Jump to content

Simptome ambreaj


Acidutu

Recommended Posts

Sunt uimit cum se face ca numai la romani ambreiajul se testeaza la 4k rpm!!

Ambreiajul se testeaza cand cuplu este cel mai puternic produs de motor spre cutie, iar putera asta este transmisa pana in 2k-2,5k- 3k rpm!

 

Exact. O talpa sanatoase in acea raza de turatie rezolva problema. Daca turometrul sare spre 5-6k fara ca masina sa "smuceasca" e clar discul.

Link to comment
Share on other sites

..."cuplu rezistiv“ ??

Da are dreptate colegu, practic este acea marime care nu se poate masura, dar care apare in cazul accelerarii bruste la turatii la care cuplul este maxim adica tot 4K,( a se vedea datele oferite de producator , in functie de motorizarea respectiva), si normal ca la un motor aspirat, cuplul maxim este total diferit fata de un motor cu compresor.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da are dreptate colegu, practic este acea marime care nu se poate masura, dar care apare in cazul accelerarii bruste la turatii la care cuplul este maxim adica tot 4K,( a se vedea datele oferite de producator , in functie de motorizarea respectiva), si normal ca la un motor aspirat, cuplul maxim este total diferit fata de un motor cu compresor.

De ce la 4k si nu pana in 3k?

 

Sa vorbim pe graficul din linkul de mai jos:

http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=664

Banuiesc ca atunci cand spui cuplu te referi la ceea ce inseamna "torque" in graficul din link. Pentru mine cuplu dat pana in 3k de motor spre cutie e suficient de lamuritor daca se transmite la asfalt ca sa NU trebuiasca dus la 4k

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Dar daca la turatie mica in jur de 2k si constanta simt uneori ca si cum as frana si apoi as accelera, adica o scurta oprire si apoi imediat repornire , e simptom de ambraj?

 

Vezi ce inseamna sa pui problema cum trebuie; adica asa trebuia sa fi intrebat de la inceput.

Raspunsul e NU.

 

Ai pus si problema filtrului de aer, care fie vorba intre noi se schimba cel putin o data pe an sau imediat ce ai luat masina... tu nestiind unde e.. daca nu ti-a spus ca l-a schimbat fostul proprietar. Filtru de aer se schimba mai des daca masina e folosit in mediu cu mult praf..

Schimbul filtrului de aer de la motor contribuie si la economie de combustibil.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Vezi ce inseamna sa pui problema cum trebuie; adica asa trebuia sa fi intrebat de la inceput.

Raspunsul e NU.

 

Ai pus problema filtrului de aer, care fie vorba intre noi se schimba cel putin o data pe an sau imediat ce ai luat masina... daca nu ti-a spus ca l-a schimbat fostul proprietar. Filtru de aer se schimba mai des daca masina e folosit in mediu cu mult praf..

Schimbul filtrului de aer de la motor contribuie si la economie de combustibil.

deci e posibil ca filtru de aer sa dea pb asta..?
Link to comment
Share on other sites

deci e posibil ca filtru de aer sa dea pb asta..?

Nu, sigur ca nu.

Dar e un inceput in eliminarea cauzei. Daca toate ezitarile ocazionale ale motorului in jur de 2k ar fi doar din cauza filtrului de aer ce simplu ar fi.. nu?

Filtru de benzina a fost schimbat vreodata?

Eu nu am benzina asa ca ideile mele sint limitate.

 

:offtopic:

Incearca sa limitezi,sa stergi din textul la care dai replica; ajuta mult la esentializare si lungimea fizica a topicului.. :pirate:

Link to comment
Share on other sites

Da filtrul de benzina e schimbat recent. Ma gandesc sa nu fie pompa de benzina , desi am schimbat o recent dar cu una second hend pt ca nu mai pornea la prima cheie

 

Da filtrul de benzina e schimbat recent. Ma gandesc sa nu fie pompa de benzina , desi am schimbat o recent dar cu una second hend pt ca nu mai pornea la prima cheie

Sau poate e din cauza benzinei proaste, a apei in benzina...? Asta in varianta fericita

Link to comment
Share on other sites

Da filtrul de benzina e schimbat recent. Ma gandesc sa nu fie pompa de benzina , desi am schimbat o recent dar cu una second hend pt ca nu mai pornea la prima cheie

 

 

Sau poate e din cauza benzinei proaste, a apei in benzina...? Asta in varianta fericita sau poate ca asa e normal sa faca, pt ca am observat ca face asa doar uneori cand merg cu ea sub turata pe undeva pe la 1500 de ture.....:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.