Jump to content

Problema 325XI e90 relatiu


Recommended Posts

Salut,

 

Am si eu o problema cand pornesc masina la rece , ma refer dupa ce motorul se raceste sau dimineata dupa cateva ore de stat pe loc masina porneste destul de greu "gafaie" de 3 ori porneste si trepideaza destul de urat 10-15 secunde turometru creste intre 500-1200 de turatii si un zgomot destul de ciudat. Am fost cu masina la un service pe tester nici o eroare, apoi ieri am fost la Bimmer service pe dester Nici o eroare, mentionez ca masina are 120k km reali doar bavaria ma gandeam sa o duc acolo poate gasesc ei la o diagnoza... Un sfat? Eu ma gandesc la clapeta de acceleratie ca am impresia ca nu trage de toti cei 218cai nu mai are plecarea care o avea sau poate m-am obisnuit eu , cert este ca m-am enervat foarte tare cand un 2.5 diesel 163cp statea langa mine de acolo cred ca nu mai trage asa bine, bujii catalizator debitmetru? Vreo parere sa incerc ceva sau sa duc masina la bimmer cum au spus sa o las peste noapte sa o pornim dimineata sa vada care este cauza? Multumesc si astept un raspuns sper sa fii postat in rubrica corecta.

Link to comment
Share on other sites

Cauze pentru relanti haotic:

 

- Debitmetru

 

- Bujii

 

- Bobine

 

- Solenoizi vanos(ai 2 unul pentru admisie si unul pentru evacuare)

 

- Eccentric shaft sensor

 

- PCV/CCV

 

- Lambda

 

Daca nu ai erori pe tester poti exclude Solenoizii dar restul de obicei nu dau erori.

 

Cei de la bimmer ti-au facut macar o diagnoza?

Link to comment
Share on other sites

Cauze pentru relanti haotic:

 

- Debitmetru

 

- Bujii

 

- Bobine

 

- Solenoizi vanos(ai 2 unul pentru admisie si unul pentru evacuare)

 

- Eccentric shaft sensor

 

- PCV/CCV

 

- Lambda

 

Daca nu ai erori pe tester poti exclude Solenoizii dar restul de obicei nu dau erori.

 

Cei de la bimmer ti-au facut macar o diagnoza?

 

Da au facut o diagnoza mi-au spus si ei ca daca era vreun vanos defect sau ceva motorul este pretentions pe vanosuri si dadea eroare nu am avut nici o eroare. Probabil ca singura varianta este sa las masina peste noapte poate asa isi vor da seama...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

 

Revin cu problema poate totusi aflu mai multe informatii. Dupa 5 Teste pentru a incerca sa aflu un raspuns sunt total dezamagit. Singurul baiat care a aflat o eroare si a depisat ceva ce pare a fii adevarat este Rino cred ca este si aici pe forum am inteles a fost recomandat de un prieten.

 

1. Testerul lui a gasit o problema la magneventilele de la vanos din cauza unor probleme financiare nu am reusit inca sa le cumpar urmeaza sapt asta.

2. Testerul baietilor de la filaret BMW nu au gasit nimic desi 1 ora si jumatate au verificat toti parametri au scos ca ar trebuii sa dau galeria jos sa verifice ceva pe acolo ceea ce nu am de gand sa o fac.

3. Bimmer service Nici o eroare.

4. Nici o eraore.

5. Nici o eroare.

 

Masina a inceput sa Consume foarte mult mers lejer de seara ora 12 in bucuresti consum de 21.2 23 20 depinde... Ziua in oras 24.5. Nu cred ca mi-am luat m3. AStept poate s-a mai lovit cineva de acceasta problema sau a schimbat cineva magneventilele alea de la vanos sa imi spuna un simptom. Multumesc si astpet un raspuns!

Edited by mirceaSTN
Link to comment
Share on other sites

Te referi la solenoidele de la vanos, uite cum arata o eroare de solenoid:

 

http://oi64.tinypic.com/6zwmps.jpg

 

Trebuie sa-ti apara inlet sau exhaust- VANOS. Daca iti si consuma mult verifica injectoarele. Cum iti porneste masina la cald?

Link to comment
Share on other sites

Te referi la solenoidele de la vanos, uite cum arata o eroare de solenoid:

 

http://oi64.tinypic.com/6zwmps.jpg

 

Trebuie sa-ti apara inlet sau exhaust- VANOS. Daca iti si consuma mult verifica injectoarele. Cum iti porneste masina la cald?

 

Nu stiu sa iti spun cum arata eroarea doar mi-a aratat cum arata magneventilul vanos. Am sa pun o poza cum arata. AM verificat parametrii in injectoare toate ok am folosit si aditiv Special Metabond parca fara nici un efect. Am schimbat filtru de aer, am curatat debitmetru clapeta de acceleratie. Motorul porneste ciudat si la card infundat cam greu invarte uneori si nu mai are sunetu placut cand ii dau kick... este mai infundat plus ca daca o turez pe loc de multe ori imi da impresia ca trage foarte greu benzina. Nu are zvac deloc la plecarea dupa loc decat in mers uneori isi vede puterea... Masina are 120k km reali si este intr-o stare foarte buna... Multumesc!

post-76350-0-34094300-1460538144_thumb.jpg

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu as merge pe injectoare. Ai check engine in bord? Ce ai postat tu acolo sunt solenoidele, le poti curata inainte sa le schimbi.

 

Nu am nici o eroare in bord absolut nimic:). Exact ca cele din poza mi-a aratat piesa cand mi-a dat eroarea chestia este ca dupa ce a sters eroarea masina a tras pentru o zi fantastic... Dupa o zi iarasi incet incet s-a plafonat. Dupa am dus-o la bmw sa verifice piesa si ei au spus ca este in parametrii... nu mai inteleg nimic.

Link to comment
Share on other sites

Ea se poate curata, dar eroarea revine. Costa in jur de 440 ron si vine doar pe original. Eu as recomanda sa le schimbi pe amandoua. Totodata daca bugetul nu iti permite recomand sa le cureti cu un contact cleaner.

 

Le schimb noi nu e problema doar sa stiu clar daca asta este motivul. 370 de lei pe original am gasit probabil ca asta o sa fac sapt viitoare sper sa se rezolve alta cauza nu ii gasesc. Multumesc oricum!

Link to comment
Share on other sites

cel de pe admisie are influenta ma mare asupra motorului decat cel de pe evacuare, trebuia sa le schimbi intre ele: daca solenoidul de pe admisie e defect, eroarea se muta pe evacuare si motorul merge mai bine

 

Da, oricum trebuie sa-l schimbi (:. Eu cand l-am schimbat pe cel de pe evacuare la o saptamana s-a dus cel de pe admisie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

 

Revin cu problema. Acum o luna de zile am reusit sa schimb Magne-Ventilele Vanos + reivize ulei filtre + alte lucruri minore in total vreo 2000lei. Problema in schimb nu s-a rezolvat consumul este in continuare 20+ chiar si 24...Si nu trage mai deloc... Dupa 6 testere si recomandari de magneventile vanos etc... incerc sau astept niste pareri ce trebuie schimbat. Astept si recomandari pentru un mecanic bun. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Problema ta nu s-a rezolvat deoarece este de la injectoare. Dimineata cand e motorul rece bocna pune testerul pe ea si vezi ce corectii ai la injectoare atunci cand iti porneste urat si merge cum merge. Cel mai probabil un injector sua chiar mai mult "curg" si de aia tie dimineata iti porneste aiurea.
Link to comment
Share on other sites

Daca ai schimbat ambele solenoide recomand sa verifici debitmetrul si sa-l cureti/schimbi. La bujij si bobine ai umblat?

 

debitmetru si clapeta de acceleratie au fost curatate, urmeaza sa probez cred un debitmetru sa vad pe unde gasesc ca si test daca este de la el sau nu, ca nu vreau sa dau vreo 1200 de lei degeaba. La buji si bobine nu am umblat dar nu cred ca , consumul ar putea fii din cauza lor dar le voi verifica.

Link to comment
Share on other sites

Este 700 ron pe autokarma sau 400 ron de pe ebay.de siemens VDO. Mai intai probeaza unul nou, eu cand l-am curatat mi-au disparut problemele.

 

Eu din cate stiu masina nu vine din fabrica cu VDO, am cerut pe original tot prin autokarma.

 

Voi incerca si cu mufa scoasa de la debitmetru sa vad diferentele.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu urmatoarele teste, Bobine bujii verificate fara probleme. Compresie motor perfecta, Test co2 motor perfecta aproape euro 5:), testul pe injectoare sunt toate ok se corecteaza unul pe altul. Singura problema care a fost observata la pistonul 1 si 3 apareau putina umezeala (benzina cred) restu toate curate. Ce nu imi place cum arata sau poate este ok, pe teava de esapament este foarte multa negreala, consumul este in continuare 20+. Mai urmeaza doar sa dau toata galeria jos sa verific 2 clapete am inteles. Daca mai are cineva ceva idei, un sfat , Il astept. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Eu din cate stiu masina nu vine din fabrica cu VDO, am cerut pe original tot prin autokarma.

 

Voi incerca si cu mufa scoasa de la debitmetru sa vad diferentele.

 

Siemens VDO este original din fabrica, scoate-l pe al tau si uita-te pe el.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.