Jump to content

BMW E90/163 CP


Recommended Posts

Salutare colegi am si eu o problema, masina este e90/320D/163 cp-2007.167k km.

Problema se manifesta in felul urmator:scoate fum alb urat mirositor la relanti doar, nu foarte tare si nici mereu, uneori dimineata da, uneori nu...pe tester nu da nimic.

Nu de mult am pus turbo nou si am facut dpf off ca era praf si de aia cazuse si turbo...ulei nu consuma deloc, fumul nu este nici foarte dens...asa fumega...chiar si dupa ce opresc motorul mai iese fum pe esapament, deci ma gandesc ca e o problema la ardere...

Acuma eu ma gandesc ca desi valorile pe tester la injectoare sunt ok sa le verific mecanic/pe banc sau ceva de genu...sau ma mai gandesc ca poate este o problema din soft.

Nu as vrea sa ma apuc sa schimb iar soft sau injectoare aiurea va rog daca puteti sa-mi dati niste sfaturi.(poate EGR?sau aer fals nu stiu...)

Masina trage fff bine indiferent de turatie, consumul este destl de bun un 8% pe oras, relantiul este stabil.

Va multumesc un weekend placut!!!

Link to comment
Share on other sites

In relanti..doar la relanti si la cald si la rece

 

Poi asta e ideea, el era anulat din soft dinainte sa cumpar masina, dar nu stiu cat de bine era anulat, regenerari nu facea pe tester nu dadea eroare, aparea presiune 0 temp gaze 0 si l-am anulat si fizic, acuma nu stiu daca e soft sau injectoare sau alta problema, poate cineva care face dpf off din soft are idee cum se comporta masina inainte si dupa.

In sarcina nu scoate fum si trage foarte bine, doar la relanti...de exemplu merg cu ea si cand opresc la un semafor dupa 10-15 secunde se vede fumegand...

Link to comment
Share on other sites

In relanti..doar la relanti si la cald si la rece

 

Poi asta e ideea, el era anulat din soft dinainte sa cumpar masina, dar nu stiu cat de bine era anulat, regenerari nu facea pe tester nu dadea eroare, aparea presiune 0 temp gaze 0 (...)

Evident ca regenerari, atat timp cat a fost gaurit/anulat.., filtru nu se mai regenereaza in veci; deci nu are rost sa mai mentionezi asta.

Acum depinde cat de sigur esti ca ECU a fost rescris cand s-a elminat DPF. Sau poate iti spun altii Cum Ar Trebui Sa Se Comporte Un Motor Ca Al Tau Cu Filtru Eliminat.

 

In sarcina nu scoate fum, dar daca o forjezi cat fum scoate? Cam asa s-ar pune problema.

..La un test de noxe se accelereaza brusc si pe acela Ar Trebui Sa-l Treaca..

In sarcina sau la drum intins putine motoare scot fum.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Ceva nu se leaga.

Ai cumparat masina cu filtrul anulat soft dar nu si fizic? Dubios tare. Daca da, teoretic nu aveai regenerari - filtru colmatat extrem de repede.

 

Eu totusi nu cred ca e anulat soft. Sau daca e, nu e corect.

 

Solutie de test, pune softul original si apoi initializare DPF. Vezi daca mai face.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ceva nu se leaga.

Ai cumparat masina cu filtrul anulat soft dar nu si fizic? Dubios tare. Daca da, teoretic nu aveai regenerari - filtru colmatat extrem de repede.

 

Eu totusi nu cred ca e anulat soft. Sau daca e, nu e corect.

 

Solutie de test, pune softul original si apoi initializare DPF. Vezi daca mai face.

 

..Mai degraba multe nu se leaga in logica ta!

Cum poti sa pui colegul sa rescrie softul original (..o fi un lucru care se face in oricare service..)!?

Fara a mentiona ca degeaba scrie softul original - INITIALIZAREA DPF de care vorbesti NU aduce nici o confirmare(!) decat cand Se Finalizeaza Regenerarea Filtrului (care nu exista!)!

Atat timp cat filtru este eliminat regenerari nu au cum sa aiba loc! E simplu.

Si chiar daca ar avea loc regenerari motorul scoate tot atat fum dupa proces..! Singura diferenta este ca probabil va scoate mai mult fum in timpul regenerarii.. daca ar avea filtru..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce pot sa iti sugerez este sa contactezi vanzatorul daca se mai poate, sa iti confirme si daca se poate (si asta ar trebui sa poata!) sa iti spuna unde a facut anularea si in soft a filtrului sa poti sa ii intrebi si tu eventual sa mergi din nou la ei.. sa afli de la sursa ce si cum; ar trebui sa stie ce au facut.
Link to comment
Share on other sites

Ceva nu se leaga.

Ai cumparat masina cu filtrul anulat soft dar nu si fizic?

:offtopic:

 

..recitind am observat ca tu te-ai exprimat logic dupa cum ai inteles, iar eu am crezut ca ai inteles bine problema lui..

Colegul are filtru eliminat (fizic) si soft rescris, ori modificat pentru DPF eliminat... doar ca observat fum destul la relanti.

 

mea culpa ;)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

El a adus asa masina de afara, din ITALIA deci nici el nu cunoaste...si nu e samsar, acuma singura chestie care imi apare in bord e asta asta...atasez o poza si pe tester nimic, pe tester da presiune dpf 0, temp gaze 0...fara eroare

 

linkul youtube nu merge - este privat.

 

Si eu am cam aceeasi problema doar ca scoate si cand o turez mai tare prima data (in sarcina) si apoi nu mai.

 

Un test de injectoare mi s-a recomandat mie de mecanic dar nu pot sa stau fara ea x zile, de bani pentru rezolvarea lor nu cred ca ar fi problema - am inteles ca la cineva cu a7 l-a costat vreo 25 de milioane reparatia sau reconditionare sau ce dracu le-a facut...

 

Filtru epurator e sigur decantor si la tine - si la mine a fost curatat si nu s-au vazut imbunatatiri majore - deci problema nu este de acolo.

 

Posibilitati sunt multe din ce am cautat pe net, iar unii mecanici sunt habarnisti, deci fie o iei metodic (cu cate o posibila cauza) fie te duci la mai multi mecanici sperand ca unul sa stie exact problema.

 

-ar putea fi si din soft pentru ca trebuiesc modificati nu stiu ce parametrii p-acolo -am gasit exact ce pe un forum romanesc unde era citat un specialist englez dar nu mai stiu exact unde (la mine a fost cica modificat softul dar poate nu a fost facut calumea? nu stiu)

 

Ne tinem la curent poate o rezolvam amandoi... pe mine ma enerveaza ca masina e superfrumoasa/dotata, trage foarte bine si la relanti se vede griul ala - bani iar nu ar fi problema sa o rezolv dar nici nu pot sa ma iau dupa toti asa zisii mecanici si sa bag 200 de milioane sa schimb tot.

 

Astept sa fac si schimbul de filtre si ulei zilele astea sa vedem ce se intampla.

Link to comment
Share on other sites

era privat videoul acuma l-am facut public.

Tinem legatura o sa scriu aici, luni plec din tara pt 3 saptamani apoi cand vin o iau la puricat, exact filtru epurator e cu decantor din plastic nu are treaba, eu o sa fac in felul urmator: mai intai o sa o duc sa o desfaca toata, sa probez injectoarele pe banc, sa curat egr(nu stiu daca are legatura), apoi dupa ce ma asigur ca partea mecanica este ok o sa umblu la soft, merg si pun soft cu dpff off, ne auzim...

Ideea ca masina merge foarte bine este foarte intretinuta interior/exterior si nu as vrea sa o vand dar daca nu-i dau de capat asta e...cand vad ca stau la semafor si fumega ca un autobuz imi vine sa-i dau foc.

Cu consumul cum stai?eu am 8.5 90% din km facuti pe oras, relantiul stabil...

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Exact asa este si in cazul meu - si miroase urat (ca paranteza un mercedes e320 nu avea pic de miros cand am mers/stat langa el acum cateva zile)

 

Consumul tot cam asa este si la mine -8-9 in oras.

 

Am vazut ca tu ai schimbat turbina? Din ce am mai auzit cica se poate sa fie ulei in intercooler bagat de turbina si de aici acel fum - a fost curatat?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.