Jump to content

Recommended Posts

de unde se aude ? din fata, din spate, de la mijloc ?

 

posibil sa fie joc in diferential. nu-mi dau seama cum apare, caci diferentialele nu se strica. posibil sa fi fost demontat si schimbat ceva in el, caz in care am aflat de la FiveThreeFive ca sint foarte dificil de reglat... si ramin exact aceste jocuri.

 

si diferentialul meu are joc de citeva grade si clancane la cuplare/decuplare.

30990[/snapback]

 

(cine pana mea?!?), se aude exact in mijlocu masinii...

Link to comment
Share on other sites

(cine pana mea?!?), se aude exact in mijlocu masinii...

30994[/snapback]

 

rulmentul de cardan atunci. ar trebui sa-l si simti daca stai cu mina pe pasajul central, in spatele scrumierei din spate.

 

costa vreo 2 mil daca-mi aduc bine aminte, plus ceva manopera... caci sint multe de desfacut. atentie mare, se marcheaza pozitia celor doua "jumatati" de cardan si se instaleaza exact in aceeasi pozitie.

Link to comment
Share on other sites

la 6 cilindri sint doua asa:

 

post-21-1120132123_thumb.jpg

 

la tine ar trebui sa fie doar cu cite 2 gauri. se monteaza intre chiulasa si galeria de evacuare, si are rol (pe linga rolul de garnitura) de scut termic pentru fise.

31009[/snapback]

 

O sa ma uit sa vad...nu-mi amintesc sa existe...

Link to comment
Share on other sites

(cine pana mea?!?), in proportie de 99% n-am asa ceva...dar sa nu spun prostii, o sa ma mai uit odata azi si revin....

31022[/snapback]

 

(cine pana mea?!?), am asa ceva... :) ...incredibil.... :blink: ....si am gasit si de la ce era...iesise fisa aia din bujie si a facut scanteie si a luat foc cauciucu...am scos de tot fisa aia si masina a pornit, saraca...o sa ma duc sa cumpar una si un set de bujii ca sa-i arat respect si cam asta a fost....ma mai duc la o verificare amanuntita, sa nu se fi ars un pic garnitura de _chiulasa_, si cam asta e...

 

god damn, m-am usurat la suflet... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Debitmetru nu e umblat deloc in el...l-am schimbat cu unu sigilat...am fost la Adi Oprisan, i-am reglat avansu, am schimbat toba cu totul...

 

Salutare, te rog sa-mi dai si mie daca ai vreun nr de telefon al lui Catalin Oprisan. Am auzit ca el ar stii ce sa fac in cazul in care am schimbat motorul pe masina si nu mai porneste. Masina in cauza e un BMW 523i din 96. Am pus exact acelasi tip de motor. Motorul pare sa aiba toti parametrii ok, invarte la electromotor, are tensiune pe bobine dar nu ii da comanda/scanteie. Are si imobilizator. Am inteles ca ar fi 2 fire la imobilizator care daca sunt taiate si legate impreuna se rezolva problema. Sper sa nu vorbesc prostii dar eu de 2 sapt ma chinui sa-mi pornesc masina. Multumesc pentru orice sfat care m-ar putea ajuta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.