Jump to content

cat m-ar costa sa schimb tachetii la un 325i E90 218 CP?


Recommended Posts

Parerea mea este ca motorul ala o data ce a inceput sa isi arate uzura nu prea o mai scoti la capat cu el...faci una si dai de alta. Are foarte multe probleme cum ar fi..mananca ulei in draci din cauza simeringurilor de la supape sau uzura segmentilor sau ovalizarea pistoanelor, tachetii la toate se duc, injectoarele se duc, pompa de apa electrica se duce, si multe altele... si sa repari ceva te costa cat jumate de masina plus ca trebuie sa ai mecanic care stie ce inseamna motorul asta... Am avut si eu una ca a ta si am revolvat toate astia prin vanzarea ei
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am o problema la motor...se aud cateva tzacanituri...banuiesc ca se aud doi...trei tacheti...cam ce ar fi bine sa fac?sa ii schimb sau sa ii reglez?si cam cat ar costa?

Eu iti spun din propria experienta...cand aveam 325-u la fel ma disperase nu mai stiam cum sa ii dau de cap...e internetu plin de probleme cu N52.. faci cum vrei, eu am vandut-o. Si daca chiar vrei sa umbli in motor si te intereseaza preturile vezi ca scriu baietii pe acolo pe undeva preturile la cam tot ce se poate. A ta nu mananca ulei ? relantiul il tine perfect si la rece si la cald? nu tremura motorul ? trage bine si in turatie joasa si in turatie mare ?

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/99107-problema-motor-325i-e92/

 

sau uite ce zice alt user in topicul asta:

Nici nu stiu cum sa incep si nici nu stiu daca sa scriu tot sau nu.. mi-ar lua 2 zile sa povestesc tot.

Am avut si inca am diverse probeleme cu acelas motor N52 , ele au inceput cu un tzacanit de tachetzi pana la 1500 rpm , dupa care disparea,toata lumea mi-a recomandat sa merg la reprezentanta pentru verificare/reparatie ( am suficienti prieteni mecanici foarte buni in special pe bmw, dar am primit refuzul tuturor ptr ca stia cat de delicat e motorul asta )

Bun, am mers la reprezentanta a urmat verificare si apoi raspunsul , lipsa compresie pe un cilindru ...si tzacanitul inca ,,inexplicabil'' a urmat o verificare in detaliu si s-a constatat ca distributia era sarita de la punct ( masina avea 100 000 km pe atunci ) distributie pe lant.. numai buna ! pai schimbam distributia nu? completa.. rezultatul ? acelas...ar fi o problema la vanosuri .. schimbam .... rezultatul?acelas.. pana la urma desfacem motorul... masina are deja 2 luni in service. ceva probleme la supape.. nu se asezau corect... se inchide motorul... dar surpriza... nu a disparut prblema, ba mai mult.. se auzeau tacheti in toate turele ..si motorul varia la relantiu. sa mai vb cat a costat pana acum? neah.. enorm, trecem peste. s-a desfacut iar motorul..complet si s-a gasit blocul motor ovalizat si ce-o mai fi fost ca nu le mai retin pe toate...a urmat bloc motor reconditionat una alta se monteaza... si rezultatul? LA FEL :)) era planata prost _chiulasa_ sau cum drq se scrie :)) s-a refacut si asta pana la urma ( app deja era a 5'a luna ) s-a pornit motorul...singura diferenta era ca acum tragea de toti caii masina.. pana atunci era lesinata :) sau poate ma obisnuisem eu cu motoare de 1.4 :) dar sa trecem peste si sa punem accent pe rezultat .. zgomotul puternic al tachetilor inca se auzea si tot varia la relantiu ... cica trebuia sa merg cu ea cam 1500 km sa-si revina sau drq s-o ia . am pers si degeaba...plus ca deja completam ulei.. poate era normal...sau am uitat sa spun ca a fost refacut complet de la zero?segmenti cuzineti una alta 80% din motor era nou . dupa o vizita ptr completarea uleiului s-a decis sa schimbam totusi si tacheti :)) dupa 6 luni si mii de euro :)) la iesirea din rprezentanta am avut surpriza sa se rupa ce..?? axa cu came :))) ( stiam ca doar la dacie se rupe ) dar deh... e bmw .. alt balci.. altzi bani , poveste lunga ... la prima iesire din service am ajuns acasa si la plecarea nu mai intra cutia in R :)) imping ca Flinstone ca doar e bmw rad vecini.. nu-i nimic.. asa se platesc fitzele.plus ca dupa una din reparatzii nu mai intra cutia nici in Drive nici in nimic. dar nush prin ce MINUNE s-a rezolvat. ca doar nu o stricasem eu. dar hai sa nu fiu rautacios. Bun,sa scurtam ca ma dor degetele...s-a reparat masina cu mentiunea ,, Multumeste-te ca nu ai luat motor nou ( 16.000 Eur cat masina ) '' deja ma enervez si ma opresc aici... bn mi-ar fi fost dor sa povestes ca-mi lipsesc cateva suruburi de la cutie :)) treaca

deci nu cumparati N52 .. sau din opinia mea... adio bmw

Si la mine a inceput cu 6000 ron si am terminat cu 6000€

Ma deranjeaza foarte tare ca sunt extrem de multe probleme la acest motor , e proiectat prost, si tot noi platim.

Edited by thegame
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca ai luat o masina varza si ca nu trebuie generalizat, cat despre mecanici de bmw....reprezentante etc.....

Iar eu zic sa il lasi pe initiatorul topicului sa traga singur concluziile din patania mea si a altora care au avut atatea si atatea patanii cu masina asta... Daca zici ca a mea a fost varza dar poate si a lui e tot varza sau poate e chiar varza din fabrica motorul asta asa cum zic majoritatea posesorilor... Chiar asa sa fie toata lumea prost informata ? Oricum am impresia ca noi ne contrazicem pe aici degeaba ca el nu prea a mai dat pe topic pe aici... Asa ca bafta si lui si tie eu ma retrag, doar am vrut sa il previn cu eventuale probleme ce ar putea gasi...

Edited by thegame
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru opinii...cred ca am sa trec pe la un service sa imi faca o constatare in legatura cu zgomotul...dar am sa fac si un filmulet...poate s-a mai intalnit careva cu tipul asta de Ăžacanit la motor.Revin cu filmuletul in doua,trei ore.Va multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Iar eu zic sa il lasi pe initiatorul topicului sa traga singur concluziile din patania mea si a altora care au avut atatea si atatea patanii cu masina asta... Daca zici ca a mea a fost varza dar poate si a lui e tot varza sau poate e chiar varza din fabrica motorul asta asa cum zic majoritatea posesorilor... Chiar asa sa fie toata lumea prost informata ? Oricum am impresia ca noi ne contrazicem pe aici degeaba ca el nu prea a mai dat pe topic pe aici... Asa ca bafta si lui si tie eu ma retrag, doar am vrut sa il previn cu eventuale probleme ce ar putea gasi...

 

Pai cum sa spun altfel cand tu vorbesti de 60 mil o pompa de apa?

 

Masinile din romania sunt 90% umblate la km de aici si problemele specifice

 

Punctul slab este chiulasa, o schimbi cu modelul nou si nu mai tacane nimic

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

 

Si la mine a inceput cu 6000 ron si am terminat cu 6000€

 

 

Nasol ce ai patit.

Am o intrebare, daca o duci la o reprezentanta si schimba diverse piese - unele degeaba si tot nu rezolva problema, esti obligat sa platesti toate acele piese ? In definitiv este greseala lor. Presupun ca iti cer accordul inainte de schimbare dar totusi ei sunt specialistii si ar trebui sa isi asume deciziile.

 

Cum se poate evita o situatie de acest gen ?

Link to comment
Share on other sites

Nasol ce ai patit.

Am o intrebare, daca o duci la o reprezentanta si schimba diverse piese - unele degeaba si tot nu rezolva problema, esti obligat sa platesti toate acele piese ? In definitiv este greseala lor. Presupun ca iti cer accordul inainte de schimbare dar totusi ei sunt specialistii si ar trebui sa isi asume deciziile.

 

Cum se poate evita o situatie de acest gen ?

Nu eu am patit asta , doar am dat copy paste din alt topic. Si da astfel de situatii sunt foarte des intalnite din mai multe cauze. Pt ca mecanicii sunt incapabili de o astfel de masina , pt ca uneori chiar e nevoie sa iei problemele prin eliminare , pt ca vor sa iti umfle intentionat factura , pt ca clientul nu e informat si nu stie ce vrea.. Cel mai important dupa parerea mea este sa alegi cu mare grija mecanicul.. Sa viseze tot ce tine de marca bmw cat mai mult cu putinta dar cam greu de gasit. Cand auzi astfel de patanii te descurajezi de tot sa mai faci lucrari mari la o masina..

Link to comment
Share on other sites

Uneori acel tzacanit enervant, se poate suprapune si peste alt zgomot care poate fi foarte bine de la in piston uzat,(bate in partea superioara a cilindrului) sau cuzineti mai uzati la un piston fata de ceilalti, dCeci nu exista un catalog clar al zgomotelor produs de catre un anumit tip de motor, deoarece uzura poate fi oriunde intre 0 si 100%. Daca spui asa ceva clientului ,stramba din nas si te injura. Cel mai corect e sa i se explice de unde poate proveni zgomotul si cat costa cu aproximatie de desfacut motorul verificata fiecare componenta, si apoi cat il costa.Daca vrea bine daca nu ,iarasi bine.
Link to comment
Share on other sites

 

https://youtu.be/lFan3EWIrYc

 

https://youtu.be/lFan3EWIrYc

Uneori acel tzacanit enervant, se poate suprapune si peste alt zgomot care poate fi foarte bine de la in piston uzat,(bate in partea superioara a cilindrului) sau cuzineti mai uzati la un piston fata de ceilalti, dCeci nu exista un catalog clar al zgomotelor produs de catre un anumit tip de motor, deoarece uzura poate fi oriunde intre 0 si 100%. Daca spui asa ceva clientului ,stramba din nas si te injura. Cel mai corect e sa i se explice de unde poate proveni zgomotul si cat costa cu aproximatie de desfacut motorul verificata fiecare componenta, si apoi cat il costa.Daca vrea bine daca nu ,iarasi bine.

 

Asta e zgomotul.

https://youtu.be/lFan3EWIrYc

 

Asta e zgomotul...https://youtu.be/lFan3EWIrYc

Link to comment
Share on other sites

bimmer90f30

Ai incercat vreodata sa repari un tachet? Ma refer la partea practica , nu teoretica. Stiai ca se pot repara daca uzura in interiorul pistonasului e foarte mica?

nu,

sunt in procesul invatarii ;) imi place mai mult sitemul de admisie/evacuare clasic-mecanic.. cu tolerante.

 

acum inteleg de ce trebuie schimbata si chiulasa datorita tachetilor hidraulici.. hmm

 

asteptam un tutorial :thumbsup:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.