam o tableta si aia era.

Dar nu imi place lookul fara butoane. pur si simplu imi place prea mult dpdv estetic cum arata astea din poza, originalele.

Stiu ca astfel fac u nmic compromis la calitatea audio fata de ce se poate gasi acum pe piata dar imi asum acest inconvenient.

Edited by Cumnatu
Link to comment
Share on other sites

In prima poza este un display original ( are in spate cd) iar in a doua o unitate aftermarket.

 

Unitaltile AM sunt cu sutele, diferite modele, sisteme operare etc. Cauta pe forum ca sunt multe informatii.

Gasesti destule care sa arate bine in bord, cat mai aproape de OE.

 

Eu am navigatia originala mk4 ca asa s-a nimerit, dar daca nu ar fi avut, cred ca as fi mers pe una cu Android.

 

La cea originala se simte lipsa touch screen-ului mai ales cand trebuie sa introduci o adresa sau sa ajungi la un anume meniu. Am si bluetooth din fabrica dar nu se intelege prea bine cu telefoanele mai noi.

 

Dar are si plusuri: porneste repede, nu se blocheaza, nu are lag, afiseaza date de pe can ( gen 2 consumuri, range, temperatura )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si acum ca am schimbat si caseta de directie impreuna cu planetara buclucasa ( noua ) precum si bobina care tot facea figuri, masina merge excelent de DREPT :) si nu mai vibreaza.

 

Urmeaza upgrade de arcuri si amortizoare si apoi navigatie mare, volan M cand o sa gasesc ( am comandat deja de noi din pacate difuzorul de aer de la radiator si suportul de pahare crem, am echipat-o deja cu covorase dedicate crem ), o infoliere autorizata anti UV la geamuri.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.