Jump to content

Martor emisii gaze ( check engine ) f10


Recommended Posts

Salutare , am si eu o problema si tot nu ii dau de cap , e vorba de martorul de emisii , am cumparat masina acum 3 luni de zile , am fost la reprezentanta am facut verificarea a iesit ok totul , toate bune si frumoase pana mi s-a aprins martorul ( dupa cateva zile de la achizitie ) m-am dus la service mi-a zis ca ar fii un senzor de presiune gaze , l-am schimbat totul ok dar dupa 3-4 zile iar s-a aprins . M-am dus in alta parte imi spune acelasi lucru ca defalt sunt 2 senzori identici si ca trebuie schimbat celalalt , zis si facut m-a tinut 2 saptamani apoi iar s-a aprins ... s-a mai intalnit cineva cu problema asta ?

 

mentionez ca pe tester aparuse si o bujie stricata dar ma gandesc ca pentru bujii e alt martor deci nu are legatura

 

este vorba de un f10 525d ' 3000cm 204 hp 145.000 km

Link to comment
Share on other sites

Pai pe testar ce zice ?

 

Nu cumva s-a aprins martoru ca este o presiune cu mult mai mare la intrare in filtru de particule de cat la iesire (adica ai filtru infundat)... si tu ai schimbat senzorii in loc sa vezi cauza.E ca si cum iti apare martoru de la placutele de frana si schimbi doar senzoru in loc sa schimbi si placuta, dupa 2-3 frane iara se aprinde in bord.

Martorul de emisii gaze se aprinde de obicei cand filtru este infundat sau nu a reusit sa faca masina o regenerare complete a filtrului de particule.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai ma gandesc ca cei de la service trebuia sa imi zica , ca este infundat filtru de particule , nu sa schimb senzorii ... Cine mai stie ...

 

Cam asa ceva mi-a aparut pe tester o presiune prea mare in filtru de particule , dar daca cei de la service mi-au zis sa schimb senOrul , am schimbat senzorul . Cum recomandati sa fac curatarea filtrului , stiu ca sunt mai multe meyode : chimic , etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Datorita bujiei stricate se prea poate sa nu fi fost initiata regenerarea filtrului. Se poate ca senzorii sa ii fi schimbat degeaba.. Sau poate nu. Ideea e ca la regenerare bujiile (cred ca toate) trebuie sa fie functionale. Dar poate sunt altii care stiu sigur ca regenerearea se face si numai cu 3 bujii..

 

Si motorul la regim.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Exista o firma care face treaba buna.

Se numeste Gordius si este locata in Odorheiul Secuiesc.

Am un prieten care are service auto si el la ei trimite filtrele pentru curatare.

Colaboreaza cu ei de cativa ani si nu au fost probleme cu filtrele dupa curatare.

Am mai scris treaba asta pe un topic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.