Jump to content

Error sensor camshaft inlet


Recommended Posts

Salut,probabil ca am mai discutat pe alte topicul despre problema asta, dar vreau sa stiu ceva sigur inaite sa merg la mecanic si sa ma bage ĂŽn ceata ca trebuie schimbat motorul!!?

Cand am aceasta eroare e posibil sa fie senzorul defect si din aceasta cauza sa am.si zgomotul la masina ca un diesel!?

Sau e doar ĂŽn mintea mea acest zgomot deoarece inainte aveam un motor de 1.6 benzina si nu il auzeam mergand! !?

Sau acest zgomot provine de la distributie,vanos etc.. atasez un filmulet

 

https://youtu.be/ZctqZOPnyT0

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am avut mobil 5w40 si i-l mânca cam 1 l la 2000 de km depinde de ce drumuri fãceam mai ales afara se consuma

Acum am 10w40 si vãd ca se comporta un pic mai bn dar cred ca i-l mãnâncã si pe asta ca a coborât un pic pe joha si am 1000 de km

10w40??????

 

 

pentru n42 sunt recomandate 0w40, 0w30, nicidecum un ulei cu vascozitate mare la rece gen 10w40-nici nu stiu daca apuca sa faca presiune in intinzator la rece la pornire; daca il consuma in halul asta, cel putin simeringuri supape, valva pcv ai de schimbat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cu 10w40 faci praf motorul ala...cum zicea si colegul mai sus, solutia pentru consum era schimb simeringuri, valva pcv, TOATE garniturile de pe motor etc

 

Sa mai strâng niĂâ˘te bani si o sa fac tot motorul ,sper sa rezolv cu vreo 1000 lei cu manopera cu tot cele menĂâşionate mai sus,dar desfĂŁcând motorul sa mu ma trezesc si cu alte surprize pe acolo,

Zgomotul din filmuleĂâş ce poate fi!? Se aude f accentuat când motorul este f cald...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De unde a tras el concluzia ca trebuie schimbata garnitura chiulasa si rectificat chiulasa?consuma antigel?ai ulei in antigel?pentru schimbat simeringuri nu este necesara desfacerea chiulasei......cauta topicul despre motorul n42; cat despre distributie si vanos, sigur vei schimba cel putin patinele, sunt din plastic si dupa un timp se uzeaza.
Link to comment
Share on other sites

putini mecanici stiu sa schimbe semeringurile fara sa dea jos _chiulasa_.

cu siguranta de aia i-a zis sa schimbe garnitura, ca odata ce dai jos _chiulasa_ se pune garnitura noua.

 

@coressy, pregateste vreo 20 de milioane si in banii astia schimbi semeringurile + distributia + toate garniturile de pe motor pe unde poate pierde motorul asta (inclusiv pompa vacuum, solenoizi etc) + revizia la un mecanic care stie sa schimbe semeringurile fara sa dea jos _chiulasa_.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De unde a tras el concluzia ca trebuie schimbata garnitura chiulasa si rectificat chiulasa?consuma antigel?ai ulei in antigel?pentru schimbat simeringuri nu este necesara desfacerea chiulasei......cauta topicul despre motorul n42; cat despre distributie si vanos, sigur vei schimba cel putin patinele, sunt din plastic si dupa un timp se uzeaza.

 

De asta am si scris pe forum ,pentru ca mi sa pãrut f ciudat motivul rectificãrii chiuloasei,bãnuiesc ca la mine e doar de schimbat simeringuri ca papa ulei,Garnituri ce mai sunt pe acolo când desfac motorul,patine ,vanos pe evacuare ca Îmi da eroare plus zgomotul specific pe care il am bãnuiesc ca de la vanos este si sper sa scap cu vreo 1000-1200 de lei ca mai mult nu dispun momentan

DupĂŁ sĂŁrbĂŁtori ma apuc de ea si revin cu detalii plus alt mecanic

 

PS: cine este din piatra neamt sa-mi recomande un f bun mecanic ce se pricepe la n42,ca maSina vreau sa o Ăâşin pt mine nu sa o vând..pur ai simplu ĂŽmi ace f mult

Edited by coressy19825
Link to comment
Share on other sites

Am vorbit cu mecanicul Si mi-a zis Ca trebuie fĂŁcut aĂâ˘a:

DesfĂŁcut motor schimbat simeringuri

Rectificat _chiulasa_

Schimbat Garnitura

Verificat dacĂŁ distribuĂâşia e ok vanos etc...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

uite de mecanicul ala !

cauta altu....chiar daca e in alt oras !

cauta si pe aici .

Link to comment
Share on other sites

schimba intinzatorul de lant (piesa 7)si spera sa nu se fi rupt ghidajele si nu mai zornaie, referitor la eroare, schimba solenoidurile intre ele si vezi daca se muta eroarea pe evacuare...

 

Am scos mufele la selenoizi câte una pe rând dupĂŁ amândouĂŁ,sunetul de zornaiala a rĂŁmas acelaĂâ˘i doar atunci când motorul e f cald,eroarea pe care o am se poate fi si de la patine sa batĂŁ lanĂâşul?

Link to comment
Share on other sites

Acum am avut aceeasi problema la AMG, suna pt mai putin de 1 secunda la pornire si la tester imi dadea eroare de camshaft adjuster outlet (e facut recall din fabrica la M156 pt problema asta) si am schimbat solenoidul de pe evacuare...am schimbat si senzorii intre ei si tot pe evacuare a ramas eroarea...pana s-a gandit mecanicul sa invarta cu o cheie arborele...si in timp ce solenoizii se invarteau la un momentat cel de pe evacuare ramanea "agatat" in timp ce ceilalti se invarteau si dintr-o data scapa...a fost clar...a trebuit cumarat alt solenoid... Edited by MuscleMike
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.