Jump to content

Zgomot in sarcina 320d


Recommended Posts

Salutare! Am tot cautat pe forum, dar nu am gasit o problema asemanatoare. Sunt proapsat posesor al unui bmw e46 320d, 136cai, an fabricatie 2000. problema este la turatii de peste 2700 ture in forta motorul are o bataie ca de tacheti. Zgomotul se aude doar in sarcina, turata pe loc se aude normal. Ulei castrol edge 5w40 si filtru schimbate acum 1500km.
Link to comment
Share on other sites

Salutare! Am tot cautat pe forum, dar nu am gasit o problema asemanatoare. Sunt proapsat posesor al unui bmw e46 320d, 136cai, an fabricatie 2000. problema este la turatii de peste 2700 ture in forta motorul are o bataie ca de tacheti. Zgomotul se aude doar in sarcina, turata pe loc se aude normal. Ulei castrol edge 5w40 si filtru schimbate acum 1500km.

 

Ce fel de sarcina are motorul la 2700 rpm?

Si de unde stii ca vine de la motor? Poate vine din cutie.

Daca e in sarcina de care vorbesti, probabil din alta parte si nu de la motor.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu pentru ca sunt mecanice

BOASKA, nu vrei sa explici ce vrei sa spui cu injectia mecanica?

Sau poate cum se intampla de tocmai de la 2700 rpm in sus incep sa tacane ca nebunele/nebunu' (ca o fi numai unu..) ca tachetii.. Ha, ca prea ne-ai bagat in ceata si nu-i frumos :Devil: din partea ta.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salutari tuturor , sunt nou pe aici si sper sa nu gresesc unde postez , sunt nou posesor de 320D F30 2013 si intampin o problema , la rece pana ajunge apa la sfert , bate ca si cum ar fi tachetii sau un injector , cum se incalzeste motorul nu se mai aude nimic , e ca noua , ulei schimbat insa tot asa se aude la rece , e normal , ce e de facut ? Multumesc tuturor de intelegere daca am postat gresit !
Link to comment
Share on other sites

Salutare! Am tot cautat pe forum, dar nu am gasit o problema asemanatoare. Sunt proapsat posesor al unui bmw e46 320d, 136cai, an fabricatie 2000. problema este la turatii de peste 2700 ture in forta motorul are o bataie ca de tacheti. Zgomotul se aude doar in sarcina, turata pe loc se aude normal. Ulei castrol edge 5w40 si filtru schimbate acum 1500km.

 

Salutare. Eu am un E91 din 2010 automat de 184 Cp - E.D. - eu am avut o problema asemanatoare - la relanti si in turatii cuplat in P mergea uns, cand cuplam D sau R se auzea parca batea cineva cu ciocanul in caroseria masinii.

 

Defect - un fir intrerupt la senzorul de presiune si debit pe pe pompa de inalte - nu se asigura presiunea si debitul necesar in pompa.

 

acum nu stiu cum este la E46 - dar totusi trebuie sa aiba ceva senzori de presiune si debit pe pompa.

 

verifica si pompa din rezervor - din 2000 si pana acum tot ce este posibil sa ai mizerie pe sorb, iar cand ai nevoie de debit mare de motorina nu il poate asigura

Link to comment
Share on other sites

Salutari tuturor , sunt nou pe aici si sper sa nu gresesc unde postez , sunt nou posesor de 320D F30 2013 si intampin o problema , la rece pana ajunge apa la sfert , bate ca si cum ar fi tachetii sau un injector , cum se incalzeste motorul nu se mai aude nimic , e ca noua , ulei schimbat insa tot asa se aude la rece , e normal , ce e de facut ? Multumesc tuturor de intelegere daca am postat gresit !

Probabil nu e bun uleiul, incearca alt tip sau marca de ulei.

 

Ai putea sa ne spui si ce ulei ai bagat mai exact :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutari tuturor , sunt nou pe aici si sper sa nu gresesc unde postez , sunt nou posesor de 320D F30 2013 si intampin o problema , la rece pana ajunge apa la sfert , bate ca si cum ar fi tachetii sau un injector , cum se incalzeste motorul nu se mai aude nimic , e ca noua , ulei schimbat insa tot asa se aude la rece , e normal , ce e de facut ? Multumesc tuturor de intelegere daca am postat gresit !

Presiune.mica a uleiului care nu prea ajunge si pana la.tacheti,.e.ca si cum uleiul din motor ar fi foarte gros, posibil si filtru de ulei infundat la maxim, situatie foarte periculoasa pentru motor, incearca sa o remediezi , nu o lasa asa.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Presiune.mica a uleiului care nu prea ajunge si pana la.tacheti,.e.ca si cum uleiul din motor ar fi foarte gros, posibil si filtru de ulei infundat la maxim, situatie foarte periculoasa pentru motor, incearca sa o remediezi , nu o lasa asa.

 

Masina avea schimbat in Germania uleiul cu filtre etc , dar eu pt siguranta mea , le-am schimbat acum , cu ulei BMW original filtre etc , insa tot asa face , numai la rece si cand turezi peste 2000 apasat , dupa ce se incalzeste merge brici , nu isi iau tachetii ulei cum trebuie , zic cei de la service ! Nu ma deranjeaza atat de mult cat timp cand ajunge la temperatura optima merge ceas ! Insa as fi vrut sa stiu de la ce este exact , insa nimeni nu poate zice !!!

Link to comment
Share on other sites

Nu te deranjeaza acum, dar in viitorul apropiat vei baga bani grei in pompa de ulei,_chiulasa_ si cuzineti, momentan nu tachetii sunt problema, ci ca nu ajunge suficient ulei catre axa cu came care e principala piesa din _chiulasa_ care deschide supapele.Acest ax in locurile unde se sprijina de _chiulasa_ trebuie sa ajunga si ulei sub presiune,daca nu ajunge atunci freaca fier pe fier, rezultatul fiind inlocuirea chiuloasei,asa am patit eu.Inlocuirea.uleiului nu rezolva deloc problema ta.
Link to comment
Share on other sites

Nu te deranjeaza acum, dar in viitorul apropiat vei baga bani grei in pompa de ulei,_chiulasa_ si cuzineti, momentan nu tachetii sunt problema, ci ca nu ajunge suficient ulei catre axa cu came care e principala piesa din _chiulasa_ care deschide supapele.Acest ax in locurile unde se sprijina de _chiulasa_ trebuie sa ajunga si ulei sub presiune,daca nu ajunge atunci freaca fier pe fier, rezultatul fiind inlocuirea chiuloasei,asa am patit eu.Inlocuirea.uleiului nu rezolva deloc problema ta.

 

Si ce anume rezolva problema mea ?

Link to comment
Share on other sites

La tine tine de presiunea uleiului care ar trebui sa ajunga pana la toate componentele din _chiulasa_, adica trebuie verificata presiunea uleiului cand motorul e rece, in mod normal cu motorul rece presiunea uleiului ar trebui sa fie mai mare, si scade cu cresterea temperaturii, tachetii se pot schimba ultra usor, asta e munca pentru un copil, insa trebuie dat jos capacul de la _chiulasa_ si verificata cu atentie toata partea mecanica din interior, poate nu toti tachetii sunt cu probleme.

Mai mult timp iti ia sa desfaci axa cu came, deoarece de inlocuirea tachetilor se face mai repede decat ai schimba tu mina de la un creion. Decizia iti apartine.Pe blogul meu : http://bmw-roads.blo...og-page_15.html

am scris cateva cuvinte despre masina pe care am cumparat-o din vestita Germany

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

(..) tachetii se pot schimba ultra usor, asta e munca pentru un copil, insa trebuie dat jos capacul de la _chiulasa_ si verificata cu atentie toata partea mecanica din interior, poate nu toti tachetii sunt cu probleme.

Mai mult timp iti ia sa desfaci axa cu came, deoarece de inlocuirea tachetilor se face mai repede decat ai schimba tu mina de la un creion.

 

Esti sigur de ceea ce spui/scrii? .. Recomanzi..

Adica tachetii de care faci vorbire nu se regleaza.. ???

Cum sa nu (se) schimbe toti tachetii???

..tu stii ce se uzeaza la ei? Sau o fi manopera mai ieftina decat ei..? Hmm

Se monteaza asa pur simplu!? Tu ai schimbat asa tacheti... ca mina de la creion? :hyper:

Te rog explica. Nu ne lasa sa visam prea mult... :ninja:

 

Nu te supara, singurul raspuns valabil e ca nu ajunge probabil uleiul in rampa, adica in partea superioara a motorului si atat.

Full stop. :flowers:

 

.. E evident ca lipsa uleiului mai ales la rece are efect destul de negativ asupra vietii motorului.

..De ce sa schimbe chiulasa? Poate pentru ca "scaunele" supapelor nu mai etanseaza (dar si atunci ar fi solutii), poate chiulasa e stramba.. Sau infundata..

Nu mai pune oamenii pe ganduri cand nu e cazul.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Esti sigur de ceea ce spui/scrii? .. Recomanzi..

Adica tachetii de care faci vorbire nu se regleaza.. ???

Cum sa nu (se) schimbe toti tachetii???

..tu stii ce se uzeaza la ei? Sau o fi manopera mai ieftina decat ei..? Hmm

Se monteaza asa pur simplu!? Tu ai schimbat asa tacheti... ca mina de la creion? :hyper:

Te rog explica. Nu ne lasa sa visam prea mult... :ninja:

 

Nu te supara, singurul raspuns valabil e ca nu ajunge probabil uleiul in rampa, adica in partea superioara a motorului si atat.

Full stop. :flowers:

 

.. E evident ca lipsa uleiului mai ales la rece are efect destul de negativ asupra vietii motorului.

..De ce sa schimbe chiulasa? Poate pentru ca "scaunele" supapelor nu mai etanseaza (dar si atunci ar fi solutii), poate chiulasa e stramba.. Sau infundata..

Nu mai pune oamenii pe ganduri cand nu e cazul.

 

Te rog citeste un pic mai atent ce am scris mai sus, din pacate ai amestecat 2 raspunsuri de-ale mele si ai tras concluzia gresita.Se intampla cand esti un pic mai nervos. Asta e slabiciunea ta.

Se mai intampla.

Link to comment
Share on other sites

Te rog citeste un pic mai atent ce am scris mai sus, din pacate ai amestecat 2 raspunsuri de-ale mele si ai tras concluzia gresita.

 

Probabil ca motorul lui are tacheti hidraulici ...

(Sunt dispus sa invat/aflu).

Are, nu te mai deranja..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bimmer , ulei BMW original s-a pus in ea acum , nu se mai aude nimic momentan , nici la rece , sper sa fi fost de la ulei , filtre , pentru ca acum e "muta" :)

 

Bine ar fi sa stii ce tip de ulei are motorul. Sa inteleg ca are 5w30?

Inainte de a merge la mecanic sa iti schimbe ...chiulasa, sa zicem ca bat din nou tachetii, schimba mai intai tipul de ulei sa vezi daca bataia revine; asta e sugestia

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.