Jump to content

Pareri resoftare F10


TiberiuA

Recommended Posts

Ma gandesc in urmatorele luni sa renunt la E65 si implicit la o resoftare pentru F10 525xd, motorul de 2l. Sa se "apropie " putin de performatele E65-ului. Ce pareri aveti? A mai facut cineva? Am vazut pe net ca ar fi 2 variante marirea puterii cu 40 cp si 60 cp si cuplul de la 450nm la 550nm..
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

depinde mult de gradul de uzura actual al ansamblului motor. Am vazut pe 525 - F10 pus Powerbox cu +50 CP si +95 Nm. Se misca mult mai bine in ture, dar cat tine insa nu iti pot spune ca il are pus doar de 3 luni. Cu un powerbox similar am mers 2 ani pe o Honda 2.2d si nu au fost probleme. Masina am vandut-o si inca merge dupa alti 2 ani la noul proprietar. Resoftare la propriu? m-as feri nitel de asta ca am avut niste experiente neplacute in trecut, l apowerbox e macar reversibil 100% in 2 minute.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

la o resoftare de un asa zis mare meserias la vremea respectiva, mi-a crapat Multitronicul de pe un Audi pt ca nu putea cutia mai mult de 163 CP (180 CP spunea cineva) iar eu am resoftat-o la 220 CP si evident la un cuplu mult mai mare. La powerbox ai reglaje si poti limita. Oricum F10 nu are CVT (vezi multitronic la Audi) ci o automata in 8 trepte, acelasi model de la 520 la 535 (n-as fi 100% sigur dar pot afla.
Link to comment
Share on other sites

Acelasi model de la 520-535,cred ca te referi ca au toate 8 trepte,ca in rest nu sunt deloc la fel.

8hp45,8hp70,8hp90 sunt doar cateva,unde ultimele 2 cifre reprezinta cuplul maxim suportat(mai adaugi un zero)

merci de precizare, exact asta cautam acum :thumbsup:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Au fost cazuri in care au pus si cutii subdimensionate asa ca nu te mira (celebru e39 530d). Pe cei la Bmw nu ii intereseaza ca vrei mai multi cai din 2.0d din punctul lor de vedere poti cumpara 3.0 d 3.5 d si alea suporta cuplul dat de motor. Daca ar pune o cutie care suporta 600 de nm pe motorul tau probabil ar tine cat viata a 2 motoare si nu ii incanta deloc Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

suporta 500, nu 450

culmea stii care e? BMW a pus cutia asta parca pe doua modele cu putin peste limita de cuplu

de exemplu este o varianta de 5GT, 530D, cred ca pt Belgia, produs doar 1 an parca, care are cutia asta, dar care vine din fabrica cu 530NM

cand am vazut asta, mai mult m-a descurajat...gen BMW a realizat greseala rapid si a pus dupa maxim 1 an cutia mai mare...deci e clar ca nu e prea bine pt fiabilitate sa depasesti 500NM pe cutia 45Z

cred ca singura varianta mai "safe" e sa pui convertizor de 530D, de pe cutia 8HP70Z... eu daca ma hotarasc sa tin masina si la anu, prin vara asta as vrea sa fac, sa vad daca se potriveste convertizorul

ideea e ca eu am 525D varianta cu motor de 3.0, iar la mine la resoftare ajunge cuplul si la 600+ NM

oricum mecanicul mi-a spus ca toate cutiile au o toleranta mult mai mare decat cea declarata si ca daca fac resoftare mai repede pica altceva decat cutia...gen nu pica de la soft neaparat, dar eu tot nu-s impacat cu ideea si n-as prea vrea sa fac lucru de mantuiala

tu ca ai "problema teoretica" cu turbina mica, mai repede cred ca iti va pica turbina decat cutia console.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.