Jump to content

Probleme bmw e90 ramane fara curent


Mihai921

Recommended Posts

Am și eu o problema similarĂŁ cu bmw-ul meu e90 N47 numai când e frig afara ,bateria e noua,alternatorul ĂŽncarcĂŁ 14,4 V,bujii incandescente noi ,releu de bujii nou,am verificat dacĂŁ sunt consumatori ascunși cu un multimetru legat in serie pe baterie scoțând fiecare siguranța in parte dar nimica,ceva ĂŽmi mĂŁnâncĂŁ bateria pe timpul nopții și nu ii dau de cap,are cineva idee ce ar putea fi???

Daca nu ma insel Adibuba, ai deschis tu insuti un topic cu aceiasi problema, descrisa mai sus..

 

Oricum, sa stii ca daca scoti pe rand cate o siguranta si verifici cu multimetru (bla bla bla).. nu o sa afli care este consumatorul pentru ca anumite module sunt prevazute (nu ma intreba care pentru ca nu stiu care, iti zic in schimb ca sunt foarte sigur de asta) sa ramana active un timp (mai mult sau mai putin timp..)!

 

Si eu ma confrunt cu o problema asemanatoare, careia nu i-am dat inca de cap (poate fi si bateria la mine..) in schimb suspectez la mine, citind candva de o eroare de baterie consumata a sistemului de alarma. Ma gandesc in situatia mea ca alarma ar putea trage curent din bateria principala pana cand schimb bateria cealalta; aici e vorba de un E90 din 2005.

Problemele electrice de acest gen sunt cel mai greu de rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

 

Si eu ma confrunt cu o problema asemanatoare, careia nu i-am dat inca de cap (poate fi si bateria la mine..) in schimb suspectez la mine, citind candva de o eroare de baterie consumata a sistemului de alarma. Ma gandesc in situatia mea ca alarma ar putea trage curent din bateria principala pana cand schimb bateria cealalta; aici e vorba de un E90 din 2005.

Problemele electrice de acest gen sunt cel mai greu de rezolvat.

Alarma consuma între 15-50mA în stand-by, în funcție de ce module are instalate. Bateria de la alarma e strict de back-up, asigura funcționarea alarmei in cazul în care se deconectează bateria masinii

Anumite module se opresc și după 40-60 min

Cu ISTA se poate pune mașina în modul de sleep și se pot citi valori de consum. Tot cu Ista se poate vedea istoricul de consum în sleep mode: ce și cât consuma. Tot acolo sunt detaliați pașii de diagnosticare și remediere.

E puțin complicat, însa nu inposibil de descoperit

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Alarma consuma între 15-50mA în stand-by, în funcție de ce module are instalate. Bateria de la alarma e strict de back-up, asigura funcționarea alarmei in cazul în care se deconectează bateria masinii

Anumite module se opresc și după 40-60 min

Cu ISTA se poate pune mașina în modul de sleep și se pot citi valori de consum. Tot cu Ista se poate vedea istoricul de consum în sleep mode: ce și cât consuma. Tot acolo sunt detaliați pașii de diagnosticare și remediere.

E puțin complicat, însa nu inposibil de descoperit

Te cred.

Te astept cu un DIY, sau ceva mai multe detalii.. ;)

 

In acelasi timp mi-am amintit de o potentiala situatie prin care am trecut, banuind ca putea cauza descarcarea bateriei. Zic asta pentru ca probabil am modificat ceva ce nu trebuia cu INPA in timpii anumitor module.

Pe scurt, in INPA (pe cand mergea la mine..) am pus la un moment dat masina in transport mode, care este modul de transport a masinilor cand sunt noi, sa nu descarce bateria masinii.

Acum, ca nu mai am INPA, stii cumva cum se seteaza, deactiveaza, eventual opereaza modul "transport" cu ISTA?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Ai nevoie de timp si rabdare. Gasesti in ista toate informatiile de care ai nevoie, inclusiv instructiuni de diagnosticare. Sper sa te ajute imaginile de mai jos. Partea electrica e destul de complexa si vei gasi informatii in mai multe sectiuni, inclusiv la IBS

post-76513-0-69043000-1546950071_thumb.png

post-76513-0-29524700-1546950081_thumb.png

Edited by Madutzu25
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Bmw e93 320 cabrio fl 2010,am rĂŁmas fĂŁrĂŁ curent ĂŽn mașina. Am mișcat cablul din spatele tabloului de siguranțe din torpedou și și-a revenit. As vrea sa remediez problema fiindcĂŁ mi se pare deosebit de grava dacĂŁ ramai noaptea pe drum. Știți pe cineva ĂŽn Oradea care rezolva problema asta? Mersi
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Va salut. Am citit in intregime topicul, am si eu aceiasi problema la un BMW E90 N47 D20A, pur si simplu masina ramane fara curent, am baterie absolut noua VARTA, exact pe amperaj, de nici un an de zile.

 

Prima figura facut-o cand am oprit masina, a ramas cheia blocata in contact si efectiv nu o mai puteam porni si nici scoasa din contact.

 

Am avut inspiratia de a ma duce la panoul de sigurante, am scos siguranta mare 50A, iar in momentul in care am pus-o inapoi, a venit curentul si am putut sa o pornesc.

 

Tot asa am avut parte sa se opreasca la relanti si sa nu o mai pot porni, absolut nimic nu functiona, nici macar sa deschid din cheie portbagajul.

 

Verificat baterie, stare super ok si nu ma iau decat de unul din releele de la tabloul de sigurante sau cum spunea cineva aici de acel cablu de sub torpedo, partea dreapta, pasager.

 

Rog foarte mult, daca se poate si cine s-a mai intalnit cu aceasta problema, care ar fi acel releu si care ar fi acel cablu care ar trebui chiar sudat? Sa nu mai fie probleme.

 

Va multumesc.

 

P.S. Foarte neplacut cu masina blocata in P (cutie automata) + cheie blocata in contact + nu poti deschide portbagajul + fara pic de curent.

Link to comment
Share on other sites

absolut multumesc .

 

pentru cei care o patesc :

la panoul de siguante de la torpedou dreapta pasager in stanga lateral sunt 2 sigurante ,cea de sus de 50a cea de jos de 40 a

scoatem siguranta de sus ,asteptam 3-4 min , o punem la loc ,vine curent full ,poti porni masina [la mine a functionat]

scoatem siguranta de sus de 50 a si pe cea de 40 a,asteptam 4-5 min .. montam siguranta de jos de 40 a ,dupa aia pe cea de 50 a ii vine curent full [la mine a functionat]

extrem de neplacuta situatie cu vreo 3 nopti cu cheie blocata in contact ,schimbator in P ,curent 0 ,cu a doua cheie NU am putut deschide nimic.masina lasata exact asa toate noptile

cumparat modul confort exact pe cod si codat = degeaba .

verifica bateria sa fie ok sa ti iei de o grija

NU incerca sa i dai curent in fata la motor ,o faci degeaba.

 

simptome /cazuri :

masina oprita la relanti din senin

s-a oprit odata chiar in mers dar si a revenit instant

oprit masina si constati ca nu poti scoate cheia din contact si NU ai curent absolut deloc ,NU o poti scoate in N !!

oprit masina ,dai sa o inchizi , ZERO curent ,nimic NU poti deschide

 

extrem extrem de dureros sa patesti asa ceva undeva departe de casa sau sa o ai oprita in diferite locuri si nu mai vorbim sa ai ghinion pe noapte !

Link to comment
Share on other sites

Cuprul poate fi cositorit cu succes. Nu se poate si aici ?

Daca cuprul se putea cositori, o faceau nemtii, probabil pe-atunci nu exista aceasta tehnologie.

Capatul Cablului e prins si strins pe un papuc urias , problema e ca acel papuc si prinderea lui mai departe e cea cu probleme , nu cablul in sine.

La nivel de fabrica nimic electric nu se cositoreste , ci se folosesc cuple de conexiune. Daca vrei tu poti incerca pe masina ta sa cositoresti cablul de cupru. Eu nu iti recomand asa ceva, doar daca vrei sa-ti ia instalatia foc.

Edited by cristianro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

BMW E90 320D model 2010 186 CP

Problema: Ramanea fara curent , dar pornea dupa un timp.

Rezolvare : Desfacut panoul de sigurante (destul de greu de dat jos) si am observat oxidrea masiva a contactului de pe tablou acolo unde se cupleaza firul Rosu de plus. Am curatat contactul cat si mufa cablului. Sper sa nu mai revina aceasta problema.

Drumuri bune !!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Salut!sunt nou pe aceasta  platforma am și eu o problema cu un bmw e91 320d 177 cp pornește după câteva minute de mers se aprind toți  martori  și imi taie tot curentul și se oprește daca a mai păți  cineva și dacă poate sa îmi zică și mie problema.Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Cosmin07 said:

Salut!sunt nou pe aceasta  platforma am și eu o problema cu un bmw e91 320d 177 cp pornește după câteva minute de mers se aprind toți  martori  și imi taie tot curentul și se oprește daca a mai păți  cineva și dacă poate sa îmi zică și mie problema.Multumesc!

Ce verificari ai facut?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.