Jump to content

M550XD


Acero99

Recommended Posts

Acero, esti convins ca 6-arul aluia e cinstit si corect?

 

e luata de pe CarsOnTheWeb fara TVA , probabil pretul de achizitie a fost undeva la 32-33k maxim , din poze nu iti dai seama de nimic trebuie urcata pe elevator / ISTA / test drive

 

cum ma entuziasmez asa imi si trece ... imi place 6'arul - pachet M - faruri led - bang and olufsen - trapa - toate optiunile de suspensie si stabilitate - dar CIC + 6WA + volanul preLCI ... plusuri si minusuri

 

oricum zilele astea imi e scarba sa ma uit la masina pentru ca e foarte murdara si e foarte frustrant sa nu poti sa o speli - nu prea imi vine sa stau 3 ore la garaj sa o fac si dupaia in 2km pana in parcarea subterana sa fie aproape la fel de murdara

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

depinde ce vrei bro...eu unul n as da negresa pe 6 dar fiecare cu alegerea lui... la schimb valoarea de piata (asta daca e in mintile lui 6-eru) la cum stim c ai tinut masina aia e schimb pe schimb...dar intervine o plictiseala si vrei o schimbare iar pentru satisfacerea ta te vad in stare sa i dai 5k plus la schimb..:) Edited by marss
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

aaaa si apropo ...

 

exista vreun caz in Europa cu probleme la distributie pe M550D ?

 

e un gigel pe FB care ii baga pe toti in sperieti cu distributiile ( imi scapa numele ... ) omul iti recomanda sa schimbi distributia si la o bicicleta Pegas ( il inteleg trebuie sa manance si gura lui ceva )

 

masina acum merge pe 171.000km ... se verifica greu starea lantului ?

 

in februarie urmeaza revizia completa ( am facut aproape 7000km cu uleiul actual ) + discuri si placute de frana

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

aaaa si apropo ...

 

exista vreun caz in Europa cu probleme la distributie pe M550D ?

 

e un gigel pe FB care ii baga pe toti in sperieti cu distributiile ( imi scapa numele ... ) omul iti recomanda sa schimbi distributia si la o bicicleta Pegas ( il inteleg trebuie sa manance si gura lui ceva )

 

masina acum merge pe 171.000km ... se verifica greu starea lantului ?

 

in februarie urmeaza revizia completa ( am facut aproape 7000km cu uleiul actual ) + discuri si placute de frana

 

Din cat inteleg, si N57 are probleme cu distributia, dar cazurile sunt mai rare decat la N47, si in general am vazut ca apar pe masini mai grele (x5, x6). Nu stiu daca se poate verifica fara sa desfaci. Si eu ma tot gandesc daca sa fac distributia la N47, insa mi-e mai teama de felul in care se face lucrarea decat de ruperea lantului (etansari proaste, etc).

 

La ce mecanic te referi pe FB? La baiatul din Targoviste? :)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

la mine codul motorului este N57X - seria lantului cautata pe realoem apare doar pe motoarele de 381cp - 5/7/x5/x6

 

Part 11318515669 was found on the following vehicles:

 

5' F10   (10/2010 — 06/2013)

5' F10 LCI   (10/2012 — 10/2016)

5' F11   (10/2010 — 06/2013)

5' F11 LCI   (10/2012 — 12/2016)

7' F01 LCI   (05/2011 — 05/2015)

7' F02 LCI   (06/2011 — 05/2015)

7' G11   (09/2015 — 12/2016)

7' G12   (10/2015 — 12/2016)

X5 E70 LCI   (08/2011 — 06/2013)

X5 F15   (08/2012 — 12/2016)

X6 E71   (08/2011 — 06/2014)

X6 F16   (09/2013 — 12/2016)

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea: ai o supermasina si tehnic si estetic pe care ai vrea sa o schimbi cu un fier cu multe necunoscute. eu unul as pastra 550d-ul.

 

sunt si eu interesat de discutia cu N57-le despre care aud panicosii cu distributia, dar si altii(mai multi astia) care-mi pomenesc de multe cazuri de cuzineti agatati, luati taras....etc...cica la motoarele astea e mai des(se spune, dar eu nu am vazut caz concret) intalnita problema asta.

Link to comment
Share on other sites

Sigur zice de cacaciosul ala de knet.

Parerea mea ti-am spus-o si la tine la garaj.fara zgomot nu ai de ce sa iti faci griji cum nici foc fara fum nu se poate ;)

 

Baiatul ala de la Targoviste este extrem de frustrat. Nu am cum sa judec abilitatile lui tehnice, insa dupa felul in care se comporta nu e greu sa iti faci o parere. E genul care te abureste aiurea, care crede ca le stie pe toate si cei care nu se pricep la masini sunt niste prosti care nu merita sa aibe o masina; un ignorant. Legat de zgomot, inteleg ca sunt cazuri in care distributia se rupe oricum.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Baiatul ala de la Targoviste este extrem de frustrat. Nu am cum sa judec abilitatile lui tehnice, insa dupa felul in care se comporta nu e greu sa iti faci o parere. E genul care te abureste aiurea, care crede ca le stie pe toate si cei care nu se pricep la masini sunt niste prosti care nu merita sa aibe o masina; un ignorant. Legat de zgomot, inteleg ca sunt cazuri in care distributia se rupe oricum.

 

 

 

Bine punctat mcliviu. Si eu urasc genul asta de mecanici atotstiutori, care daca cel putin nu esti mecanic ca si el, te trateaza asa cu un aer superior de parca el ar fi inventat gaura la macaroana. Nu concepe ca altii sa stie mai multe ca el.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

pe mine sincer nu ma intereseaza ce zice lumea pe FB , tocmai de aceea am evitat ani de zile sa am cont acolo , dar din pacate in zilele noastre daca vrei sa promovezi un serviciu trebuie sa ai cont pe FB

 

desi motorul la baza este tot N57 , foarte multe piese importante au coduri unice doar pe acest motor ... un alt exemplu ar fi fulia de la vibrochen care are miezul metalic nu de cauciuc

 

eu am intors google'ul pe dos in cautarea acestor probleme pe M550D si nu am gasit mare lucru , au fost cazuri cu motoare duse spre 500cp aproape stock unde nu ma mira aparitia unor probleme

 

cand o sa merg la revizie o sa cer sfatul Domnului Ilie , daca considera ca este o idee buna o sa schimb si distributia , masina in cel mai bun caz posibil o mai tin inca 1 an , nu apuca 180.000km la mine

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E idolul agaricilor pe fb. :)

Stilul lui pervers ii atrage pe multi. Ce le face alora de la Service Scream (Tezparii) bmw...tiganie curata de dambovita.

:offtopic: Nu ii cunosc personal nici pe unu nici pe altu,sunt pe fb. in amandoua grupuri,"sectantii",si bmw romania unde este si el actualmente,pentru ca de acolo l-au gonit ca le zicea lucrurilor pe fata si asta a suparat multa lume.pararea mea personala (nimic mai mult,oricum sunt departe de tara)e ca omu e meserias,ca se mai lauda,dar am vazut rezolvari date,online,mici videouri despre cum se comporta masina,descrieri,etc,si nu a dat gres,la distributii la fel zice ca sch.25 elemente....ca e un pic mai vulgar,asta da....o fii si el scarbit.concurenta la noi functioneaza de alta forma ca si "pe afara",de ex am mers cu masina la un serv.,si mecaninicul a chemat de la serv. alaturat,sa-i zica si el o parere.....la noi veci,asa o mancarime si o invidie....in fine, apropo iti urmaresc topicul si ma minunez la fiecare miscare,o masina intradevar super frumoasa si ingrijita!

Edited by /cyprian/
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea: ai o supermasina si tehnic si estetic pe care ai vrea sa o schimbi cu un fier cu multe necunoscute. eu unul as pastra 550d-ul.

 

sunt si eu interesat de discutia cu N57-le despre care aud panicosii cu distributia, dar si altii(mai multi astia) care-mi pomenesc de multe cazuri de cuzineti agatati, luati taras....etc...cica la motoarele astea e mai des(se spune, dar eu nu am vazut caz concret) intalnita problema asta.

Vlad din pacate greu de crezut intradevar nu cu distributia au astea probleme ci cu cuzinetii.2 cazuri reale la prieteni mei ,Ionut cu servicele de la Kaufland si un prieten ,ambele masini 210-220 k km ,ambele masini F10 335d/2012 xdrive.

Am vazut cu ochii mei arborele facut praf si cuzinetii distrusi.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.