Jump to content

pareri


geobeks

Recommended Posts

sal la toata lumea ! am achizitionat de curand e60 , 2006 , 120kw , si ma trezesc cu o problema pe care nu o pot vedea pe tester deci 0 erori . Anume , cu treapta a 3 parca intrerupe fin , si are momente cand trage destul de greu parca ar avea frana de mana trasa pe la jumate , toba finala e tot timpul murdara de funingine . Am schimbat de curand senzorul gaze inainte de catalizator care aparea defect pe tester si problema cu inegritul tobei persista . daca aveti ceva pareri asi fi recunoacator . multumesc !
Link to comment
Share on other sites

o sa fac si treaba asta , mentionez ca in urma cu 3 luni s a curatat profi filtrul de particule , in bord arata ca ar mai avea 190000 km , am schimbat pana akum epuratorul , kit volanta , senzorul mentionat , sper sa o pun cat mai repede la punct altfel nu'i de bine :)) motorul nu suna rau momentan :) Edited by geobeks
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

la Buzau am fost la doi mecanici care s au lasat " pagubas " , ideea este ca masina tragea mai greu inainte sa schimb senzorul gaze evacuare , dupa schimbate a gost o.k , apoi astazi la 2 saptamani aceeasi problema , trage mai greu si intrerupe fin , aveti idee acel senzor gaze inainte de catalizator trebuia programay ?! mecanicul l a montat si cam atat , a zis ca nu l mai da eroare dar nu a programat nimic . Mentionez ca daca merg prin oras la esapament persista miroa de gaze destul de inteparor , asta pana ies cu ea la drum mai lung cand dispare .. Edited by geobeks
Link to comment
Share on other sites

la Buzau am fost la doi mecanici care s au lasat " pagubas " , ideea este ca masina tragea mai greu inainte sa schimb senzorul gaze evacuare , dupa schimbate a gost o.k , apoi astazi la 2 saptamani aceeasi problema , trage mai greu si intrerupe fin , aveti idee acel senzor gaze inainte de catalizator trebuia programay ?! mecanicul l a montat si cam atat , a zis ca nu l mai da eroare dar nu a programat nimic . Mentionez ca daca merg prin oras la esapament persista miroa de gaze destul de inteparor , asta pana ies cu ea la drum mai lung cand dispare ..

 

Filtrul de paricule infundat,de la el vine mirosul .

Link to comment
Share on other sites

pai nu am nici 5000 mii km de cand a fost dat jos si curatat ( 900 ron ) , si acum sa o iau de la capat :( , pe tester arata si toate bujiile arse , mentionez ca au fost schimbate de curand toate , ma gandesc la releu ,poate avea releul legaturi cu regeneratea Dpf ? Edited by geobeks
Link to comment
Share on other sites

pai nu am nici 5000 mii km de cand a fost dat jos si curatat ( 900 ron ) , si acum sa o iau de la capat :( , pe tester arata si toate bujiile arse , mentionez ca au fost schimbate de curand toate , ma gandesc la releu ,poate avea releul legaturi cu regeneratea Dpf ?

 

Cu siguranta ca are legatura, daca nu functioneaza bujiile nu se face regenerarea si de aici si mirosul urat

Link to comment
Share on other sites

salutare ! tocmai am fost la mesoarias pentru o diagnoza la releul de bujii si surpriza a fost ca acesta nu apare eroare pe teater , in schimb testerul a vazut bujiile arse toate desii au fost schimbate acum 5 luni , mentionez ca eu am scos o borna la baterie si poate deasta vede bujiile ca fiond arse . Intradevar dimineata la rece tremura destul si ceva fum albicios pana se incalzeste pilutin ., daca aveti ceva pareri sant bine venite Edited by geobeks
Link to comment
Share on other sites

salutare ! tocmai am fost la mesoarias pentru o diagnoza la releul de bujii si surpriza a fost ca acesta nu apare eroare pe teater , in schimb testerul a vazut bujiile arse toate desii au fost schimbate acum 5 luni , mentionez ca eu am scos o borna la baterie si poate deasta vede bujiile ca fiond arse . Intradevar dimineata la rece tremura destul si ceva fum albicios pana se incalzeste pilutin ., daca aveti ceva pareri sant bine venite

 

Pai daca tremura la rece , ti-ai raspuns singur, zi lu meserias sa desfaca o bujie si elucidezi misterul thumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

multumesc pentru raspunsuri , maine o sa merg sa zzschimb releul de bujii sa vedem ce iese , un meserias pe la capitala astazi dupa ce a pis o pe teater mi a zis ca daca da bujiile toate eroare si stiu ca sunt schimbate atunci sa i au doar releul , sa vedem ce iese :)
Link to comment
Share on other sites

multumesc pentru raspunsuri , maine o sa merg sa zzschimb releul de bujii sa vedem ce iese , un meserias pe la capitala astazi dupa ce a pis o pe teater mi a zis ca daca da bujiile toate eroare si stiu ca sunt schimbate atunci sa i au doar releul , sa vedem ce iese :)

 

sfatul meu este sa verifici bujiile inainte sa le schimbi,

verificale pe direct, cu un cablu( nu stiu exact cum se face) dar le atingi cu un cablu si ar trebuie sa faca scantei(mecanici stiu)

pentru ca exista posibiltatea ca ele sa fie bune, dar sa nu functioneze , din releu sau altceva....

 

este nececasara verificarea deaorece schimbatul bujiilor nu prea e treaba simpla, exista riscul sa se rupa in chiulasa. succes!

Link to comment
Share on other sites

salutare la toata lumea ! am reusit astazi sa schimb releul de bujii si pana acum urmatoarele : pe tester nu mi mai arata bujiile arse , iar pe display-ul masinii aveam 190000 km pe filtru particule , acum dupa un drum in forta de catiba km , la filtru part arata 200000 km . Uaza maine dimineata sa vad la pornire daca mai tremura si cum sta cu fumul alb :) mai multe concluzii nu pot sa trag momentan , oricum v a multumesc pentru sfaturi , au fost mai mult decat utile !
Link to comment
Share on other sites

salutare la toata lumea ! am reusit astazi sa schimb releul de bujii si pana acum urmatoarele : pe tester nu mi mai arata bujiile arse , iar pe display-ul masinii aveam 190000 km pe filtru particule , acum dupa un drum in forta de catiba km , la filtru part arata 200000 km . Uaza maine dimineata sa vad la pornire daca mai tremura si cum sta cu fumul alb :) mai multe concluzii nu pot sa trag momentan , oricum v a multumesc pentru sfaturi , au fost mai mult decat utile !

 

ai scapat usor, doar cu releul , este mai simplu de schimbat

bine ca nu ai apucat sa te bagi la bujii degeaba. acolo era alta treaba mai complicata

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare...asa arata si la mine (bujii arse) au fost 3 arse si bineinteles si releul (calculator bujii), schimbat si problema rezolvata, isi face regenerare! De verificat si presiunea din DPF la relanti, daca este mare e posibil ca filtrul sa fie foarte infundat in caz ca nu a fost curatat manual .
Link to comment
Share on other sites

ai scapat usor, doar cu releul , este mai simplu de schimbat

bine ca nu ai apucat sa te bagi la bujii degeaba. acolo era alta treaba mai complicata

da, asa este ! dar nu a avut rost sa umblu am mentonat anterior ca au fost inlocuite in 09.2015 , beru , cat de proaste sa fi fost tot nu aveau cum sa cedeze chiar toate asa de repede :) ms ptr sfaturi !

Link to comment
Share on other sites

Salutare...asa arata si la mine (bujii arse) au fost 3 arse si bineinteles si releul (calculator bujii), schimbat si problema rezolvata, isi face regenerare! De verificat si presiunea din DPF la relanti, daca este mare e posibil ca filtrul sa fie foarte infundat in caz ca nu a fost curatat manual .

sal ! pai la tine arata pe tester ca fiind toate arse sau doar 3 ?'!, la mone le arata pe toate 4 arse ( eu am 2.0d) , si dupa inlocuire releu numai le arata arse , nu am verificat bujiile manial :) dar tind sa cred ca's bune

Link to comment
Share on other sites

Arata ca sunt arse toate 4....ceea ce era putin probabil....asa ca am schimbat si releul si bujiile, multe plastice de dat jos ca sa schimbi niste bujii si cu ocazia asta am curatat si egr, schimbat si cele 2 termostate, a mai ramas preincalzitorul de combustibil!

Offtopic : coincidenta sau nu, acum am un consum exagerat de mare atat in oras 11%cat si afara 8%. Masina este un 320d e91 150cp (motorul este cel de 163cp). Tin sa pun accentul pe combustibil deoarece in Germania in oras consuma 7%-8% cu drumuri scurte fara bujii si cu apa rece din cauza termostatelor' iar in afara pe o distanta de 2500km cu blocaje pe autobanda si la vama de cate 4 ore bara la bara cu viteza medie de 105km/h si maxima pe distante lungi 170km/h, a consumat 6,5%. Deci......

Link to comment
Share on other sites

Arata ca sunt arse toate 4....ceea ce era putin probabil....asa ca am schimbat si releul si bujiile, multe plastice de dat jos ca sa schimbi niste bujii si cu ocazia asta am curatat si egr, schimbat si cele 2 termostate, a mai ramas preincalzitorul de combustibil!

Offtopic : coincidenta sau nu, acum am un consum exagerat de mare atat in oras 11%cat si afara 8%. Masina este un 320d e91 150cp (motorul este cel de 163cp). Tin sa pun accentul pe combustibil deoarece in Germania in oras consuma 7%-8% cu drumuri scurte fara bujii si cu apa rece din cauza termostatelor' iar in afara pe o distanta de 2500km cu blocaje pe autobanda si la vama de cate 4 ore bara la bara cu viteza medie de 105km/h si maxima pe distante lungi 170km/h, a consumat 6,5%. Deci......

pai citeam anterior zici ca au fost doar 3 arse ? si pe tester le arata pe toate 4 busite ? ma cam bagi la idei sa nu cumva sa fie si la mine arse toate :)) cert este ca nu le mai arata acum pe teater :) e greu cu astea :))

Link to comment
Share on other sites

sal ! am plecat dimineata cu masina si deco : pornire buna , fara tremurat ( temperatura cu + ) fum acum deloc , am oprit dupa un km si cand am pornit surpriza fum cred cu miros de ulei :( la relantiu , precizez ca motorul suna bine etc , posibil uzura motor desii nu pare o masina fugarita . una peste alta aici pun punct , numai bag un leu in ea :) , am sarit calu deja 4000 ron in mai putin de p luna :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.