Jump to content

Incarcare baterie


Recommended Posts

nivelul electrolitului in baterie trebuie sa fie cu 20mm(2cm) deasupra placilor, daca e mai putin completezi cu apa distilata pana ajunge la nivelul mentionat. nu te astepta la minuni de la bateria aia....

...ma indoiesc ca 20mm - 2cm trebuie sa fie nivelul deasupra placilor.

La mai toate bateriile (albe) sunt doua dungi in plastic in lungul lor la cam 1cm (10mm) distanta una de alta; una fiind Minim, fata de cealalta mai de deasupra..

 

Bateriile la masina nu sunt surse de abur... ;)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Am acasa la tara redresor dinasta. E foarte fain si de incredere.

 

Daca bateria e goala, va sari undeva la 5-6 si scade repede pena pe la 3-4 (dupa vreo ora). Apoi dupa ce se mai incarca bateria, scade la 1-2 (dupa vreo 4-7 ore).

 

Redresorul asta poti sa-l lasi peste noapte legat fara probleme. Dupa 12 ore de incarcat si gur va fi ok.

 

P.S> Sincer, am mai mare incredere intr-o astfel de epava decat de chestii electrice din lidl :p

Link to comment
Share on other sites

@Bala o intrebare: la redresorul pe care spuneai ca il ai la tara, in situatia cand bateria este goala , spuneai ca sare undeva pe la 5-6 ,si pana la urma scade undeva a 1-2 , aceste valori ce reprezinta? 1-2 poate fi tensiunea bateriei? Pentru ca la redresorul de la Lidl nu arata asa ceva pe display.
Link to comment
Share on other sites

...ma indoiesc ca 20mm - 2cm trebuie sa fie nivelul deasupra placilor.

La mai toate bateriile (albe) sunt doua dungi in plastic in lungul lor la cam 1cm (10mm) distanta una de alta; una fiind Minim, fata de cealalta mai de deasupra..

 

Bateriile la masina nu sunt surse de abur... ;)

frate daca nu stii nu vorbi, ia cauta pe varul gogaie sa vezi ce si cum si dupa vino aici si date mare cu ce ai facut tu si ti`a functionat tie.

ca sa nu ma dau mare si tare iti zic asa, baterie de e46 model 320i din august 2000 desfacute capacelele masurat nivelul electrolitului in toti cei 6 elementi 20mm aka 2cm, asta e una, a doua 320d acelasi an luna mai baterie originala care din pacate am schimbato in decembrie anu trecut ca ma lasat si aia avea la fel 20mm(2cm), la o scurta socoteala asa mie imi da 15 ani vreau sa vad cati dintre voi aveti ati avut o baterie atata timp?

p.s cea de pe 320i inca e pe masina deci a plecat pe al 16lea an, intradevar ochiul nu mai e verde dar nu face nazuri masina la pornire....

@royal de curiozitate cat a costat incarcatorul ala?

Edited by --=Sylvyu=--
Link to comment
Share on other sites

frate daca nu stii nu vorbi, ia cauta pe varul gogaie sa vezi ce si cum si dupa vino aici si date mare cu ce ai facut tu si ti`a functionat tie.

ca sa nu ma dau mare si tare (...)

 

:offtopic:

nu's ce te face sa crezi ca ma dau mare, dar astea sunt lucruri de privat, banuiesc...

pe de alta parte NU FOLOSESC (..ma calauzesc de...) GOOGLE sa incarc, adaug Apa Distilata bateriei masinii mele, ci date cat mai tehnice, surse cat mai serioase!

Imi place sa cred ca mai bine abordez lucrurile (bateria) cu PRUDENTA (rational-tehnic.. inclusiv cele vizuale, daca bateria e marcata) pentru ca O DATA adaugata apa distilata, NIMIC nu o mai separa de electrolit, si risc sa ii scad CONCENTRATIA - singurul FAPT in care sta viata bateriei, care arata calitatea si CAPACITATEA bateriei, nu tensiunea...

Practic placile trebuie sa fie acoperite permanent cu electrolit; acest lucru este CEL MAI IMPORTANT.

Iar NIVELUL de concentratie al celulelor cu apa distilata evaporata v-a fi mai mare iar o reactie chimica mai puternica ARE loc in acele celule si de aceea trebuie adaugata apa distilata... dar sa pui prea mult (si asta se poate foarte usor) crezand ca ii face bine... ma indoiesc ca bateria isi v-a mentine capacitatea!

Sa mai amintesc cat de daunator este ca apa sa scada sub nivelul placilor?.. (sa stii ca nu ma adresez numai tie..)

 

Din partea mea poti sa faci baie placilor :drunk: Si iti doresc ca bateriile tale sa tina nu 16 ci 20 de ani , :fear: ASTA DACA NU (ne) MINTI.. :thumbsdown:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

din ce scrii se vede ca te iei dupa ce spune unul altul si nu din experiente proprii, pe vremuri nu aveam bmw aveam dacie nu eu tata si mereu avea probleme cu bateria pentru ca avea un consumator(casetofonul legat pe direct) in fine nu despre asta vreau sa vorbesc ci despre faptul ca avand probleme cu bateria am ajuns la un nene care avea vreo 70 de ani pe vremea aia un om de milioane care repara baterii auto de multi ani si omul a fost destul de binevoitor in a ne explica cum se intretine o baterie cu vizitare. mai exact nivelul electrolitului concentratia acestuia cat si cum se pune si cum se face reactivarea unei baterii care mai poate duce lejer vreo cativa ani daca ai grija de ea.

chiar daca e de pe dacia club bateria e tot baterie si aici explica cam ce ne`a explicat si nou nenea ala acum multi ani

http://www.daciaclub.ro/-t15339.html

Link to comment
Share on other sites

Chiar par ca ma bazez ce "auzite"? :D

Dar, ca sa nu incarcam topicul @Sylvyu.. banuiesc ca nu ai vrut sa punctezi cu, ce a spus autorul topicului care, chiar i-a facut baie (din greseala) bateriei... din linkul tau..

In schimb replicile celorlalti sunt bune de bagat la bibilica. Buna aducere aminte, sa tratam bateria masinii cu atentie.

 

Acum, se prea poate ca bateriile romanesti sa aiba nevoie de electrolit de pana la 20mm deasupra placilor.. insa asta NU este o regula generala.

Eu am alta baterie si chiar la cea noua ... Varta luata de curand, nu mai are nivelurile electrolitului marcate pe ea :hmm: in schimb mai am originala; revin cu o poza ca acu's la lucru :ike:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Si cand te gandesti ca exista la Lidl niste incarcatoare de baterii putin mai mare decat o palma la un pret de te apuca rasul, care mai este si cu micro controler, iti vine sa te abtii de la orice replica.

La care Lidl ca eu am tot cautat si nu am gasit niciun redresor.

Link to comment
Share on other sites

E posibil sa te chinui degeaba sa o incarci,daca ti a cazut vreun element din baterie,e pa!

Foarte importanta e valoarea amperajului,practic de el ai nevoie cel mai mult (amperajul care scrie pe ea e cel de pornire necesar al masinii).

Daca vei fi nevoit sa cumperi alta baterie,iti recomand Zapp Silver,aceeasi tehnologie ca la Varta/Bosch,numai ca pretul e mult mai mic.

Edited by AlexuM
Link to comment
Share on other sites

Varta (Bosch in magazin..) luata de curand, nu mai are nivelurile electrolitului marcate pe ea :hmm: in schimb mai am originala; revin cu o poza ca acu's la lucru :ike:

..sau si mai bine, cred ca bateriile romanesti au fie mai mult electrolit deasupra placilor, fie nemtii vor sa "play safe" in intyeresul lor, prin a "mentine" atentia cumparatorilor pe o diferenta mai mica (verificare mai frecventa) a electrolitului din baterie.. :bash:

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

..sau si mai bine, cred ca bateriile romanesti au fie mai mult electrolit deasupra placilor, fie nemtii vor sa "play safe" in intyeresul lor, prin a "mentine" atentia cumparatorilor pe o diferenta mai mica (verificare mai frecventa) a electrolitului din baterie.. :bash:

 

fara suparare da aia nu e o baterie bosh, e copie ordinara care se vinde cu sigla bosch. uitate si tu la ea putin ca parca e facuta pe cine stie ce vas in china....nu am inteles ce ai masurat cu metru acolo, banuiesc ca ai vrut sa arati ca minimul e la 10 cm si maxim la 12 cm si ca nu e adevarat ce am spus eu cu cei 20mm(2cm) deasupra elementilor? desfa bateria si masoara cu un tub transparent cat electrolit ai deasupra elementilor fai niste gradatii pe tub si vino cu poze...daca chiar vrei sa dovedesti ceva, dar din pacate acea baterie mi se pare ca e fara vizitare si deci nu ai cum sa faci ceea ce am zis eu mai sus :D

Edited by --=Sylvyu=--
Link to comment
Share on other sites

fara suparare da aia nu e o baterie bosh, e copie ordinara care se vinde cu sigla bosh. uitate si tu la ea putin ca parca e facuta pe cine stie ce vas in china....

Nu spune cee ce nu cunosti. Magazinul acela vinde baterii si foarte multe alte produse ca si uleiul de masina folosit de mine de mai bine de trei ani. vinde si ulei Castrol... primeste toate produse inapoi si dupa jumatate de an si iti da banii inapoi daca nu esti satisfacut! E vorba de un lant de angrosisti si vanzari cu amanuntul.. cu "filiale" in multe tari. Se numste Costo si este american.

Asa ca nu face afirmatii doar pentru ca eu ti-am lasat vreo impresie de magazin de duzina..

 

Ma indoiesc ca NU isi permit sa vanda calitate!

 

A, pentru motive necunoscute mie (cum am mai spus si sus.. despre ultima baterie a mea..) acel model de baterie era singurul care avea marcat Min si max pe ea.

 

(m-am cam saturat sa iti demontez/demonstrez anumite principii care (poate) le cunosti. . dar nu pana la capat! asa ca nu o sa mai raspund.)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.