Jump to content

Bmw e90 318d Lci 2010


Make21

Recommended Posts

@nelufurdui nu stiu exact care este procedura dar tocmai asta e ideea, sa fie in acte mai putin. Din cate stiu eu in Belgia ei platesc la KW cum platim noi la cm cubi. Pacaleste putin legislatia prin soft. La a mea costa 200 lei la bmw sa imi anuleze power reduction.

 

@lavi4175 tot bagator in seama, frustrat si plictisit ?

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am f10 din belgia si in talon am 163 cp dar am fost la bavaria si mi au scos power reduction si am 184. Nu ma deranjeaza, de fapt si uitasem ca in talon scrie 120 kw. Masina trage mai tare decat un seria 5 e60 de 177. Nu va mai bateti capul cu power reduction.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Momentan nimic. Am masina de la firma cu care pot sa merg cat vreau..D-aia am si vandut e90-ul..statea mai mult parcat..mergeam cu ea mai mult la spalatorie dupa ce imi faceau porumbeii bucurii pe ea. Urmatoarea masina as vrea sa fie ceva pe benzina..am avut doar disel pana acum si as incerca si altceva. Imi cam sta gandul la un Subaru wrx de ceva vreme..dar dupa ce n-o sa mai am masina de serviciu. Momentan sunt tare fericit ca am vandut-o si nu o tin sa se strice parcata la scara si ca am dat-o unor oameni extraordinari, care s-au bucurat si se vor bucura de ea f mult timp.

Ps. Am vazut ca iti vinzi masina..bafta la vanzare ! Eu am avut-o pe autovit de luni si azi s-a dat.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu-ti canta cocosii nu mai canta nici tu pe toate topicurile. Nu tu ziceai ca nu o sa o vand niciodata, mai ales lanpretul asta? Uite ca am vandut-o. Si ma surprinzi.. Chiar ma asteptam sa mi ceri o copie a contractului.
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca nu-ti canta cocosii nu mai canta nici tu pe toate topicurile. Nu tu ziceai ca nu o sa o vand niciodata, mai ales lanpretul asta? Uite ca am vandut-o. Si ma surprinzi.. Chiar ma asteptam sa mi ceri o copie a contractului.

 

 

tocmai am facut revizie la bmw ploiesti cu 45o ron ... sa nu ti mai iei bmw , nu meriti

  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

tocmai am facut revizie la bmw ploiesti cu 45o ron ... sa nu ti mai iei bmw , nu meriti

 

 

Lavi,ce-ti mai place sa-ti bati gura aiurea.Ia si citeste ce scrie pe pagina BMW.ro

 

 

OfertĂŁ pentru BMW Seria 3 (E90/E91) 316d/318d/320d pânĂŁ la anul de fabricație 2010: de la 750 Lei

 

http://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-services/spring-summer-accessories-2016.html

 

 

Nu meriti sa fi pe acest forum,esti doar un trol

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut. Ca fost posesor de seria 3 ( e90 facelift ce-i drept) ti-as recomanda sa NU alegi Bmw-ul. Ai spus ca cel mai tare te intereseaza fiabilitatea..ei bine..hai sa-ti spun o chestie.. Masina mea a avut distributia cu toate piesele posibile schimbate la aprox 120.000km la bmw in belgia (probabil cedase la cate piese fusesera schimbate) si am vandut-o la aprox 185000. Dupa ce am vandut-o actualul proprietar mi-a spus ca reverificat masina si ca..trebuie alta distributie. Cat am avut masina (aprox 8-luni) am bagat in ea 2000 eur (capete de bara,biele, bilete, rulmenti spate, etc) masina avand jante pe 16". Anterior am avut un passat b6 CR din 2009 pe care l-am luat la 180.000km cu jante pe 18 si suspensii sport, am vandut-o la aprox 240.000 si nici pana in momentul de fata, actualul proprietar nu a schimbat NIMIC la ea. Masina este in Ro de aprox 5 ani si singura reparatie a fost clapeta de acceleratie. Alte probleme la bmw cu motorul n47 : pierderi de ulei, de antigel, motorul comparatie cu 2.0 tdi CR este extrem, extrem de galagios..imi era sila sa merg cu masina peste 3000 ture la cat de galagioasa era. Calitatea materialelor lasa mult de dorit : Trimurile de pe bord ieseau si daca tragea un copil de 2 ani de ele, controllerele gurilor de ventilatie s-au rupt..(toate sunt probleme comune..vezi google ). Iarna la fel este ceva mai complicat..seria 3 este ceva mai jos decat majoritatea masinilor ( daca este efficent dynamics am impresia ca este chiar si mai jos decat cel normal) drept urmare cand nu trege plugul sau pe stradute pe unde nu intra..se vor forma santurile facute de alte masini, pe care tu le vei simtii pe burta masinii sau cu bara fata, de altfel daca nimeresti in santuri care au si inghetat putin vei avea dificultati din a iesii din ele..masina avand tendinta sa alunece inapoi in santuri..practic te vei simtii ca un tramvai care nu poate parasii sinele. Cutia automata nu ma ajuta deloc iarna, ba chiar ma incurca in sensul ca ramaneam inzapezit si nu puteam face "balans" sa ma misc , alta data se mai gandeste sa schimbe in curba cand esti pe zapada/gheata si smucea unpic , fapt care facea ca masina sa alunece putin de spate..in fuctie de viteza poate fi periculos ( din cate stiu zf 8 este mult mai lina decat cea veche). Drept urmare..daca vrei o masina frumoasa dar care va necesita multi bani..alege BMW. Daca vrei fiabilitate si sentimentul de siguranta atunci cand vrei sa pleci la un drum lung..eu zic sa te mai gandesti. Problema distributiei este inca prezenta pe modelele noi indiferent de model. Vezi pagina de fb a celor de la bimmerservice. Eu imi voi lua alt passat..singura diferenta intre cele doua fiind faptul ca la Bmw aveam spuma si pe partea inferioara a bordului si usilor. Alta chestie pe care eu am constatat-o cand am luat seria 3 este spatiul. Venind de pe passat sau orice alta de genul vei simtii imediat lipsa aceasta. Masina este f inghesuiT.

 

 

CAM CE SCRIE EL PE ALTE FORUMURI.MI SE PARE IMPORTANT IN CAZ CA O SA AIBA CINEVA DE A FACE CU EL!!!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

lavi scria aberatiile astea? e troll, dati-i pace. e90 ul e o masina f ok. E mai mic decat Passat, e absolut normal. Insa oricine stie asta dinainte sa il cumpere. Altfel omul abereaza cu motorul galagios. Bate campii. Tot el face revizia cu 450 lei la proleasing :)) Cand ea costa minim 600 700 cu piese luate de pe net. pace
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunteti amuzanti. Akon daca te oboseai sa citesti topicul masinii puteai vedea ca am scris de distributie ca a fost schimbata. Nu am idee ce s-a intamplat dar la bmw cand am verificat-o inainte de vanzare mi-a aratat baiatul de la birou cate piese s-au schimbat, deci probabil picase. Care e problema ? Am ascuns chestia asta sau ce ? Restul problemelor le-am avut si le-am reparat. Pierdea ulei pe la garnitura de la tacheti - am schimbat-o la Service Premium. Mi-a pierdut antigel - i-am facut flush cu antigel albastru/verzui de la BMW si i-am schimbat o garnitura la nu stiu ce racord, facea un rulment zgomot i-am schimbat pe amandoi + capete de bara, biele, bielete la service Efficent services. Plasticele la interior sunt de rahat, s-au rupt 2 controllere de la gurile de ventilatie de cat de subtire si prost e plasticul..cauta pe google sa vezi cati au patit asta. Trimul de oe bord iesea imediat daca trageai de el.

Dupa ce a verificat-o omul la bmw i-au spus ca am schimbat fulia dar nu am schimbat si nu stiu ce semering(garnitura) si pierdea ulei pe acolo acum. Cel care a cumparat masina si-a asumat reparatia asta si stia si de toate celelate probleme ( plasticurile de la gurile de ventilatie, intre timp ii crapasem oglinda dreapta). Ca intre timp i-au spus lui nu stiu ce mecanici ca trebuie distributia schimbata iar..eu nu aveau de unde sa stiu asta sau daca e adevarat. Daca avea probleme cu distributia IAR, presupun ca o descopereau aia de la Bmw banseasa si ii spuneau, nu ?

Cat despre probleme cu masina iarna,faptul ca materialele sunt de proasta calitate si ca este prost izolata fonic.. ai spus chiar si tu.

Deci unde este problema ?

Ti se pare normal ca o masina relativ noua si cu 180.000km sa aiba atatea probleme ? O marca premium cu materile de asemenea calitate si zgomot de te scoate din minti ? Sa schimbi distributia si cea nou sa se strice iar ? Sa nu rezolve o problema atat de grava care exista din 2008/2009 pana acum ?

Hai sa fim seriosi si realisti. O masina este inutila daca nu ai baza in ea sa pleci oricand, oriunde fara sa stai cu grija ca iti pica distributia. Bmw are grave probleme in ultimul timp chiar daca il ridicam in slavi. Pana la urma seria 3-ul diesel este masina de baza a BMW si nu ar tr sa aiba atatea probleme. Mi-am dorit extrem de tare masina asta si pt mine a fost o dezamagire totala. Asta nu inseamna ca nu am reparat orice chestia cand a fost cazul sau ca mi-am batut joc de ea. Daca tu consideri asta, e problema ta. Eu nu mi-am batut niciodata joc de lucrurile mele si nici de oamenii cu care am interactionat.

Edited by Make21
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

La 180.000 de km ,nu mai e masina noua , e o masina in care incepi sa investesti .

Oare de ce le vand nemtii dupa 150.000 de km? Ca sa nu si bata capu cu ele .

Numai noi romanii vrem masina premium luata cu x sute de km care sa mai tina inca cateva sute fara sa investim prea mult in ea .

De ce n ai cumparat masina de noua sa vezi ca n aveai atatea probleme cu ea !!!

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Majoritatea problemelor grave le-a avut incepand cu 90.000 respectiv 120.000. Prin noua ma referean ca generatie.. se presupune ca la facelift se rezolva probleme avute anterior, dar in cazul asta nfl este mai fiabil ca Fl. Ceea ce nu mi se pare normal este ca problema sa nu se rezolve atatia ani si Bmw refuzand sa isi asume problema si sa inlocuiasca toate motoarele cu probleme fara conditii absurde sau sa te puna sa platesti jumatate din reparatie. Si calitatea interiorului lasa mult de dorit, la fel si zgomotul motorului care peste 3000 rpm ma scoatea din minti, parea chinuita.

Si am cunoscut oameni care au avut probleme si cu Bmw nou, inclusiv Alex de la service Efficient services povestea ca si-a luat f10 nou si i s-a facut motorul praf pe autostrada la aprox 20.000 km; varul meu si-a luat x6 nou si la 9000 km a trimis-o pe platforma in Germania ca nu mai pornea si la noi nu ii dadea nimeni de cap.. Masini se strica la toate marcile..dar parca la Bmw sunt prea multe si prea grave.

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.