Jump to content

Achizitie 318i din 2008-2010


Andreirot

Recommended Posts

Buna ziua tuturor. Am si eu niste dileme cu achizitia acestui model. Sa spun de la inceput ca sunt nou pe forumul acesta si imi cer scuze daca repet subiectul. Asadar, vreau sa cumpar un 318i dupa 2008 cu maxim 125 k. Initial vroiam sa iau un 320d, dar prea multe pareri negative despre motorul facut in acea perioada.

 

Poate am noroc sa fie cineva aici care poata sa spuna din experienta ce consum are la acest model, ce probleme pot sa apara etc. Un alt lucru ce as vrea sa il fac dupa achizitie este sa ii pun gpl. Stiu ca unii se vor simti ofensati, dar as aprecia parerile celor care stiu instalatii de gpl puse pe bmw, eventual si numele unui producator bun.

 

Daca cineva poate face o comparatie intre 318i si 320d din perioada 2008 -2010 as vrea sa tina cont de faptul ca nu ma intereseaza ca una ar fi mai puternica decat cealalta, ma intereseaza doar care e mai fiabila.

 

Planuiesc aa o iau peste 6 saptamani, o sa povestesc si eu aici prima impresie daca va interesa pe careva :)

 

O cumpar din germania, am inteles ca chiar si acolo se dau km inapoi. Stiti unde as putea verifica daca e in regula la acest capitol?

Link to comment
Share on other sites

Din cate am observat in cele mai multe cazuri preturile de la noi sunt mai mici decat in Germania. Iar daca e sa compari preturile de la noi, cu preturile de la "privat" din Germania, sunt mult mai mici cele de la noi. Asta ar trebui sa ne puna cateva semne de intrebare in legatura cu ceea ce cumparam de la noi. Ca si cum se dau tepe la noi, asa se dau si in Germania, mai ales la autohausurile romanilor. turcilor, arabilor... Multi prefera sa cumpere de la autohaus deoarece preturile sunt mai mici decat de la privat, in unele cazuri diferentele fiind destul de mari. Nu vreau sa zic ca daca nu iei de la privat sigur e teapa, tot ce vreau sa zic este sa fii foarte atent si sa stiudiezi bine piata inainte.

 

Sper sa gasesti o masina cat mai pe gustul tau! :)

Link to comment
Share on other sites

Din cate am observat in cele mai multe cazuri preturile de la noi sunt mai mici decat in Germania. Iar daca e sa compari preturile de la noi, cu preturile de la "privat" din Germania, sunt mult mai mici cele de la noi. Asta ar trebui sa ne puna cateva semne de intrebare in legatura cu ceea ce cumparam de la noi. Ca si cum se dau tepe la noi, asa se dau si in Germania, mai ales la autohausurile romanilor. turcilor, arabilor... Multi prefera sa cumpere de la autohaus deoarece preturile sunt mai mici decat de la privat, in unele cazuri diferentele fiind destul de mari. Nu vreau sa zic ca daca nu iei de la privat sigur e teapa, tot ce vreau sa zic este sa fii foarte atent si sa stiudiezi bine piata inainte.

 

Sper sa gasesti o masina cat mai pe gustul tau! :)

 

din ce am observat preturile sunt mai mari la autohaus decat la proprietar , si majoritatea cumpara de la autohaus pentru ca sunt pregatite pentru vanzare si arata impecabil , si nu oricine care locuieste in Romania , vine in Germania si cauta masini la proprietari , e greu cu limba ,cu transportul , trebuie sa isi scoata singuri numere. Asa mai bine se duce la Nurnberg unde sunt multe autohausuri si are mai multe variante, Dar istoricul masiniilor nu prea bate cu realitatea.

 

Masina premium si gpl...imaginea face totu

 

Eu am facut Romania - Germania , 1700km cu 400ron , cu ce strica imaginea ? placerea de la conduce o masina premium + un consum redus.

Edited by mihaitza123
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

As mai avea o dilema inainte de achizitie. Dupa cum spuneam vreau aa iau masina din germania. Initial am zis ca vreau sa o iau de la un autohause, dar daca o sa gasesc la particular ceva bun clar nu voi ezita. Dilema mea e in legatura cu banii. Parca nu as vrea sa iau 10 mii cash la mine. Ma gandesc ca la autohouse pot plati cu cardul, dar in cazul persoanei particulare??? Cineva cu vreo idee?
Link to comment
Share on other sites

As mai avea o dilema inainte de achizitie. Dupa cum spuneam vreau aa iau masina din germania. Initial am zis ca vreau sa o iau de la un autohause, dar daca o sa gasesc la particular ceva bun clar nu voi ezita. Dilema mea e in legatura cu banii. Parca nu as vrea sa iau 10 mii cash la mine. Ma gandesc ca la autohouse pot plati cu cardul, dar in cazul persoanei particulare??? Cineva cu vreo idee?

Stai linistit ca sunt oameni care merg cu mult mai multi bani cash la ei zi de zi, plus ca nu e nevoie sa mergi cu banii la tine sa vezi masina (daca iti este frica ca te jefuieste cineva), totusi nu este o jungla acolo si pana nu gasesti masina si sa te hotarasti daca o cumperi... nu o sa stie nimeni ca ai tu banii la tine(asta e in capul tau ca se uita lumea la tine, exact ca si cand copiezi la un examen si ai impresia ca toti sunt cu ochii pe tine)

Link to comment
Share on other sites

crezi ca particularii nu au cont bancar,eu cred ca e mai aiurea in germania sa platesti cu ches sume mari de bani,unii la magazin se uita ciudat când platesti cu bancnote de 100 euro,nu mai zic daca ai de 200 sau 500 cheama seful de tura. Edited by ovy318i
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Eu am facut Romania - Germania , 1700km cu 400ron , cu ce strica imaginea ? placerea de la conduce o masina premium + un consum redus.

 

Numai ca te-ai oprit de 5 ori sa ii faci plinul la butelie, asta nu mai spui. 1700km cu 400ron nu este un record.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Da, nu stiu ce sa zic in legatura cu metoda de plata. Din cate stiu suma de pe card e limitata doar la bancomat. Am platit o masina pana acum cu cardul. Suma 4 mii lire. Problema e ca plec cu banii din uk in germania, probabil cu avionul. Probabil o sa trebuiasca sa ii declar... o sa revin cu metoda finala aleasa. Mai sunt 6 saptamani pana ma duc.
Link to comment
Share on other sites

Observ ca nimeni nu a comparat 320d cu 318i. Nu stiu cum sunt modelele de dinainte de 2008, dar din ce am mai aflat eu cele de dupa 2008 sunt proaste rau. Se strica repede. "Sunt pline serviceurile in germania de aceste modele" - citez din catalin, acesta fiind un mecanic ce lucreaza intr.un service din germania. Astea pe benzina cica sunt mult mai fiabile. Asadar raman la benzina. Deviind rau de la ce am scris mai sus, as vrea sa intreb vreun cunoscator cat mai ajunge o instalatie gpl. Buna sa fie.
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca sunt foarte multe probleme cu motoarele pe benzina, si aici vb de N43, indiferent de varianta de putere. Au renuntat la valvetronic si au trecut pe injectie directa. Gasesti pe forumuri de afara topicuri intregi despre problemele acestor motoare, gen pompa de inalta, injectoare, bobine inductie si catalizator. In paralel din punctul deu de vedere N46 este dapsit moral la fel ca performante, si acest Motor il gasesti in suma la care cauti tu.

Asta au fost cateva ditre motive pentru care am trecut la diesel N47 si prefer sa schimb distributia decat sa am tot timpul Probleme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.