Jump to content

E60 "Full Options"


ciutanu82

Recommended Posts

Dragi colegi sper sa tratati titlul ca o gluma.

Dupa o perioada de aproape 3 ani am revenit iarasi la indragita marca BMW,dupa ce m am perindat pe la VW,Kia,Citroen C4(inca il detin si acum) m am intors la BMW.

Dupa indelungi cautari pe siteurile de vanzari masini,toate cu full options si km reali si istoric,dupa km batuti aiurea pe la Timisoara,Bucuresti,Galati in sfarsit am gasit aceasta masina de la un domn din Focsani cu istoric service si km reali.

Am gasit anuntul pe OLX,am discutat cu vanzatorul vreo 2 zile la telefon,cu schimb de poze,facturi,acte si alte necesare tranzactiei am pornit spre Focsani.Ajuns la Focsani vanzatorul imi arata toate facturile cu piesele de schimb,cu ulei,filtre,manopera,toate facute bavaria.Am intrebat unde este cel mai apropiat service bavaria si mi a zis ca la Braila.Plecam spre Braila cu mine la volan,ca sa o si testez pe drum.Pana la Braila deja ma indragostisem de ea.Ajungem la APAN Braila,discutam cu un domn de acolo sa imi arate istoricul masini,sa ne citeasca km dupa cheia si sa fac o constatare(tester,ridicata pe elevator si ce mai trebuia verificat) la masina.Prima oara citeste km de pe cheie=154 mii km,apoi sa vedem istoricul service,aici a inceput distractia,la cei de la Apan apareau doar 2 intrari in service,m am uitat cu o privire din aia urata la vanzator si a inteles ca daca nu demonstreaza istoricul pe care sustinea ca il avea masina nu o voi cumpara.Suna la Bavaria bucuresti si primim istoricul masini pana la urma.Ideea este ca cei de la Braila si Bucuresti(unde facea omul revizile) nu folosesc acelasi soft si nu pot vedea tot.Urmeaza si constatarea-pe tester o eroare de la blocul de lumini(piesa deja comandata de vanzator si astept sa mi vina),iar la roti bieleta de directie stanga.

Am plecat linistit spre Focsani unde am facut actele si am platit suma de 8500 de euro.

Imi cer scuze ptr greselile de ortografie si am sa atasez poze.

 

Vehicle information

 

VIN long WBANE31010B958301

 

Type code NE31

 

Type 523I UL (EUR)

 

Dev. series E60 ()

 

Line 5

 

Body type LIM

 

Steering LL

 

Door count 4

 

Engine N52

 

Cubical capacity 2.50

 

Power 130

 

Transmision HECK

 

Gearbox AUT

 

Colour TITANGRAU II METALLIC (A36)

 

Upholstery LEDER NASCA SCHWARZ (U6SW)

 

Prod. date 2006-10-19

 

 

 

Order options

No. Description

1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

 

205 AUTOMATIC TRANSMISSION

 

302 ALARM SYSTEM

 

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

 

403 GLAS ROOF, ELECTRIC

 

423 FLOOR MATS, VELOUR

 

428 WARNING TRIANGLE

 

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

 

438 WOOD TRIM

 

453 ACTIVE SEAT VENTILATION, FRONT

 

459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY

 

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

 

5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL

 

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

 

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

 

522 XENON LIGHT

 

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

 

541 ACTIVE CRUISE CONTROL

 

6AA BMW TELESERVICES

 

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

 

610 HEAD UP DISPLAY

 

611 BMW NIGHT VISION

 

612 BMW ASSIST

 

616 BMW ONLINE

 

620 VOICE INPUT SYSTEM

 

633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.

 

698 AREA-CODE 2

 

7RP ADVANTAGE PACKAGE

 

761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING

 

8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION

 

8SP COP CONTROL

 

801 GERMANY VERSION

 

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

 

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

 

934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS

 

936 REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY

 

964 REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY

Series options

No. Description

2RA LT/ALY WHEELS TRAPEZE STYLING 134

 

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

 

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

 

Acestea sunt optiunile pe care le are masina,toate functionabile,iar vanzatorul chiar a avut grija de aceasta masina.

 

Imi cer scuze dar nu am putut edita postul anterior.

post-28569-0-73397200-1456303017_thumb.jpg

post-28569-0-13945000-1456303416_thumb.jpg

post-28569-0-28545000-1456303437_thumb.jpg

post-28569-0-33089400-1456303451_thumb.jpg

post-28569-0-86369000-1456303465_thumb.jpg

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-523-ID7GfwbH.html

Dar la asta nu platesti taxa? Si ai vrut tu motorul ala? Mi-e ca o sa-ti fie greu la revanzare.

Corect aceea este masina si am sa i platesc si taxa la sfarsitul anului(acum nu prea mai am bani si ptr taxa),asa m am inteles cu vanzatorul.Plus ca nu am de gand sa o mai vand curand.Cel putin 3-4 ani nici nu ma gandesc sa o vand,nu mai imi trebuie alte marci nici sa ma omori:))

Link to comment
Share on other sites

Istoricul verificabil a fost singurul criteriu dupa care ai ales masina aceasta?

Nu mi-o lua in nume de rau dar interiorul acela... :sick:

Dar ce are interiorul?Nu are urme de uzura,are ventilatatie..CE este in neregula?

Si criteriul ptr care am aleso a fost intretinerea masini.Nu lovita,foarte mici puncte de vopsea sarita...chiar intretinuta masina.

Am avut in VW Phateon luat dupa crietrii gen:full options,impecabila si mi a mancat zilele si banii din cont.

Fiecare isi alege masina dupa diferite criteria.

 

nu ai faruri adaptive :rolleyes:

Dar pentru mine nu este importanta aceasta optiune.Sincer am aceasta optiune pe Citroen c4 si nu mi se pare o optiune de care nu m as putea dezlipi.

Edited by ciutanu82
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dar ce are interiorul?Nu are urme de uzura,are ventilatatie..CE este in neregula?

Si criteriul ptr care am aleso a fost intretinerea masini.Nu lovita,foarte mici puncte de vopsea sarita...chiar intretinuta masina.

Am avut in VW Phateon luat dupa crietrii gen:full options,impecabila si mi a mancat zilele si banii din cont.

Fiecare isi alege masina dupa diferite criteria.

 

 

Daca ala e interior fara urme de uzura eu sunt arhiepiscop(volan,schimbator mancat,bord zgariat,scaune flesite etc.Nici nu vreau sa-mi imaginez ce phaeton ai avut.Si vezi ca istoricul ala se manevreaza usor cu datul km inapoi inainte de revizie/citire cheie.

Te-am intrebat pe ce criteriu ai ales masina deoarece am si eu una la vanzare si as vrea sa inteleg logica cumparatorilor,repet nu mi-o lua in nume de rau.

Bafta cu masina!

 

@AlexChcris Nu mai supara omu'! :rolleyes:

  • Like 3
  • Downvote 12
Link to comment
Share on other sites

Sa o stĂŁpânești sanatos. Banuiesc ca reviziile si alte probleme le vei face in continuare la Bavaria sau reprezentanra oficiala Bmw, nu? Ca sa poti demonstra istoricul si pentru viitorul propietar.

Corect...am sa le fac la Bimmer service Constanta.

 

Ma indoiesc ca atunci cand a luat masina s-a gandit la revanzare, Andrei!

 

OT: E frumoasa si are un motor pe masura, s-o stapanesti sanatos.

Multumesc.

 

Dar ce are interiorul?Nu are urme de uzura,are ventilatatie..CE este in neregula?

Si criteriul ptr care am aleso a fost intretinerea masini.Nu lovita,foarte mici puncte de vopsea sarita...chiar intretinuta masina.

Am avut in VW Phateon luat dupa crietrii gen:full options,impecabila si mi a mancat zilele si banii din cont.

Fiecare isi alege masina dupa diferite criteria.

 

 

Daca ala e interior fara urme de uzura eu sunt arhiepiscop(volan,schimbator mancat,bord zgariat,scaune flesite etc.Nici nu vreau sa-mi imaginez ce phaeton ai avut.Si vezi ca istoricul ala se manevreaza usor cu datul km inapoi inainte de revizie/citire cheie.

Te-am intrebat pe ce criteriu ai ales masina deoarece am si eu una la vanzare si as vrea sa inteleg logica cumparatorilor,repet nu mi-o lua in nume de rau.

Bafta cu masina!

 

 

Unde anume ai vazut tu schimbator ,volan,bord zgariat?In pozele de pe autovit?Asa am vazut si eu acolo,dar nu sunt uzate,,,maine am sa ma apuc sa o fac frumoasa si am sa pun poze cu interiorul sa te convingi.

Si criterile dupa care un cumparator isi alege masina sunt diferite de la persoana la persoana.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Si vezi ca istoricul ala se manevreaza usor cu datul km inapoi inainte de revizie/citire cheie.

 

 

 

Nu am auzit pe cineva care sa isi cumpere masina de la 0km si apoi sa ii dea km inapoi inainte de orice intrare in service. Si vezi ca datul km inapoi din cheie nu este tocmai ieftin.

 

In schimb si mie mi se pare scumpa, 8500e pe o masina de 10ani si fara taxa platita (2000e) si pe benzina.

 

Initiator, sa o stapanesti sanatos, daca tu esti multumit nu mai conteaza parere celorlalti.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu am auzit pe cineva care sa isi cumpere masina de la 0km si apoi sa ii dea km inapoi inainte de orice intrare in service. Si vezi ca datul km inapoi din cheie nu este tocmai ieftin.

 

In schimb si mie mi se pare scumpa, 8500e pe o masina de 10ani si fara taxa platita (2000e) si pe benzina.

 

Initiator, sa o stapanesti sanatos, daca tu esti multumit nu mai conteaza parere celorlalti.

Multumesc.

Dupa cum am scris mai sus,am fost de am vazut cateva masini prin toata tara si nimic nu m a satisfacut.Mai erau cateva pe mobile.de, care cred ca m ar fi satisfacut dar erau undeva la 9900 de euro plus drum ,cheltuieli ajungeam la mai mult decat aceasta.Eu sincer sunt multumit de ea,consum Focsani-Constanta=7%,in oras in constanta intre 9,8-11%.Impozitul este 830 de ron cu reducere.Si am sa platesc taxa si cu 10 mii de euro mi am luat ceva ce am cautat ceva timp.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sa o stapnesti sanatos. 10 in oras nu ia nici cu slujbe. Un prieten a avut exact acelas motor si sub 14-15 nu lua in oras , imi lua mie 12-13 un 525d...

Nu am apucat sa facconsumul de la plin la plin,eu spun ce arata OBC-ul.L am resetat de cand am intrat in oras si asta imi arata acum 10,8.

 

Felicitari si sa o stapanesti sanatos! Si mie mi se pare scumpa,dar e alagerea ta.

 

A mea e 2.0d si tot atat consuma:)))

Probabil ca e scumpa,dar sa fim seriosi,oricare dintre voi si ar pune masina la vanzare ar cere un pret mare,pentru ca doar tu sti cat de mult ai avut grija de ea,tu sti doar ca i ai oferit cele mai bune piese ,uleiuri si alte lucruri foarte bune si scumpe.Si pana la urma stiti vorba aceea:Prost e ala care da(in cazul asta fiind eu) nu ala care cere.

Dar am preferat sa dau 1000=1500 euro in plus pe o masina intretinuta,cu km reali,cu istoric verificabil decat sa iau iarasi vreo teapa(aici vorbesc de cea mai mare teapa a mea VW Phaeton).Sincer nu ma deranjeaza criticile voastre,asa invatam cu toti.

Va multumesc si sa stapaniti sanatosi si sa va bucurati de masinile voastre si cu cat mai multi km.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Lasa nu mai plange atat phaeton-ul ca e masina buna.Inafara de compresor clima ce probleme ai mai avut?

Compresor,Alternator,Baterii(ca are 2),Filtru de particule infundat,perne de aer pe fata,Placute fata schimbate(cred eu ca cam scumpe=700 ron,astea intra la consumabile) si au mai fost cateva dar am incercat sa uit cat mai repede aceea masina.Oricum vreo 4000 de euro am pierdut la aceea masina in cateva luni de zile cat am detinut o.

Este o masina buna dar am luat o de la samsar de masini,fara istoric,neintretinuta.....in fine povestea e lunga.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.