Jump to content

E46 FL 318i n42 143hp 29.11.2001


torvalds

Recommended Posts

Salutare,

 

Ma gandesc sa ma despart de "al doilea tocator de bani dupa nevasta".

Este masina mea personala, o am de 3 ani, am luat-o la 204000 km, acum are 270 000 km... sunt cu parfum de credibilitate.

 

seria este cj67571, am extras de pe vin decoder optiunile

 

DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)

 

240 LEATHER STEERING WHEEL

 

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

 

411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC

 

423 FLOOR MATS, VELOUR

 

428 WARNING TRIANGLE

 

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

 

441 SMOKERS PACKAGE

 

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

 

473 ARMREST, FRONT

 

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

 

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

 

520 FOGLIGHTS

 

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

 

550 ON-BOARD COMPUTER

 

661 RADIO BMW BUSINESS

 

801 GERMANY VERSION

 

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

 

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

 

934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS

 

972 COMFORT PACKAGE

 

dotari :

 

clima

geamuri fata spate

volan cu comenzi cel clasic, cumparat de la un user de pe forum

scaune incalzite fata

plafon negru m complet

bancheta rabatabila cu ski bag

radio cd cu mode

pachet lumini cred ca ii spune

 

modificari

faruri cu lupe morimoto 3 (am avut de 2.5 si in 2 ani s-au prahit de la xenon) cele noi le am de 2-3 luni si nu am mai pus xenon ci becuri normale h1 osram

angel eyes SMD - inainte aveam ccfl dar la 6 luni se ardea un droser

folie spate si luneta cu autorizatie

finala spate de 320 cu 2 iesiri (cand am cumparat-o avea un burlan si m-a innebunit)

mufa aux in

presuri de cauciuc peste cele originale de velur

 

 

 

de cand o am am schimbat/remediat asa:

 

piesa cu tepi

role + curea accesorii

volan care acum este cu comenzi,

plafon negru

mansoane frana de mana din piele cumparate de la un user de pe forum

grup si planetare spate plus bucsa grup plus flansa cardan plus suporti CV - am scapat de acel "poc" de la plecarea de pe loc

brate si bucse meyle HD - asadar pivotii se pot schimba individual nefiind necesar sa schimbi tot bratul, momentan nu am schimbat niciunul, coafura rezista

cateva bielete bara stabilizatoare

saboti accesorii frana de mana noi - acum tine frana de mana , dar asa ca la BMW nu prea tare ca te sperii

rulment stanga spate, SKF

 

simeringuri supape

 

kit distributie complet (lant, intinzator, patine)

vanosuri ambele, facea ca un diesel

garnitura capac culbutori

garnitura baie de ulei

etansat pompa de vacuum

1 set de bujii

baterie rombat inca in garantie

 

nu mai mananca si nu mai pierde ulei...

 

suporti motor (erau praf cand am schimbat toate cele de mai sus la florin din chitila)

furtune pcv (cele doua de plastic de sub galeria de admisie s-au rupt cand am facut operatiunea de schimbare a garniturii de la baie)

vas expansiune- nou hella

kitul de ambreiaj sachs, ulei CV

eliminat catalizator (dupa lungi suferinte ca nimeni nu stia ce are , inclusiv filaret)

 

 

luna trecuta am schimbat

amortizoare spate

placute frana fata

rahatul ala de perdeluta de la spatiul de depozitare de langa frana de mana - cumparat original de la claudiubwr

 

 

bube care inca exista:

-nu merge geamul stg spate, clema rupta probabil

-zgarietura pe arcada stg spate

- apare uneori eroarea low catalitic conversion eficiency - de la catalizator

-mici zgarieturi datorate traficului din bucuresti

 

 

eu am circulat doar cu roti pe 16 atat de iarna si cat de vara.

acum are pe fata 2 xdunlop sportmaxx 205 55 r16 cumparate de mine noi in vara anului 2014 iar pe spate 2 pirelli p6000 225 50 r16, dot 2011 cred, cu astea am cumparat jantele

am folosit in general ulei 0w40 moblil 1, la ultimul schimb cand am schimbat si garnitura de la baia de ulei ca sa nu mai curga am pus motul x clean 5 w 30, nu simt nicio diferenta fata de 0w40

 

 

optional se ofera

 

un set de amortizoare fata de pe mpack cu arcuri eibach pro kit si arcuri spate eibach pro kit (schimbul se face foarte usor nefiind necesara comprimarea arcurilor fata), eu am 2 setupuri de vara cu eibach si de iarna cu suspensiile normale

inca un set de jante exact la fel cu cauciucuri de iarna kumho kw23 cumparate in 2014

o janta de rezerva

 

 

pret 4300 euro

 

sper sa nu dati cu pietre, pretul este negociabil ca orice in lumea asta :)

 

contact 0729835590, rog samsarii sa se abtina, nu o dau cu 3000 si nici nu ma intereseaza ca "iei din germania sefule cu 1500 una la fel"

 

 

IMAG2698.jpg

 

IMAG2597.jpg

 

IMAG2210.jpg

 

IMAG1844.jpg

Edited by torvalds
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

mersi, cine are stie cĂŁ sunt capricioase franele astea de mana , la e36 nu tinea, la e46 iar nu tinea dar m-am incapațânat sĂŁ o fac. Acum masina nu pleaca la vale dar pot sa demarez chiar dacĂŁ am uitat-o trasĂŁ, noroc cĂŁ bipĂŁie.

 

Mai am un prieten cu e34 și acolo e de decor frana de mana. Poate la astea mai noi e altceva...

 

Am uitat sã spun cã am schimbat si termostatul la un moment dat pentru cã iarna era cam frig... scãdea temperatura când ieseam din localitate.

 

PRETUL SCADE LA 3999 EURO

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

saptamana trecuta a fost schimbata suspensia cu cea de vara:

-amortizoare fata mpack

- amortizoare spate sachs noi cu stoppere scurte

arcuri eibach pro kit

 

am observat ca pivotul cel mare de pe stanga fata avea un mic joc si a fost inlocuit cu altul, meyle HD.

maine va fi schimbat uleiul motul x clean 5w30 , filtre mann.

 

cred ca eu voi fi contra curentului si voi deschide un topic de prezentare daca nu se vinde...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

problema a fosta asa :

 

anul trecut prin noiembrie decembrie urcam predealul si am observat ca face mai mult zgomot decat miscare;

de ceva timp, cred ca cu 6 luni 1 an inainte am avut eroarea cu low catalitic conversion efficiency, care am crezut eu ca este de la sonda lambda de dupa catalizator . pentru a face teste am luat vreo 2 sonde lambda SH, pe care le-am tot permutat eu, fara vreun efect (adica tot ap[rea eroare aia cand si cand) ulterior tratand problema cu indiferenta (nefiind un mare fan al statului pe sub masina si schimbat sonde lambda aiurea)

revenind in noiembrie/decembrie 2015 , vazand ca nu prea se misca masina zic ok, la Lukoilul din azuga cred, m[ opresc si scot MAF ul (evident a intrat intr-o harta prestabilita, a dezactivat valvetronicul) masina mergea mai bine.

 

saptamana urmatoare am zis sa verific ce se intampla, deoarece fara MAF pornea destul de greu.

 

- dupa cateva teste am realizat ca daca scot mufa de la excentric (deci valcetronicul deschis 99%, prectic functiona ca o masina fara valvetronic, parca merge mai bine);

-pe tester apa[rea misfire pe cilindrul 2 si 3 , uneori cu cutoff , masina mergea ca un cur si nu mai prindeam mai mult de 80 kmh, de rasul curcilor...

-merg la un mecanic bun pe bmwuri, verifica compresia, imi spune ca are compresie si ca ar trebui sa schimb axa de valvetronic ca de aia mai dau astea misfire pe acesti cilindri;

-merg la Filaret la bmw la diagnoza, imi zic ca dopmnle trebuie schimbat motoraru VVT, axa VVT, senzorii axe came si senzorul arborelui excentric, di dupa aceea mai vedem (adica hai sa dublam valoarea masinii)

- se creau premisele unui motor schimbat ...

- a venit craciunul etc, am fost nevoit sa plec din Bucuresti cu o masina de imprumut, deoarece a mea era limitata la 80 kmh

- in ianuarie am zis ca nu mai suport am zis ori la bal ori la spital si am bagat-o intr-un service, credeam eu de incredere, pe recomandare etc, si le-am zis toata povestea nemuritoare de mai sus (de la urcat predealul si pana in ianuarie) si i-am rugat sa inceapa cu chestiuni elementare pe care sa le elimin pentru a nu cumpara aiurea un alt motor , adica sa verifice preasiunea in rampa si sa desfaca evacuarea sa verifice daca nu cumva e catalizatorul infundat;

- insa mega specialistii in BMW (adica specialisti in pus turbo pe pisici si ursi cu m50b25... bleah) nu s-au ocupat de ea, si ma minteau pe fata.

- nu stiau sa faca compresia la motor - mi-au spus ca e dus si le-am spus ca am mai facut-o si ca era in parametri

- au spus ca sunt vanosurile , le-am dus pe cele vechi ale mele care clantaneau dar mergeau bine si le-am spus sa le testeze

-in fine au trecut cam 3 saptamani in care mega specialistii s-au invartit in jurul cozii la supercarul meu maseratti cu motor in dublu w 16 ...

 

-am ajuns sa fiu disperat, umbland cu masini de la prieteni sau de la birou...

-le-am spus sa comande o pompa de benzina ca vroiam sa elimin asta si catalizatorul inainte de a cumpara un alt motor, eram disperat, nu mergea masina desi in urma cu nici o luna pompasem in ea ambreiaj nou iar cu jumatate de an distributie etc

- evident ca distribuitorul lor nu a fost in stare sa aduca o pompa de benzina de e46 in 2 zile si atunci m-am enervat si am luat masina

 

- am verificat eu pompa cu o alta pusa pe direct , si masina tot prost mergea, nu se tura mai mult de 4000 RPM

-a doaua zi am dus-o la alt service unde le-am cerut in mod express sa verifice catalizatorul , vroiam sa il elimin inainte de a lua motor;

- ziua urmatoare m-au sunat sa imi spuna ca l-au scos si ca masina merge mult mai bine, si ca daca vreau sa imi puna o teava in loc

 

- am spus da, gandindu-ma ca daca vreau pot sa imi pun altul mai tarziu, nu mai aveam energie sa stau sa fac research sa vad care este mai bun , ce trebuie luat etc. Imi vroiam masina inapoi

 

-evident ca nu mergea ca inainte, avea o ezitare undeva la 2000 rpm, sesizabila.

- am decis sa schimb bujiile care erau unele BERU schimbate cu 6 luni inainte , la operatiunea distributia. am pus NGK si nu mia are nicio ezitare.

 

-satana a reinviat, dupa suferinte indelungate...

 

cam asta e istoria cu catalizatorul - un fel de telenovela ... radeau toti de mine ca nu aveam masina si erau interesati de conversatiile mele cu cei de la service in care incercam sa le explic ce sa verifice si ei imi spuneau ca "lasa domnle ca stiu eu mai bine..."

 

... a fost fix ca in bancul ala cu "era de la blugi"

 

 

In alta ordine de idei , azi am schimbat si ambele macarale pe spate. saptamana trecuta a pocnit si a doua! Nu mai puteam amana operatiunea asta ...

 

 

:popcorn:

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai jos se gasesc poze proaspete de astăzi, fpcute pe lumină, fără ploaie, cu suspensia sport despre care am amintit anterior.

Am încercat să editez postul anterior dar nu am reușit , nu îmi mai apre butonul de edit.

 

http://s32.postimg.org/pertuewz5/IMAG2924.jpg http://s32.postimg.org/97ljecpyp/IMAG2925.jpg http://s32.postimg.org/6c3utqwkx/IMAG2927.jpg http://s32.postimg.org/4kfhcl2lt/IMAG2930.jpg

 

http://s32.postimg.org/5pe4vpegh/IMAG2931.jpg http://s32.postimg.org/3yv3u7wxd/IMAG2932.jpg http://s32.postimg.org/of64cg775/IMAG2933.jpg http://s32.postimg.org/e2ovnhjzl/IMAG2934.jpg

 

Pentru mia multe fotografii pun linkul cu galeria http://postimg.org/gallery/24q8s5cma/ .

 

Se pare că aici merg doar 10 fotografii si m-am încurcat în coduri.

Edited by torvalds
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

a revenit la suspensia standard datorita unui cumparator neserios care a spus ca o vrea asa dar a avut pretentii absurde si nelegale pe care mi le-a spus chiar cand ne-am intalnit sa semnam actele. :sick:

 

asadar precizare importanta: masina se vinde cu perfectarea actelor in mod legal : contract de vanzare cumparare direct cu persoana care vine sa semneze (daca vrea cineva sa o ia pe numele mamei matusii etc la perfectarea actelor vin cu ele sau cu procura notariala), talonul va fi completat semnat si datat la rubrica instrainat catre, ofer fiscal in aceeasi zi daca se fac actele de dimineata.

 

toate taxele si fomalitatile sunt la zi : asigurare itp rovignieta etc

 

se vor preda: masina, carte, talon, 3 chei.

 

vreau sa pastrez numerele si voi preda cumparatorului chitanta de achitare a acestora.

 

taxa este platita si nerecuperata, am copie dupa adeverinta pe care am scos-o personal in 2013.

Edited by torvalds
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

are vanosuri, chiar 2 , unul pe admisie si unul pe evacuare inca de cand a intrat in productie in septembrie 2001. (piesa 4 si 5 de aici http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY71-EUR-03-2001-E46-BMW-318i&diagId=11_3189)

 

si piesa aia nr. 1 de acolo care su numeste solenoid valve , ce crezi tu ca actioneaza ? :poke:

 

eu cred ca ar trebui sa iti faci putin "mea culpa" ca ai tastat fara sa te documentezi :no:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

cu 3000 de euro nu o mai dau , e tara plina de masini "tzipla" aduse din afara cu 2500, la care ii invit pe amatori sa schimbe toate rahaturile pe care le-am schimbat eu ...

 

intre timp

- am pus inapoi suspensia sport cu eibach pro kit alti bani si timp pierdut...

- am schimbat o bieleta anti ruliu ca era obosita si incepuse sa faca un mic zgomot

- am luat curea de accesorii contitech si role - asteapta montaj - scartaie o rola nenorocita care are vreo 70.000 km INA

- reconditionare alternator - schimbat rulmentii

- reparatie la firul de "-" lampa dr spate - clasica problema cu martorul de bec ars in bord

- a ajuns la ~ 281.000 km ;)

 

ca sa pun un pret care cred eu ca e corect pentru masina la cum arata ea acum si fara ca eu sa vreau neaparat sa o dau: 3500

 

se poate vedea in bucuresti zona unirii , azi ca de maine sunt in concediu pana la inceputul lui septembrie. dup[ cum am spus nu ma mai grabesc cu vanzarea ...

Link to comment
Share on other sites

 

a revenit la suspensia standard datorita unui cumparator neserios care a spus ca o vrea asa dar a avut pretentii absurde si nelegale pe care mi le-a spus chiar cand ne-am intalnit sa semnam actele. :sick:

 

 

La ce te referi prin pretentii absurde si nelegale?

Link to comment
Share on other sites

ori era combinator sau o vanda imediat mai departe ori era baetas, d-astia care nu isi trec masina pe numele lor niciodata. o tin pe numele tau 1-2 ani pana o vand la altul.

la masinile ieftine marea majoritate sunt din categoria asta de baetasi :)

 

si gandeste-te ca tu ai taxa platita, niciun inconvenient sa o treaca pe numele lui, dar aia cu taxa ne platita de sunt prostiti, da domnee scade-mi pretul taxei ca eu sunt obligat sa o platesc dar in realitate nu platesc nimic si circula asa.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.