Jump to content

Martor motor aprins


Recommended Posts

Salut,am vrut sa fac o verificare si am scos mufa de la valvetronic,Mi-a ras martorul cu motorasul aprins in bord,se stinge singur sau trebuie facut de pe diagnoza?

Ăntrebarea 2 este ca am cam mult ulei pe la vanos - uri e posibil sa pierd pe acolo ĂŽn jur la 400 ml la 1000 de km

Atasez niste poze

post-74913-14576198112404_thumb.jpg

ĂntinzĂŁtorul e cel vechi sau cel nou dupĂŁ Cum. Se vede ĂŽn fotografie,pt ca am zgomotul ala de racaneala diesel

Ăntreb aici ca mecanicii lui peste la Piatra neamt habar nu au ,numai prostii Mi-au zis plus ca uleiul in masina il am acum 5w40 Ăâ˘i il cam papa,cei care ai pus 0w40 Cum. Sa comportat masina?post-74913-14576199576408_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Intinzatorul e modelul nou. Eu te sfatuiesc sa schimbi toate garniturile si o-ringurile de pe la motor care au legatura cu circuitul uleiului..si ce e mai important simeringurile la supape iar daca consuma si dupa astea schimba si valva pcv cu cele 3 furtunase. Examineaza si pe dedesupt pe la baia de ulei sa nu ai si pe acolo pierderi sau alte probleme. Daca le faci astea nu ar mai trebui sa ai consum de ulei
Link to comment
Share on other sites

Intinzatorul e modelul nou. Eu te sfatuiesc sa schimbi toate garniturile si o-ringurile de pe la motor care au legatura cu circuitul uleiului..si ce e mai important simeringurile la supape iar daca consuma si dupa astea schimba si valva pcv cu cele 3 furtunase. Examineaza si pe dedesupt pe la baia de ulei sa nu ai si pe acolo pierderi sau alte probleme. Daca le faci astea nu ar mai trebui sa ai consum de ulei

https://youtu.be/ZctqZOPnyT0

Motorul cam asa porneste,dupĂŁ care se aseaza,si se aude mai frumos ,am desfacut capacul de protecĂâşie de la motor Ăâ˘i am vazut ca in spatele corpului filtru de ulei e plin de ulei pe acolo garnitura e dusa probabil, Ăâ˘i o eroare Camshaft sensor inlet care iese la diagnoza Ăâ˘i nu poate fi stearsa, dar motorul trage f bine ,ce ma deranjeaza e ca am consumul asta de ulei Ăâ˘i la 2000 de km bag cam 1l

Link to comment
Share on other sites

bine ai venit in lumea valvetronicului!

in cei 3 ani impliniti de cand am aceasta minune a tehnicii ca sa scap de consum ulei am schimbat asa : garnitura capac culbutori, garnitura baie de ulei, simeringuri supape, furtune pcv .

oringurile de la solenoizi erau schimbate de fostul.

 

mai mult ca sigur daca nu au fost schimbate simeringurile de la supape pe acolo ti-l mananca, adica ajunge in camera de ardere care ti-l transforma in .... fum . in acelasi timp degradand si catalizatoarele - frumos elegant

 

Referitor la valvetronic , sunt 2 mufe aferente acestui sistem : una de la motorasul de valvetronic care daca o scoti masina intra in limp mode, valvele se deschid foarte putin , una de la senzorul excentric (situat langa busonul de ulei) care daca o scoti masina va merge cu valvele deschise 99% - deci se va comporta co masina fara valvetronic.

 

Zgomotul de diesel pe care il ai intre relanti si cca 1500 rpm este unul din vanosuri . Stiu ca am avut aceastĂŁ problemĂŁ.

 

Ia zi, abia ai cumpĂŁrat-o , nu ?

Link to comment
Share on other sites

bine ai venit in lumea valvetronicului!

in cei 3 ani impliniti de cand am aceasta minune a tehnicii ca sa scap de consum ulei am schimbat asa : garnitura capac culbutori, garnitura baie de ulei, simeringuri supape, furtune pcv .

oringurile de la solenoizi erau schimbate de fostul.

 

mai mult ca sigur daca nu au fost schimbate simeringurile de la supape pe acolo ti-l mananca, adica ajunge in camera de ardere care ti-l transforma in .... fum . in acelasi timp degradand si catalizatoarele - frumos elegant

 

Referitor la valvetronic , sunt 2 mufe aferente acestui sistem : una de la motorasul de valvetronic care daca o scoti masina intra in limp mode, valvele se deschid foarte putin , una de la senzorul excentric (situat langa busonul de ulei) care daca o scoti masina va merge cu valvele deschise 99% - deci se va comporta co masina fara valvetronic.

 

Zgomotul de diesel pe care il ai intre relanti si cca 1500 rpm este unul din vanosuri . Stiu ca am avut aceastĂŁ problemĂŁ.

 

Ia zi, abia ai cumpĂŁrat-o , nu ?

O am de prin septembrie anul trecut,si nu am avut timpul necesar sa ma ocup de ea la propriu,plus ca am fost la cativa meseriasi dar care ma bagau ĂŽn ceata grozav,unul ca ...sa curat injectoarele, altu ca pompa de ulei nu amorseaza bine..unul ca sa nu umblu la ea Ăâ˘i sa o las aĂâ˘a ca se aude bine motorul ca e de 2.0...

Deci iti dai seama ca nici unul habar nu avea sa umble la ea, Ăâ˘i daca e vanos ul trebuie ĂŽnlocuit? Sau reparat ceva oringuri pe acolo?

Link to comment
Share on other sites

trebuie inlocuit vanosul (atenție nu solenoidul pe unde iti curge ulei), nu stiu care, dar se poate afla pe tester daca e cel de pe admisie sau cel de pe evacuare

 

maxresdefault.jpg

 

 

eu am bagat cam 2000 de euro anul trecut in ea numai ca sa fie in stare ok sa ma pot baza pe masina. bani pe care nu ii mai recuperez nici cu slujbe.

 

ce pot sa spun e ca acum nu mai consuma ulei aproape deloc, adica un maxim de 500 ml in 10 000 km , ceea ce e surprinzator pt anul de gratie 2002

Link to comment
Share on other sites

trebuie inlocuit vanosul (atenĂâşie nu solenoidul pe unde iti curge ulei), nu stiu care, dar se poate afla pe tester daca e cel de pe admisie sau cel de pe evacuare

 

maxresdefault.jpg

 

 

eu am bagat cam 2000 de euro anul trecut in ea numai ca sa fie in stare ok sa ma pot baza pe masina. bani pe care nu ii mai recuperez nici cu slujbe.

 

ce pot sa spun e ca acum nu mai consuma ulei aproape deloc, adica un maxim de 500 ml in 10 000 km , ceea ce e surprinzator pt anul de gratie 2002

Cat costa sa schimb vanos - ul?

Link to comment
Share on other sites

Intinzatorul e modelul nou. Eu te sfatuiesc sa schimbi toate garniturile si o-ringurile de pe la motor care au legatura cu circuitul uleiului..si ce e mai important simeringurile la supape iar daca consuma si dupa astea schimba si valva pcv cu cele 3 furtunase. Examineaza si pe dedesupt pe la baia de ulei sa nu ai si pe acolo pierderi sau alte probleme. Daca le faci astea nu ar mai trebui sa ai consum de ulei

 

cum ti ai dat seama ca intinzatorul este model nou???

Link to comment
Share on other sites

Salut,am vrut sa fac o verificare si am scos mufa de la valvetronic,Mi-a ras martorul cu motorasul aprins in bord,se stinge singur sau trebuie facut de pe diagnoza?

Ăntrebarea 2 este ca am cam mult ulei pe la vanos - uri e posibil sa pierd pe acolo ĂŽn jur la 400 ml la 1000 de km

Atasez niste poze

post-74913-14576198112404_thumb.jpg

ĂntinzĂŁtorul e cel vechi sau cel nou dupĂŁ Cum. Se vede ĂŽn fotografie,pt ca am zgomotul ala de racaneala diesel

Ăntreb aici ca mecanicii lui peste la Piatra neamt habar nu au ,numai prostii Mi-au zis plus ca uleiul in masina il am acum 5w40 Ăâ˘i il cam papa,cei care ai pus 0w40 Cum. Sa comportat masina?post-74913-14576199576408_thumb.jpg

 

In Piatra Neamt poti merge la Sebi in spate la Car Wash sau la Redzone Tuning la Alex. La alte service-uri nu-ti recomand.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.