Jump to content

BMW 2002 1968 - restaurare


zupy349

Recommended Posts

Salutare,

 

Am nevoie de sprijinul vostru..

 

Am achizitionat recent un BMW 2002 din 1968 pentru a-l restaura.

 

Momentan caroseria este gata mai putin ca nu este vopsita, si am toate piesele masinii, insa este complet demontata.

 

Cine cunoaste un mecanic de incredere care sa o monteze, eventual care a mai facut asta? (Motorul este deja montat si complet - 2.0 ~130 cp)

 

As mai avea nevoie de un electrician care sa reconstruiasca electrica masinii dupa cea veche pe care o am (deci sablonul este complet)

 

Ma puteti ajuta?

 

Multumesc frumos,

 

Stefan

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am nevoie de sprijinul vostru..

 

Am achizitionat recent un BMW 2002 din 1968 pentru a-l restaura.

 

Momentan caroseria este gata mai putin ca nu este vopsita, si am toate piesele masinii, insa este complet demontata.

 

Cine cunoaste un mecanic de incredere care sa o monteze, eventual care a mai facut asta? (Motorul este deja montat si complet - 2.0 ~130 cp)

 

As mai avea nevoie de un electrician care sa reconstruiasca electrica masinii dupa cea veche pe care o am (deci sablonul este complet)

 

Ma puteti ajuta?

 

Multumesc frumos,

 

Stefan

 

Felicitari pentru initiativa!!! :goodjob: Cred ca va iesi ceva frumos :rolleyes:

Multa bafta!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai e cale luuuuunga si multi bani pe care nu-i prea am momentan, insa pasiunea pentru model si gandul ca voi conduce la apus pe un drum serpuitor o mica bestie, ma incanta foarte tare.

 

Are 4 jante ATS classic de 7 pe fata si 8 pe spate, dar o sa caut sa o cobor, plus ca are evazarile de la aripi (nemontate inca)

 

Acum daca as vrea pot sa iau masina cu excavatorul ca e toata desfacuta in afara de caroserie, motor si cutia de viteze, insa abia astept sa gasesc persoanele care se pot ocupa si sa fie si seriosi, la cate probleme mi-au facut anteriorii experti :)

 

Eu sunt din Bucuresti insa masina inca nu am adus-o aici neavand un garaj unde sa o tin.

 

Daca stiti mecanici/electricieni priceputi si nu din cei "combinatori" de care stim toti, as aprecia foarte mult..

Link to comment
Share on other sites

Sunt din Bucuresti.

 

Daca e pe forum, sau daca poti sa ma pui in legatura cu el sa il intreb lucruri, ar fi perfect.

 

Vad ca masina respectiva e cu adevarat facuta pt circuit. Eu mi-as dori o combinatie, sa arate clasic, dar suspensiile sa fie mai joase si rotile sa fie late pt ca le am deja. Si apoi o sa ma gandesc daca ii pun si evazarile (flares) la aripi, ca la masina de mai jos. :)

 

Inca sunt la inceput si nu cunosc foarte multe particularitati si nu am asa multe informatii despre model, insa continui sa ma documentez

Link to comment
Share on other sites

Portocalie cu negru mat :). Mai ales ca portocalie a fost de la bun inceput.

Spor la reconditionat! O sa iasa o masina superba.

 

L.E. Sau, poti s-o lasi cat mai stock cu putinta, adica portocalie simplu, codul original. Ma gandesc ca ar avea valoare mult mai mare, nu neaparat de revanzare ca presupun ca doresti s-o pastrezi. Personal nu-s adeptul modificarilor/stickerelor.

Edited by 23LKY
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt adeptul Stock cat se poate de mult, insa valoarea este si mai mare pentru cele 2 modele alb-albastru si/sau portocaliu/negru - fara stickere, avand si ff multe elemente Alpina deja achizitionate. E de considerat si valoarea masinii dupa reconditionare, insa o s-o fac ca sa o conduc eu (nu ma tenteaza cursele, sau evenimentele sportive), si nu planuiesc sa o vand.

 

Pentru stock ma gandeam la albastru marin metalizat, care e si in paleta originala de culori (nu stiu daca se aplica si la Retromobil pt ca albastru marin a fost de prin 1969 pus, iar masina e din 1968). Dar am renuntat la idee avand elementele de Alpina. Oricum mai ramane de vazut ce fac. Acum trebuie sa gasesc oamenii care ma pot ajuta fara tiganeala si neseriozitate.

 

Am pus si 2 poze cu varianta culorii stock (Atlantik Blau) pe care mi-ar placea sa o fac (dar coborata si cu roti late), daca o sa ma razgandesc de la modelul Alpina

 

Multumesc pentru recomandare, Dan!

post-77103-0-19170700-1459165909_thumb.jpg

post-77103-0-26972300-1459165926_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vorbeste cu Interceptor :)

+1, a mai umblat la modelul asta.

=edit=, are stopuri patrate? In '68 erau rotunzi. Admisie e pentru carburatoare orizontale vad, astea au fost pe 2002ti. Ce model ai pana la urma?

Edited by bartro2
Link to comment
Share on other sites

Super daca a mai lucrat pe modelul asta. I-am scris pe farcebook dar nu a raspuns..

 

Masina are stopuri rotunde, la care am si aripi de gruppe 2 Schweinebacken dar inca ma gandesc daca le pun sau merg pe varianta stock care e mult mai frumoasa. Masina initial a venit cu motorul de 90cp cu un carburator insa cel de la care am achizitionat-o i-a pus alta axa cu came sau a modificat-o (nu stiu care e versiunea corecta nefiind mecanic :)) apoi pus galerie si carburatoare dublucorp. Apoi a inceput sa cam ceara viteza a 5-a si i-a cumparat si cutie Getrag cu 5 viteze. Deci motorul e modificat.

Link to comment
Share on other sites

Pozele cu caroseria sunt in stadiul ei initial, mancata de rugina si vai de ea. Nu am poze cu stadiul actual, insa caroseria e gata si trebuie doar s-o ridic si s-o duc la vopsit. In Austria se facea "facelift" care era foarte dorit in anii 80, la upgrade cu stopuri patrate, insa proprietarul cica nu a gasit stopurile patrate la bani decenti, asa ca a luat tot spatele cu slot-uri rotunde si stop-uri tot rotunde, bandou de crom etc, de aici http://www.bmw02.de/...Hash=e766751825

 

Ce piese are acum fata de originalul de pe model:

- Pistoane NOS Mahle Racing

- 2 filtre de ulei NOS

- Flansa Alpina

- Filtru Aer Alpina

- Carburi TI dublucorp (vad pe net ca tot Solex ar fi - sper sa nu-mi faca probleme)

Link to comment
Share on other sites

Solex-uri au probleme cu uzura la axe de la clapete, apara un joc, trage aer fals, si atunci este afectat mersul motorului la ralantiu si sarcina mica, si este greu sa le reglezi (AFR, sincronizare).

Am vazut ca unii le au buscat si au remediat problemele.

Dar, sunt si alte carburatoare care sunt bolt-on pe admisie, cum ar fi de la Mikuni (care au cumparat design de la Solex si il au imbunatatit), Weber DCOE, Dellorto DHLA.

Cunosc firma Cahsel - nu as zice ca au preturi mici in general..

Eu mai multe am luat de la Walloth & Nesch, dar si de la Automobile Bavaria.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.