Jump to content

e92 325xi - temperatura motorului


Th0mas

Recommended Posts

Salut,

Am o problema si nu stiu de unde sa incep sa investighez, poate cunoaste cineva subiectul mai bine si ma poate ajuta, va rog:

Indicatorul temperaturii arata pana acum 100°C, ieri am observat ca a ajuns la temp de 110°C si a stat asa pe tot parcursul drumului. Stie cineva ce as putea sa verific sau unde as putea merge pentru o diagnosticare?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Luat de pe un alt forum. N52 are pompa si termostat electrice. Astfel el poate controla temperatura in functie de regimul de exploatare. Daca mergi linistit iti va creste temperatura motorului pt economie de combustibil, daca mergi mai accelerat iti va scadea temperatura pt performanta.

 

N52 engine runs a variable water temp depending on driving conditions.

 

Higher temp gives better fuel consumption, but lower temp gives better acceleration. This is why you saw the temp drop when you stareted revving a lot.

Edited by Beriba
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am o problema si nu stiu de unde sa incep sa investighez, poate cunoaste cineva subiectul mai bine si ma poate ajuta, va rog:

Indicatorul temperaturii arata pana acum 100°C, ieri am observat ca a ajuns la temp de 110°C si a stat asa pe tot parcursul drumului. Stie cineva ce as putea sa verific sau unde as putea merge pentru o diagnosticare?

Multumesc.

cati km ai de cand ai schimbat uleiul ?cum au zis si colegii mergi mai sportiv si vezi ce se intampla.oricum cred ca limita de la care iti faci probleme e mult mai sus.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Salut, din cate stiu eu tie iti arata temperatura la ulei nu la apa. La motoarele de generatie noua e diferit fata de cele vechi. Ai pompa de apa

electronica si termostat termotronik. Apa e la presiune mai mare si evident la temperatura mai mare. La al meu la 118 grade porneste ventilatorul. Vezi ca e complicat sa aerisesti instalatia. Daca ai schimbat ceva, gen radiator sau termostat sau ti-a fost golita instalatia. trebuie aerisit si apoi data adaptare din diagnoza.

Link to comment
Share on other sites

Da ce model ai tu eneh? Mai nou de 2008? Si ai indicator de temp de apa?

 

e90 325i n52b25 2006. Temperatura poate fi accesata din meniul de bord ca si la e92-ul lui, el la temperatura apei se refera nu la cea a uleiului care ii apare in locul consumului(cum arata la e90).

Edited by eneh
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Stie cineva de ce KTMP-MOM(KĂźhlmittel Temperatur im Moment) Current Coolant temperature nu urca la un E90 320 diesel mai sus de 63 de grade? Chiar si dupa o ora de mers cu masina? Caldura baga foarte repede in habitaclu si de tras, trage bine masina. Consumul e normal, neschimbat. O fi termostatul de vina? Sper ca nu sunt offtopic dar nu vroiam sa mai deschid inca unul. Multumesc anticipat pt sfaturi!

 

Ch

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva de ce KTMP-MOM(KĂźhlmittel Temperatur im Moment) Current Coolant temperature nu urca la un E90 320 diesel mai sus de 63 de grade? Chiar si dupa o ora de mers cu masina? Caldura baga foarte repede in habitaclu si de tras, trage bine masina. Consumul e normal, neschimbat. O fi termostatul de vina? Sper ca nu sunt offtopic dar nu vroiam sa mai deschid inca unul. Multumesc anticipat pt sfaturi!

 

Ch

 

 

Aceasi problema o am si eu la un 320d daca este o problema

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Salut, din cate stiu eu tie iti arata temperatura la ulei nu la apa. La motoarele de generatie noua e diferit fata de cele vechi. Ai pompa de apa

electronica si termostat termotronik. Apa e la presiune mai mare si evident la temperatura mai mare. La al meu la 118 grade porneste ventilatorul. Vezi ca e complicat sa aerisesti instalatia. Daca ai schimbat ceva, gen radiator sau termostat sau ti-a fost golita instalatia. trebuie aerisit si apoi data adaptare din diagnoza.

In august 2015 am schimbat pompa de apa, termostatul si lichidul de racire. Aerisirea s-a facut in service-ul care mi-a schimbat piesele (toate BMW OE) dar nu s-a facut nici un fel de adaptare soft. Motorul este N52B25 2006 si vreau sa spun ca si in cazul meu temperature apei sta in jur de 107-109 grade Celsius! Nu mi-am facut niciodata probleme din cauza asta dat fiind faptul ca pompa de apa si termostatul sunt electrice si deci controlate direct de catre ECU/EML. Furthermore motorul N52, din ce am mai citit pe site-uri straine, este construit sa opereze la temperature mai inalte.

Numai bine!

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.