Jump to content

Lackstift Set/ Touch-up Stick Bmw (vopsea+lac)


BOASKA

Recommended Posts

De cand am luat e60.ul am numarat cred peste 10-12 lovituri si zgarieturi noi, plus ca nici inainte nu era perfect, numai jeguri de oameni, mi-au lovit-o de la vecinii din parcarea subterana pana la colegii de munca (banuiesc) plus binevoitori fara numar

 

Pentru ca a stat numai in garaj si de cand a cazut pompa la 320 m-am dus cu ea la munca nu am avut timp chef sa-i fac casco

 

Mda, deci intrebarea mea este daca kitul asta corector este bun de ceva, si cum se utilizeaza

 

1)Unii aplica in zgarietura doar cu atentie, apoi la fel procedeaza si cu lacul de protectie

2)Altii aplica strat gros, slefuiesc cu hartie de 2000p, aplica un Compound gen Mequiars si pe urma un Sealant....

 

In cazul 2 iese artistic dar ma intreb oare nu se vad matuielile si retusurile acelea dupa o perioada? Se merita sa slefui cu hartie abraziva lacul pana la nivelare perfecta?

 

Ceva pareri sfaturi sunt binevenite :flowers:

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Poftim lectura ( colegul brautomobile de pe Detailing-club Romania )

 

Acest tutorial se adreseaza celor care vor sa-si remedieze zgarieturile adanci gen cele facute cu cheia.Eu recomand sa apelati la un atelier specializat pentru astfel de probleme dar, pentru cei care vor sa-si rezolve problema singuri iata solutia.Masina in discutie este un BMW X5.

 

Ca materiale aveti nevoie de:

-vopsea, preferabil kit de corectie pe care-l gasiti la reprezentanta auto,

-hartie abraziva de granulatie 2000

-pasta pentru polish, de preferat ceva nu foarte agresiva daca veti face operatiunea manual

-solutie de sampon auto cu apa

-2 lavete de microfibra sau carpa de bumbac

-alcool pentru degresat zona

 

Incepeti procesul printr-o curatare minutioasa a zonei cu solutia de sampon auto pentru indepartare mizerie pe intreg elementul unde este zgarietura.Continuati cu degresarea zonei cu alcool, de preferinta izopropilic, daca folositi alt tip de alcol stergeti imediat dupa aplicare.(ex. alcoolul tehnic este foarte puternic si poate afecta lacul)

 

 

Continuati cu aplicarea vopselei,incercand sa va limitati pe cat posibil doar pe zgarietura.Aplicati straturi succesive pana se acopera zgarietura.Veti observa ca, dupa procesul de uscare, care este indicat sa-l grabiti cu un suflator de aer cald, vopseaua se va "trage" in zgarietura,de aceea este necesara aplicarea mai multori straturi.Timpul de uscare variaza intre 30 min si 1h in functie de temperatura de afara.Aveti rabdare si uscati bine vopseaua, in caz contrar rezultatul nu va fi cel dorit.

 

 

Folosind hartia abraziva de 2000 si solutia de sampon cu apa pe care o aplicati prin pulverizare pe zgarietura, indepartati surplusul de vopsea prin miscari liniare incercand pe cat posibil sa va limitati la zona proaspat corectata.Folositi presiune medie, NU apasati puternic.Continuati pana stratul proaspat aplicat de vopsea ajunge la nivelul stratului de vopsea neafectat.

 

 

Daca dupa slefuire observati zone care se afla sub nivelul vopselei masinii,precum in poza de mai sus puteti repeta procedeul de aplicare si slefuire a volselei pana ajungeti la nivelul dorit.

Dupa terminarea operatiunii de slefuire urmeaza sa stergeti cu o carpa curata zona de apa, urmand aplicarea pastei pentru polish,Aplicati pe o laveta de microfibra sau bumbac o cantitate mica de pasta (de marimea unui bob de mazare) si frecati zona afectata de zgarieturile hartiei abrazive pana la eliminarea acestora.Procesul de eliminare a zgarieturilor va fi lung si obositor deoarece aceasta operatiunea se realizeaza la un atelier specializat cu aparatul electric.In mod normal nu ar trebui sa dureze aceasta operatiune mai mult de 30 min pentru 20cm de zgarietura.Atentie,incepeti sa frecati caroseria aplicand presiune pe laveta si incet,inspre finalul operatiunii scadeti treptat presiunea.Frecati pana pasta se transforma in praf sau o usoara depunere mata.Continuati sa aplicati pana obtineti rezultatul dorit.

 

 

Aceasta operatiune este alternativa la revopsirea elementului afectat si nu poate fi realizata in proportie de 100%.In cazul de fata corectia a fost realizata in proportie de 90%.Spor la reconditionat!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.