Jump to content

X4 road test


fbdcnt

Recommended Posts

am luat masina nevestei, eu nu mai circul mult. este un X4. am circulat cu el numai in oras unde mi s-a parut foarte ok, motorul are suflu, mult mai bine decat anterioarele 2.0d. scrie twin turbo pe capac. consumul e standard, cca 10 in buc. l-a scos pe sosea si lucrurile nu sunt tocmai roz, desi fuge de rupe si e primul 2l diesel care nu te face sa regreti ca nu ai 3l, e instabil la viteza, incepe sa bataie peste 120-130. asta se intampla din doua motive, unul este directia electrica, prea moale si imprecisa la viteza, al doilea motiv e trenul de rulare. m-am oprit si m-am uitat, are roti de 18", cauciucuri de 245 latime toate, par mici si prea la interior privit din spate. am comandat niste roti misto aftermarket de 19, de felul celor m, cu latime diferita fata/spate, cauciucuri de 245, respectiv 275. nu am luat stoc de m pt ca astea breyton au et ceva mai mic pe spate, o mai cracesc un pic. probabil asta va rezolva problema. cu directia n-am ce-i face, e misto in oras ca e moale, la sosea nu-mi place. trebuiau sa puna doua moduri, si fiat are oras/sosea. are servotronic insa lucreaza cam slab, ar trebui sa intareasca mai mult la viteza. am mers cu un mini 2000km din germania pana aici si are o directie bat, o placere.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

asa se simte daca masina nu are Adaptive Drive / Dynamic Drive / EDC-DDC

 

pune un VIN sa vedem dotarile de fabrica

 

PS : mare grija cu jantele aftermarket pe masini cu sistemul xdrive , exista riscul de a strica diferentialele sau cutia de transfer

Edited by Acero99
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

asa se simte daca masina nu are Adaptive Drive / Dynamic Drive / EDC-DDC

 

pune un VIN sa vedem dotarile de fabrica

 

PS : mare grija cu jantele aftermarket pe masini cu sistemul xdrive , exista riscul de a strica diferentialele sau cutia de transfer

vezi de treaba. cine ti-a spus asa ceva? ce sunt inegale? au un et usor diferit, in rest sunt ca alea stoc de m.

 

Pai si nevasta cu ce merge? :-) Sa fie asa putin 245 pentru x4?

mai are un mini countryman

 

275 la un 2.0d mi se pare overkill. Da-l in colo, ca nu e M6.

nu e dar se duce aproape 200

 

iar ma baga in sperieti cu X3-u

am avut un f25 2.0d 177cp, fugea si ala dar nu ca asta. nu bataia si avea tot roti de 18/245. l-am avut vara, atunci nu bataie asa tare din cauza ca e aerul mai putin dens. eu simt asta pe motor, la peste 150 vara poti merge linistit, am mers si 240 cand muream de cald, pe frig la 150 simti ca se rup hainele pe tine. la fel la masini, aerul rece, dens si neomogen iti baga masina in bataiala. vara nu se prea simte. o sa pun poze can vor veni jantele. anvelope am luat dunlop.

 

http://p1.compari.ro/full/161457872.dunlop-sp-sport-maxx-gt-dsst-275-40-r19-101y.jpg

 

http://i.ebayimg.com/t/19-Winterradsatz-Breyton-Race-LS-Hyper-Silver-Nexen-BMW-X4-F26-RDK-/00/s/MTUwMlgxNjAw/z/y5kAAOSwiCRUbGs9/$_57.JPG

Edited by fbdcnt
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu am observat la bmw-utile astea de generație noua direcția e prea moale, sunt f instabile la viteza mare dk le deranjezi si cu un deget ,,, nu știu au zbârcit-o rĂŁu cu direcțiile astea,,, am mers cu seria 1 2012, seria 5 520d 2012, seria 3 318 2013, seria 5 530d 2012 , X5 diesel modelul nou 2014, iar toate au o direcție sub orice critica,,, nu știu ce-i drept cum e direcția la un 535 sau la astea cu motoare mai mari benzinare dar imi face mai mare plĂŁcere sa merg la drum lung cu e60 fl 520 sau 530 sau 320 2007-2010 decât cu cele menționate mai sus Edited by dadogus
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

vezi de treaba. cine ti-a spus asa ceva? ce sunt inegale? au un et usor diferit, in rest sunt ca alea stoc de m.

 

 

mai are un mini countryman

 

 

nu e dar se duce aproape 200

 

 

am avut un f25 2.0d 177cp, fugea si ala dar nu ca asta. nu bataia si avea tot roti de 18/245. l-am avut vara, atunci nu bataie asa tare din cauza ca e aerul mai putin dens. eu simt asta pe motor, la peste 150 vara poti merge linistit, am mers si 240 cand muream de cald, pe frig la 150 simti ca se rup hainele pe tine. la fel la masini, aerul rece, dens si neomogen iti baga masina in bataiala. vara nu se prea simte. o sa pun poze can vor veni jantele. anvelope am luat dunlop.

 

http://p1.compari.ro/full/161457872.dunlop-sp-sport-maxx-gt-dsst-275-40-r19-101y.jpg

 

http://i.ebayimg.com/t/19-Winterradsatz-Breyton-Race-LS-Hyper-Silver-Nexen-BMW-X4-F26-RDK-/00/s/MTUwMlgxNjAw/z/y5kAAOSwiCRUbGs9/$_57.JPG

 

Cu F25 2.0D am mers cel mai mult 221 km/h, jante standard 17" model 305, anvelope 225. Nu vibreaza, nu bate, merge foarte bine. Daca sari la 245 si peste, orice mica problema creste exponential, nu linear (bataie, dezechilibrare). Nu in ultimul rand uzura si profilul anvelopei.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum ai mers 221 cand el are maxim constructiv 210. Dar dupa 170 urca foarte greu.

 

Uite aici am mers : https://www.google.cz/maps/@39.4561518,20.428067,1413m/data=!3m1!1e3, adica pe Egnatia Odos.

 

Nu am sesizat ca urca greu, are viata multa in el motorul B47. Cred ca mergea mai mult...

 

Despre datele constructive, numai de bine..si consumul ar trebui sa fie 5,5 si este 8,3 fix, chiar 8,6 in concediu...

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Atinge 210 taicĂŁ, dar de la 160 pana la 210 adormi. Daca ai si 4 persoane in masina si 3 jante, e si mai pronuntata necesitatea unui motor mai mare la viteze mari. Altfel 2.0 e un motor decent compromis consum/taxe pt o utilizare prpeonderent urbana si extraurban pana in 120 130 atata timp cat nu ai veleitati sportive.

La viteza mare oricum diferenta de consum fata de 3.0 este mai redusa. Este penalizat de aerodinamica, astea-s suvurile.

Ps: faptul ca nu se pupa consumul declarat cu realul este de asteptat si logic, dar pe principiul asta nu deducem in niciun caz ca viteza maxima declarata e mai mica decat cea reala.

Edited by cavaliere
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din experienta mea cu X3 f25 2.0d, va zic ca ca trebuie refacuta geometria tuturor rotilor, pentru a fi directia mai precisa. Neaparat. Eu aveam deviatii mari si pe fata si pe spate, pe spate chiar se vedea cu ochiul liber convergenta rotilor, de exemplu una se vedea putin mai stramba - mai inclinata spre interior decat cealalta.

Si de preferat ar fi sa puneti anvelope non runflat, fiindca cele runflat sunt prea tari si va arunca volanul dintr-o parte in alta la denivelari sau sleauri, si nu se 'muleaza' conform drumului, mai ales la anvelopele late.

Eu am 245/45r19 pe fata si 275/40r19 pe spate si consider ca acum am directia destul de precisa in toate situatiile; inainte de a face ce am zis mai sus eram si eu nemultumit ca era directia imprecisa.

Link to comment
Share on other sites

salut,

si eu sunt in aceeasi situatie, astept jantele z-performance 19" 8.5 fata si 9.5 spate et 35 toate, anvelope 245 fata 275 spate talon 45-40 kumho.

sper sa nu iasa in afara cu et -ul asta.

masina are pachet m exterior motorizare 20d.

am peste 20.000 km cu aceasta masina si doar in 2 situatii pe autostrada mi-as fi dorit un motor de 30d cel putin in rest multi isi dau cu parerea aiurea.

consum afara mers 90-120 5.5 - 6 mers foarte tare 8.5, in oras 9-10

astept sa pui poze cu noile jante.

ce et au fata si spate?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.