Jump to content

x5 2008, lant distributie rupt


Recommended Posts

 

Un amarat de Daihatsu din '79

 

 

Un 540i din '97 peste 252.000km

 

stock 286 dar defapt pe dyno au iesit 313

 

 

518i cu peste 500k km

Stock 113 cai dupa dyno 109

 

Etc etc...

 

Si ei acolo spun ce reparatii s-au facut la masina pe parcursul vietii dar nimic capital...

 

Am un Zafira 1.6 din 2002 cu care plimb catelul si o trocalesc prin Cluj, peste 200k km la care nu am schimbat decat brate fata, pompa servo, radiator AC...atat, la 530d peste 367k km merge brici, nu are lant intins, nu am schimbat turbine etc etc si ambele masini au fost folosite in regim intens zi de zi 530d -ul e acum prin Braaov intr-un sat la socrumio unde zilnic merge pe drum de gropi si inca nu bate si nu suna nimic...

 

In schimb: X6 luat la 56k km la 100.000km am bagat 15k euro in el (doar reparatii)- nu a vazut decat autostrazi, punct

Touareg - luat la 68k km vandut la 110.000km cu 3800eur bagati in el (doar reparatii in 1an) - nu a vazut autostrazi

S5-ul- luat la 17k km vandut la 32k km dar ambreiajul dadea semne de uzura si patina - nuna vazut decat autostrazi si fara curse, liniute

etc

 

Astea le spun din experiente proprie...despre ce vorbim...oare chiar trebuie sa treaca o masina de 200.000km sa si fi trait viata?

 

525 tds cumparat la 16 ani de la data fabricatiei din olandala aproximativ 280.000 km, vandut in romania la 350++ km, masina este inca in circulatie.

 

Data la prieteni, fata de intretinere(aici includ tot ce tine de suspensie, caseta directie,pompa apa , role curele etc) masina merge si acum. Fara probleme.

Am uitat, si injectorul cu fir schimbat deoarece scapa pe langa motorina.

Nu am bani e f10 (sunt fan seria 5), am mers cu e60 dar nu o sa imi cumpar, si cu e90 am mers, si sincer calitatea interiorului lasa de dorit fata de ceea ce am avut pe e39 (ma refer la plastice). Nu vreau sa intru in polemici, nu o sa cumpar un e60/e90, eu inca sunt in cautarea unui e39 cat de cat intretinut (stiu, greu).

 

Din pacate a scazut fiabilitatea masinilor premium.....

Edited by turmentatu
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Sa nu uitam ca multora le place sa conduca masini pe care noi nu si le permit. Masini care noi costau peste 50 de mii de euro, si care dupa 3-5 ani si 200 de mmii de km ei le cumpara chiar si la sub 20 de mii. Nu cred ca multi se intereseaza cata ar costa un motor nou iniante sa-si cumpere o masina second.

luxul are un cost.

Edited by mihai vigariu
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Exact. Ar trebui sa incepem si noi sa gandim asa. Nu sa ne socheze defectarea unei la masini la peste 200.000 km si sa si cerem discounturi sau alte cele.

 

Cand cumpar o masina premium, ma astept sa fie premium. Am platit cat 5-6 Loganuri si la 200.000km ii schimb motorul in conditia in care in spalatorie imi intra Dacii si Skode cu 500.000km. Premium cu panoul de bord dezlipit, manerul usa dreapta descompus, pielea de pe manerul soferului rupta, cotiera si marginile scaunelor tocite mai rau ca la modelul din 2004, grilele de ventilatie rupte la prima atingere si vopseaua coclita pe stalpi in conditiile in care am spalat-o doar la mine, cu solutii necorozive. Problemele tehnice nu le mai enumar.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Aici se vorbeste despre masina noua nu sh. Hai sa ramanem ontopic.

 

Unde e masina noua? :unsure: Se vorbeste de o masina 2008

 

Cand cumpar o masina premium, ma astept sa fie premium. Am platit cat 5-6 Loganuri si la 200.000km ii schimb motorul in conditia in care in spalatorie imi intra Dacii si Skode cu 500.000km.

 

Premium nu inseamna ca tine peste durata ei medie de utilizare.

Link to comment
Share on other sites

Traim intr-o societate de consum, totul se axeaza pe consum in lume. Daca faci lucruri care tin, toti cei care produc ce vor face ? Din punctul BMW daca ai trecut de 5 ani sau 150000 KM, daca nu ai schimbat masina e problema ta. De aia vand nemtii masinile rapid dupa ce sar de 100k.

Acelasi raspuns l-am primit si eu la Filaret.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

De garantie nu poate fii vorba ... doar nu este garantata lifetime. Este absurd sa ceri garantie dupa 8 ani.

Faptul ca masinile noi sunt facute in bataie de joc si oricand poate ceda motorul este o alta discutie si personal nu cred ca este o intamplare. Dar e bine ca ai head up display , scaune active, distronic si alte minunati ale tehnici unde mai pui ca si consuma cu 1 2 litri mai putin ca un m57 ( o economie majora daca se rupe lantul la 100000 de km nu?) .. ea am un m57 cu aproape 400000 de km si lantul nici nu se aude , injectoarele sunt originale, pompa de inalta la fel, pompa de servo si piele arata perfect fara nici un tratament .dar un e39 sau e38 este demodat nu? ce conteaza ca nu se strica si ai baza oricand sa pleci la drum daca este cat de cat intretinuta important este ca este demodata si nu are multe optiuni electronice

Sa nu se inteleaga gresit sunt de acord si cu o masina noua atat timp cat ti o permiti de noua si o tii cat este in garantie

PS si sa fim seriosi problemele cu distributia sunt semnalate de peste 8 ani la BMW daca vroiau o rezolvau... in fond nu au carpaci ca ingineri

Edited by malasorte
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Dar la Audi si Mercedes de ce nu se rup distributiile? La ei nu se aplica ca masina e un consumabil? Nu zic ca sunt niste marci super fiabile dar macar nu e ca la BMW unde tot ce inseaman catastrophic failure Bmw e pe primul loc. Mai exista un constructor in afara de VW cu celebrul lor 1.2 TSI dar care l-au remediat pana la urma cu atatea probleme la distributii?

Morala? Daca ti-ai luat un Bmw pe motorina si acesta a trecut de 150.000 de km, ori te duci foarte des pe la biserica ori o vinzi.

Edited by AlexChris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Presupun ca un recall putea fi facut si la 3.0. Cred ca asta vrea sa zica si proprietarul. In tari care isi apara cetatenii (gen USA), bmw ar fi pierdut niste procese.

 

Nici la 2.0 recallul nu rezolva mare lucru. Au facut recallul pt intinzatorul lantului de sus dar se poate rupe lantul de jos :thumbsup:

 

In cazul meu aveam zgomot f mare de lant desi cel de sus fusese inlocuit impreuna cu intinzatorul la recall.

Link to comment
Share on other sites

Sa nu uitam ca multora le place sa conduca masini pe care noi nu si le permit. Masini care noi costau peste 50 de mii de euro, si care dupa 3-5 ani si 200 de mmii de km ei le cumpara chiar si la sub 20 de mii. Nu cred ca multi se intereseaza cata ar costa un motor nou iniante sa-si cumpere o masina second.

luxul are un cost.

Eu cred ca e tocmai invers. Atunci cand iti cumperi o masina sh te cam astepti ca e posibil sa ai probleme si ingeneral incerci sa le previi sau ti le asumi. Frustrarea cea mai mare este cand dai multe, multe zeci de mii de euro pe o masina premium noua, crezand ca va tine o viata si se intampla sa iti pice ceva ca in cazul initiatorului.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Exact. Ar trebui sa incepem si noi sa gandim asa. Nu sa ne socheze defectarea unei la masini la peste 200.000 km si sa si cerem discounturi sau alte cele.

 

Semn ca accepti ce-ti propune producatorul. Curand vei cumpara in fiecare an care un BMW, profitul lor va fi mai mare si totul merge inainte. Atitudinea mea ar fi nu, aleg altceva si usor, usor poate se va simti in profit nemultumirea clientelei. Hai sa gandim si noi sa ne aliniem cu ce zice producatorul e mentalitate gresita dpmdv. Ceva imi spune ca dictatura ar avea mare succes in zilele noastre pentru ca lumea e mult mai dispusa sa acepte "directii"...din pacate!

Edited by ViBogdan
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Semn ca accepti ce-ti propune producatorul. Curand vei cumpara in fiecare an care un BMW, profitul lor va fi mai mare si totul merge inainte. Atitudinea mea ar fi nu, aleg altceva si usor, usor poate se va simti in profit nemultumirea clientelei. Hai sa gandim si noi sa ne aliniem cu ce zice producatorul e mentalitate gresita dpmdv. Ceva imi spune ca dictatura ar avea mare succes in zilele noastre pentru ca lumea e mult mai dispusa sa acepte "directii"...din pacate!

Extrem de adevarat. In fond BMW daca ar da garantie 20000 de km si la fix 30000 de km ar ceda de tot si totusi masinile s ar vinde la fel de ce nu ar face asta? Ar castiga mai mult ar vinde mai multe piese.... crezi ca ii intereseaza pe ei parerea cuiva daca au buzunarele pline? poate pe cei ce au fondat marcile auto ii interesa ( acolo era vorba de orgoli) dar pe plozi lor ce locuiesc la Monaco ii doare in spate de imaginea brandului. Dar in fond asta ne invata capitalismul sa consumam non stop si sa acceptam orice mizerie ca un lucru firesc

Edited by malasorte
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.