Jump to content

Pot inlocui N47D20A cu N47D20C ?


narcis-marian

Recommended Posts

Este posibil sa mearga pus fizic ( prinderile pe caroserie si pe cutia de viteze) dar este posibil sa ai nevoie si de calculatorul masini. Trebuie verificat la bmw
Link to comment
Share on other sites

Este posibil sa mearga pus fizic ( prinderile pe caroserie si pe cutia de viteze) dar este posibil sa ai nevoie si de calculatorul masini. Trebuie verificat la bmw

 

Prinderile mecanice sunt aceleasi dar conectorii de la ECU sunt total diferiti - asta din ce am gasit pe google. Se pot face adaptari dar cel mai probabil pretul manoperei/materiale nu justifica diferenta dintre A->C

Cel mai ok, cred ca este un N47D20A SH pe care sa se mute auxiliarele/accesoriile (inclusiv distributia) de pe cel stricat.

Link to comment
Share on other sites

daca tot pui alt d20a ia un pinion nou la arbore, lanturile cele doua si patinele ca nu se merita sa-l lasi cu distributia veche. daca in 10 k incepe sa bata nu ai facut nici o smecherie. si daca vrei distributie schimbata apoi, dai jos iar motorul, jos baia de ulei. nu e exagerat de scumpa distributia si pinionul respectiv. bafta
Link to comment
Share on other sites

Din cate știu eu, C-ul din coada seriei semnifica faptul ca este clasa de poluare euro 5, iar A-ul este euro 4.

Nu dai si sursa de unde stii de poluare..??

Eu cred ca ca nu este vorba decat de o generatie noua de motor fara influienta masiv poluarea.

Mai logic ar fi: M47 a fost "reusit" scos cu Euro 4 - FARA DPF; apoi N47 a aparut cu Euro5- CU DPF (dar sunt si motoare M47 cu DPF, deci Euro5) si Euro6- cu DPF "imbunatatit", de anul acesta. Si probabil unele mici ajustari prin motor si ECU.

Mai jos cateva surse utile care explica poluarea, cum e controlata:

http://www.dieselcar.com/features/euro-6-understanding-the-new-regulations/

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3973853/

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Exact.

 

sunt si motoare M47 cu DPF, deci Euro5

Sigur ca da... asta pe unde-ai mai citit-o?

 

Pentru initiatorul topicului: pune-l fara grija. Eventual pastreaza injectoarele tale, pentru conpatibilitate cu softul din ecu.

La fel si cu instalatia de pe motor, daca nu potriveste vreo mufa.

Link to comment
Share on other sites

N-a citit-o...E din "logica" lui. Nici nu citisem postul lui, cum n-o mai fac demult, de când m-a pierdut pe drum cu posturile lui lipsite de sens și substanta, pline de contraziceri și foarte haotic scrise...

M47 nu este euro 5.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 6 months later...

+ Sunt in aceeasi situatie

E60 Facelift N47D20A 177 cai

 

Se poate monta motorul N47D20A, daca nu ce diferenta ar fi.

 

Din auzite ar fi pompa de apa ( are fi vreo 3 modele ) , termoflot , egr.

 

Cineva care a facut acesta conversie.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.