Jump to content

Amortizoare Fata Bmw E46


Addictedc

Recommended Posts

Am un an de când am schimbat suspensia fata :amortizoare bilstein b4, arcuri kyb, flanse. Problema este ca nici acum, dupa 20k km masina nu a revenit la linia ei normală, faţa fiind mai ridicată decât spatele.

 

 

Apropos, strângerea finală a șuruburilor din partea de sus al ansamblului arc -amortizor se face cu mașina ridicată pe elevator sau cu ea lăsată jos?

Ultima afirmatie e buna afirmatie..; remarca.. care nu contribuie din pacate la pozitia masinii pentru ca arcurile contribuie cel mai mult la pozitia orizontala/corecta a masinii!

 

Referitor la strangerea suruburilor, acestea trebuie stranse cu masina cat mai orizontala, cu atat mai mult in spate (dar si pe fata) unde sunt mai multe brate ale caror bucse cu foarte putine exceptii (unde bucsa se misca liber, fiind mobila..) celelalte fiind facute din/prin cauciuc "conectate" cu caroseria/sasiul.. o data stranse in pozitie cu roata/rotile atarnand sunt destule sanse ca bucsele se fie stranse rasucit asta putand scurta viata lor; ele nu vor "lucra" in punctul lor (la mijloc) de echilibru/flexare..

Deci strangerea finala trebuie facuta cu masina cat mai orizontala (arc comprimat cu un cric...), strangere nu foarte/cel mai usor de facut.. Dar merita!

 

(aceasta este o replica si pentru cei care se intampla sa intre sa citeasca si sa vrea sa fie mai informati)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

@raul_bog - Ce amortizoare ai pus pana la urma ? b4 sau b4 mtech ?

 

 

Ma bate gandul sa trec de la b4 mtech la b4 normale pentru confort, arcurile sunt eibach pro kit.

A mai mers cineva cu ambele, in afara de Kenbobo caruia nu i s-au parut prea diferte pe partea de confort ?

 

Cursa am citit ca ar fi la fel la ambele, garda la sol n-ar trebui sa se modifice.

Daca pierd la stabilitate pe viraje dar castig la confort ma tenteaza.

 

Orice parere este binevenita.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

@sawa - Cand aveam arcurile mtech era mai rigida. Arcurile eibach permit atat amortizoare sport cat si normale. Cele de m-tech merg doar in combinatie cu amortizoare sport.

 

@Dan_316i - Cu eibach + b4 mtech a fost o imbunatatire pe partea de confort dar parca tot prea rigida pentru drumurile patriei/gusturile mele. Si pe autostrada la inbinarile de la poduri zguduie deranjant pe la 130km/h, afara nu am avut probleme de genul.

 

Acum nu stiu cat m-ar ajuta amortizoarele stoc tinand cont ca voi pastra arcurile eibach.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.