Jump to content

E92 335D


Exo_Luci

Recommended Posts

In continuare masina merge foarte bine . Am cumparat 4 cauciucuri noi de iarna (nokian wrd3) , sunt laudate , inca nu am prins zapada cu ele sa imi fac o parere exacta. Azi a intrat la revizie (ulei + toate filtrele)care o fac la 10000km negresit si schimb si cablurile de la capota ca par cam imbatranite si sper sa nu imi faca vreo surpriza.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

In continuare masina merge foarte bine . Am cumparat 4 cauciucuri noi de iarna (nokian wrd3) , sunt laudate , inca nu am prins zapada cu ele sa imi fac o parere exacta. Azi a intrat la revizie (ulei + toate filtrele)care o fac la 10000km negresit si schimb si cablurile de la capota ca par cam imbatranite si sper sa nu imi faca vreo surpriza.

 

 

Nokian WR d3 sunt ceva mai vechi ca model, dar sunt de laudat. Am avut wr d4 si sunt absolut ceea ce trebuie pentru RWD. WR D4 sunt singurele din lume care nu fac acvaplanare.

  • Like 2
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Masina este foarte frumoasa, sa ai in continuare drumuri placute cu ea ! Apropo, inelele sunt cu SMD? Ce parere ai despre CCFL?

 

 

Nu imi pot da o parere , deocamdata sunt multumit ..sincer nici nu mai stiu cum sunt inelele(smd sau ccfl) , le-am schimbat ca am desfacut farul pentru ca se tot aburea si am zis sa aduc un plus de look.

Link to comment
Share on other sites

Nokian WR d3 sunt ceva mai vechi ca model, dar sunt de laudat. Am avut wr d4 si sunt absolut ceea ce trebuie pentru RWD. WR D4 sunt singurele din lume care nu fac acvaplanare.

 

 

Stiu ca sunt mai bune wrd4 dar le-am prins pe ale mele la un pret bun zic eu (430 ron/bucata). Am prins zapada saptamana trecuta cu ele si pot sa spun ca sunt foarte multumit.

 

 

 

 

Am fost plecat in minivacanta de 1 decembrie si masina am lasat-o nemiscata intr-un loc putin in panta. Ieri cand am vrut sa plec mi sa parut ca era prea lasata pe fata , dar am zis ca deh o fi de la panta. Cand sa plec de pe loc am auzit o trosnitura pe fata drepta la roata...mai mult ca sigur cred ca s-a rupt arcul..astazi merg cu un cric sa vedem ce si cum...bine ca nu am patit-o in mers

Link to comment
Share on other sites

Arcul a fost de vina...a rupt si bieleta cand s-a rupt , asa ca am schimbat pe ambele parti-protectii amortizoare,bieleta stabilizatoare,suport arc superior , suport arc inferior , arcurile si flansele de la amortizoare. Urmeaza o baterie varta 95 ah agm.

 

 

Din pacate nu ii recomand pe cei de la performance auto..farul dreapta se abureste dupa ce spal masina acum cu venirea frigului...nu am avut probleme cu el inainte sa fie desfacut.

Link to comment
Share on other sites

Arcul a fost de vina...a rupt si bieleta cand s-a rupt , asa ca am schimbat pe ambele parti-protectii amortizoare,bieleta stabilizatoare,suport arc superior , suport arc inferior , arcurile si flansele de la amortizoare. Urmeaza o baterie varta 95 ah agm.

 

 

Din pacate nu ii recomand pe cei de la performance auto..farul dreapta se abureste dupa ce spal masina acum cu venirea frigului...nu am avut probleme cu el inainte sa fie desfacut.

 

Ai incercat sa vorbesti cu ei? Chiar daca este neplacut sa trimiti iar farul...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Am montat intercoolerul , se simte cum incarca mai bine ...posibil si de la furtunul vechi care era cam obosit . Merita din plin , mai ales la vara o sa fie ce trebuie.

 

 

Dupa ce am schimbat arcurile tot oem pe fata masina e prea ridicata de bot , nu imi place cum arata asa ca am luat si niste arcuri eibach pro kit.

 

 

IMG-20180206-_WA0018.jpg

 

IMG-20180206-_WA0023.jpg

 

 

IMG-20180130-_WA0005.jpg

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A venit Bogdan(Kenbobo) la Brasov si am facut update la soft in urma montarii intercoolerului mai mare + mici reglaje injectie.

 

A urmat si remapare cutie stage 3 ( recomand cu incredere , chiar se schimba masina) . O sa pun mai incolo si un nou filmulet cu 100-200 , timp care acum a coborat la 9 secunde.

 

 

Stage 3 inseamna - Cu Stage 3 nu veti mai recunoaste deloc vechea transmisie. Timpii de schimbare de treapta au fost redusi cu mai mult de 50%, raspunsul la schimbarea de treapta din maneta sau din padele instanta care duce la schimbarea treptei foarte rapida si ferma in modul Manual. In acelasi timp, Stage 3 mentine comfortul si schimbarile line de treapta in Drive. Toate hartile responsabile de schimbarea de treapta au fost refacute cu scopul de a crea o experienta a condusului total diferita fata de cea pe care o aveati cu vechea transmisie. Pe langa acestea, ca sa aveti control total asupra cutiei, pe modul Manual nu va mai schimba automat in treapta superioara iar kickdownul e dezactivat.

 

- Timpi de schimbare redusi cu mai mult de 50%

- Recalibrate punctele de schimbare de treapta in D si in S pentru a facilita un mod de condus mai vioi

- True Manual Mode (control total asupra cutiei pe modul Manual)

- Afisare de treapta in toate modurile

- Schimbarea intarziata de treapta de viteza pe curbe cat si pe serpentine redusa complet

- Limitari de cuplu eliminate (va prelua limitarea din softul motorului)

 

 

E un copy paste de pe site Bpro Remaps , dar se intelege mai bine ce se schimba in comportamentul cutiei.

 

 

Filmulet cu masina dupa softul cutiei:

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu mai ai ce sa verifici, deja e problema cu injectorul. Rezolva-l cat de repede.

 

M-am uitat si eu dimineata imediat dupa pornire la corectii:

 

http://thumbnails117.imagebam.com/52710/5ddb9e527096442.jpg

Cum poti vedea corectiile imediat dupa pornire, la rece? Mie in INPA nu mi le afiseaza decat dupa ce ajunge temp motorului la 80*C. E vreun workaround la asta si nu m-am prins eu?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Intre timp am vandut jantele bbs rc, pentru ca imi atingeau pe spate daca o incaltam cu cauciucuri ca in carte si am achizitionat 4 buc oz ultraleggera in 2 marimi pe care le-am si vopsit grey matt. Le-am pus ieri pe masina , am luat si cauciucuri noi , 255/35/18 spate bridgestone potenza si 225/40/18 fata goodyear f1. Le mai rodez cateva zile dupa care le scot un pic pe Poiana Brasov sa vedem ce stiu..

 

O sa revin si cu poze saptamana viitoare cand montez si arcurile h&r si amortizoare spate bilstein

Edited by Exo_Luci
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In perioada pastelui am gasit si masina lovita in parcare lateral bara spate , bineinteles ca nu am gasit vinovatul.. dupa 3 zile a intrat unu usor in mine tot in bara spate si macar o rezolv pe asigurarea lui, dar ca sa fie totu "bine" dupa vreo saptamana mi-a sarit de la o masina din fata mea un lemn care a zgariat toata usa dreapta destul de adanc...o sa o vopsesc si pe asta cu bara spate odata.

 

Poze

 

 

20180513_122206.jpg

 

20180513_122040.jpg

 

20180513_122152.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.