Jump to content

Engine fault,Reduced power


Recommended Posts

Buna seara,astazi de dimineata am intampinat o problema,am plecat de acasa si dupa 2 km maxiim mi-a aparut in bord eroarea:Engine fault,reduced power,am oprit masina,am deschis capota,nimic neobisnuit.Intru in masina o pornesc vad ca iar apare mesajul respectiv si dau sa plec sa vad daca simt ceva in acceleratie .In treapta 1 merge ok,in a doua surprizaa de la 1500 RPM pana la 2000 merge ca un tractoras,calc acceleratia la maxim si abea se misca,dupa ce trece de 2000 intra turbina si trage normal si asa si in a 3-a si in a4-a.Mergand usor cu ea inspre serviciu pentru ca eram in intarziere am tot fatait-o sa vad ce si cum si mi-a venit ideea sa merg mai turat cu ea adica (2500-3000RPM) si surpiza dupa 1 minut de mers constant la 3000 de rotatii eroare dispare brusc,ies din masina o opresc si o repornesc si nici urma de eroare,accelerez masina si accelera fara nicio problema.

Seara cand sa plec de la munca intru in masina merg ce merg si iar eroarea cu pricina,din nou nervi,draci,dumnezei si decid din nou sa o tin la turatie mare si din nou dispare.

A mai intalnit cineva problema asta? Am citit pe forumuri in afara unii zic ca e de rau altii ca e o problema minora si nu stiu ce sa cred.

Astept raspunsuri urgent .

Mentionez ca masina este un seria 1,.1.8 diesel 143 hp.

 

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

EGR trebuie verificat si el. Am patit la fel acum 1 saptamana dupa ce am pus motorina si cred ca era ceva cu motorina dar personal am curatat si EGR-ul preventiv. La mine in explicatii imi dadea ceva de Exhaust etc. Si la mine a facut asa de 3-4 ori, am pus-o pe tester si nu aparea nimic si pana la urma am curatat preventiv EGR-ul. DUpa ce am facut plinul din alta parte a miscat perfect si nici-o problema.
Link to comment
Share on other sites

Salutare ,am fost azi sa ii fac diagnoza si mi-au aparut aceste doua erori.Cei de la service mi-au spus ca problema ar fi un releu ,bateria trebuie si ea schimbata inainte sa pornesc motorul are 12v ,cand dau sa o pornesc ajunge la 7-8V,dupa ce e pornita ajunge la 14,deci e moarta .Dupa ce am sters erorile nu a mai aparut eroarea,dar la ceva timp mi-a aparut o alta problema in bord si vad ca mi-a murit angel eyes pe partea dreapta,foarte ciudat.... Nu stiu ce sa mai zic.Las o poza cu erorile de la tester .

 

Nu stiu cum sa uploadez de pe telefon ,asa ca scriu erorile :4B90 Rail pressure monitoring at engine start,fuel pressure to low si 4933 Sisteme de aer,flux de aer relativ fata de fluxul de volum AGR,probabilitate .

Link to comment
Share on other sites

Din ce an e masina?

4B90 Rail pressure monitoring at engine start,fuel pressure to low- eroarea asta trebuie sa o consideri cel mai probabil; pompa de presiune nu face suficienta presiune la pornire probabil si in alte situatii.

 

Nu ai spus daca ai schimbat bateria dar probabil nefunctionarea unui far e ein cauza bateriei.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salut,nu am schimbat bateria inca,am sa dau comanda maine,masina este din 2009 ,deci sa inteleg ca nu e vorba de niciun releu cum mi s-a spus la service?

Masina are acum pe bord 149.000 km,dar reali are undeva la 208.000km din ce stiu eu.

De cand am luat-o stiam ca m-a mintit vanzatorul la km si ca sunt dati innapoi:))

 

Din ce an e masina?

4B90 Rail pressure monitoring at engine start,fuel pressure to low- eroarea asta trebuie sa o consideri cel mai probabil; pompa de presiune nu face suficienta presiune la pornire probabil si in alte situatii.

 

Nu ai spus daca ai schimbat bateria dar probabil nefunctionarea unui far e ein cauza bateriei.

M-am uitat pe un site si o pompa de presiune costa 8000 lei?....

 

salut,nu am schimbat bateria inca,am sa dau comanda maine,masina este din 2009 ,deci sa inteleg ca nu e vorba de niciun releu cum mi s-a spus la service?

Masina are acum pe bord 149.000 km,dar reali are undeva la 208.000km din ce stiu eu.

De cand am luat-o stiam ca m-a mintit vanzatorul la km si ca sunt dati innapoi:))

 

 

M-am uitat pe un site si o pompa de presiune costa 8000 lei?....

Ciudat este ca dupa ce am sters eroare numai apare...sper ca nici sa mai apara

Edited by Bavarezul
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare ,am fost azi sa ii fac diagnoza si mi-au aparut aceste doua erori.Cei de la service mi-au spus ca problema ar fi un releu ,bateria trebuie si ea schimbata inainte sa pornesc motorul are 12v ,cand dau sa o pornesc ajunge la 7-8V,dupa ce e pornita ajunge la 14,deci e moarta .Dupa ce am sters erorile nu a mai aparut eroarea,dar la ceva timp mi-a aparut o alta problema in bord si vad ca mi-a murit angel eyes pe partea dreapta,foarte ciudat.... Nu stiu ce sa mai zic.Las o poza cu erorile de la tester .

 

Nu stiu cum sa uploadez de pe telefon ,asa ca scriu erorile :4B90 Rail pressure monitoring at engine start,fuel pressure to low si 4933 Sisteme de aer,flux de aer relativ fata de fluxul de volum AGR,probabilitate .

 

Salut am si eu eroarea asta 4933 si nu reusesc sa ii dau de cap. Cum s-a rezolvat la tine?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua. Am un 520 d din 2009, 177 cp, 2000 cm. Are urmatiarele simptome: se aprinde la bord o eroare si scade turatia, nu mai trage, asta una la mana. Mai nou acum mi se opreste si motorul in mers. Porneste inediat dupa aceea fara probleme. La fel fac si cand se aprinde la bord engine fault, o opresc si dupa o repornesc si trage bine pana se aprinde din nou in bord. Mentionez ca am fost cu ea la mecanic, mi.a schimbat regulatorul dupa rampa, un bosh nou, 750 lei, tot se aprinde enginul. Acum spune ca mai e de vina si regulatorul de pe pompa de inalte. S.a mai confruntat cineva cu asa situatie?

Multumesc ceor ce va veti rapi din timpul dumneavoastra sa-mi raspundeti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.