Jump to content

e34 535i


tm88rif

Recommended Posts

Aaaaa, niste inadvertente :blink: :

 

- motorul de 2.5, fiind cu 6 cilindri in linie, poate sa aiba 12v (M20) sau 24v (M50)

- motor de 3.5 vei gasi doar pe E34-urile pana in 1990, pentru ca atunci s-a renuntat la el. In nici un caz nu vei gasi unul fabricatie '95 ...

- ... pentru ca '96 nici atat, productia de e34 oprindu-se in 1995. In '96 s-au mai facut doar cateva touring-uri E34, segmentul "serie 5 berlina" fiind ocupat de E39.

 

 

Deci, daca vrei un motor puternic pe E34, orienteaza-te pe motorizarea M5, sau pe V8-ul de 3 litri (M60). A existat si un V8 de 4 litri, celebrul 540, insa e fooooarte rar si scump. Si "gasibil" doar prin state...

 

La toate astea bateria este pozitionata sub bancheta spate. Conversia e simplu de facut, e cea mai mica din problemele care le ridica o remotorizare...

Link to comment
Share on other sites

Aaaaa, niste inadvertente :blink: :

 

- motorul de 2.5, fiind cu 6 cilindri in linie, poate sa aiba 12v (M20) sau 24v (M50)

- motor de 3.5 vei gasi doar pe E34-urile pana in 1990, pentru ca atunci s-a renuntat la el. In nici un caz nu vei gasi unul fabricatie '95 ...

- ... pentru ca '96 nici atat, productia de e34 oprindu-se in 1995. In '96 s-au mai facut doar cateva touring-uri E34, segmentul "serie 5 berlina" fiind ocupat de E39.

Deci, daca vrei un motor puternic pe E34, orienteaza-te pe motorizarea M5, sau pe V8-ul de 3 litri (M60). A existat si un V8 de 4 litri, celebrul 540, insa e fooooarte rar si scump. Si "gasibil" doar prin state...

 

La toate astea bateria este pozitionata sub bancheta spate. Conversia e simplu de facut, e cea mai mica din problemele care le ridica o remotorizare...

236623[/snapback]

 

 

mersi mult.mie miau spus ca is probleme mari ca trebe sa schimb electrica la masina ca sa pun alt motor.eu sincer as vrea sa pun un motor de 530i V8.Mi se pare cel mai tentant si la putere si la costuri.Nu stii camd cat ar costa o lucrare cin asta?astept raspuns.mersi

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt probleme mari la o remotorizare. Motor (cu electronica lui)+cutie+cardan+diferential.

 

Cel mai bine prinzi o masina donoare, chiar lovita, care are piesele astea ok. Atunci esti sigur ca ai tot ce iti trebuie. Basca piese de rezerva din alte departamente.

 

Cat despre schimbat instalatia electrica, nu inteleg care e beleaua. E foarte simplu de schimbat, niste mufe, niste cleme. (Am facut o conversie de motor si eu la o masina, si nu am avut nici o problema)

 

 

D.P.D.V legalitate, daca ai acum 525i cu 12v atunci esti non-euro, deci poti pune orice motor care a fost vreodata pus pe E34 (legea spune ca poti sa faci remotorizare doar cu un motor cu o norma de poluare mai buna sau cel putin egala cu cea a vechiului motor).

 

V8-ul de 3 litri si 218 CP mi se pare o alegere buna. Putere destula, sound excelent, 2 tevi de evacuare :) , etc. Cred ca in maxim 2000 de EU iti aduci o masina cu asa ceva din Germania; inca vre-o 3-400 eu manopera la remotorizare; inca 3-400 RON actele...

 

... Si dupa aceea 3000 EU un kit de superchargere cu o gura de aer prin capota si gata! :blink: Ne-ai rupt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.