Jump to content

BMW 316


Ghostman

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest juststy
yo i-ti recomand un 318 din prin 99 asha...sa o gasesti primele modele cu euro3 ...ca motorizare ce sa zic depinde de tine...1.6 in orash e cam mic..si papa mai mult ca 1.8 culmea...iar afara dupa ce se ashasa merge frumos cu 2000...de specificat ca a mea...e din 95 orcum pana prin 2001 318 are acelasi motor m43....deci zic yo 1.8 e perfect....si ca intretinere consum tot...

237659[/snapback]

 

scuze ca ma bag

unde ai vazut tu bmw 3 cu motor de 1.6? :blink:

316 cat si 318 au acelas motor de 1895cmc,dif e de cai putere,unul are 105 altul 115 sau cam asa ceva.

nu mai da informatii gresite omului daca nu esti sigur!

Link to comment
Share on other sites

eu am bmw 318i din 99 cu motor de 1895 cm si are 16 valve -toate E46 318i au 16 valve

241012[/snapback]

 

daca te uiti pr www.realoem.com, si cauti 318i e46 98-02/2001, toate au tipul de motor m43, adica e sg tip de motor fabricat in perioada aia (ma refer la 318i), iar dupa aceea daca te uiti aici http://bmwheaven.bmwsport.net/component/op...gines/mtype,M40

 

vezi ca are 8 valve. din 2001 s-a pus n42 care are are 116 si respectiv143 de cp, si are 16v. uite aici: http://bmwheaven.bmwsport.net/component/op...s/mtype,N40#e11

deci motor de 1895/'99 e de 8 valve.

Link to comment
Share on other sites

daca te uiti pr www.realoem.com, si cauti 318i e46 98-02/2001, toate au tipul de motor m43, adica e sg tip de motor fabricat in perioada aia (ma refer la 318i), iar dupa aceea daca te uiti aici  http://bmwheaven.bmwsport.net/component/op...gines/mtype,M40

 

vezi ca are 8 valve.    din 2001 s-a pus n42 care are are 116 si respectiv143 de cp, si are 16v.  uite aici:  http://bmwheaven.bmwsport.net/component/op...s/mtype,N40#e11

deci motor de 1895/'99 e de  8 valve.

241239[/snapback]

gresit intr-o oarecare masura e46-m43-316i=105cp=8valva(supape),iar e46-m43-318i=118cp=16valve(supape),an fabr.1999-2001,vorbesc in cunostinta de cauza-practica si teoretica,de aici si diferenta de cp,valve=supape

Link to comment
Share on other sites

http://bmwheaven.bmwsport.net/component/op...bkbspecs/id,326

uite aici, mai clar.  nu lua in seama poza cu facelift.

241246[/snapback]

:blink: seamana cu masina mea care e din 99 si e tot cu face lift,oglinzi m,stopuri spate face lift etc..dar hai sa revenim la discutie,hai sa-ti spun un secret doar tie :) ,toate motoarele m43 vizual arata la fel-deci identic,daca vrei sa stii exact de cati cp este trebuie desfacut capacul de la culbutori ptr a vedea cate valve(supape)are,ala de 105 cp are 8 valve iar cel de 118 cp are 16 valve,de aici si diferenta de cp,multa lume nu stie,vad ca sunt la fel si trag concluzii dar nu e asa,deci difera numarul de valve(supape),in cazul asta automat difera chiuloasele si axul cu came(dar fara sa se observe din exterior-doar din interior daca e desfacut capacul),in rest nu obiectez,iti garantezi ca si multi nemti habar n-au pe ce lume traiesc,o parte din ei lucreaza la firma bmw si de exemplu in afara de montat stergatoare(de pilda),sunt pe linga...

Link to comment
Share on other sites

deocamdata ma iau dupa ce scrie aici:

 

specificatii pt 318i  '98-'01:

 

http://bmwheaven.bmwsport.net/component/op...bkbspecs/id,326

 

specificatii pt 318i  '01-'04:

 

http://bmwheaven.bmwsport.net/component/op...bkbspecs/id,327

241264[/snapback]

ok,atunci care sunt specificatiile ptr 316i din 98-01?si care este explicatia ta in legatura cu diferentele de cp dintre 316i-318i?eu de exemplu ce afirm-pot si demonstra practic(se vizualizeaza ambele tipuri de masini si le desfacem capacele de la motoare-simplu)

Link to comment
Share on other sites

pai nu stiu ce ai tu pe masina.  tu ai si facelift pe masina din 99, de unde sa stiu eu ce ai la motor?  poate e schimbat si ala.  daca te uiti pe mai multe site-uri, vei vedea aceleasi specificatii.

 

uite si pentru 316i 02-05

 

http://bmwheaven.bmwsport.net/component/op...bkbspecs/id,322

 

16v  :blink:

241274[/snapback]

ok,numai ca la asta difera deja capacitatea cilindrica,cel din 99 are 1895 cmc iar cel din specificatia de mai sus are 1796 parca,oricum sunt diferente,motorul meu e original ptr ca are stante cu anul de fabr pe motor inclusiv pe tacheti(eu i-am desfacut capacul din cauza unor prelingeri de ulei pe la garnitura),de aia stiu ca al meu are 16 valve iar de 118 cp stiu din specificatiile din ci.mai demult am avut si 316i de aia stiu,difera numarul de supape,de fapt se si simte diferenta de cp

Link to comment
Share on other sites

scuze ca ma bag

unde ai vazut tu bmw 3 cu motor de 1.6? :blink:

316 cat si 318 au acelas motor de 1895cmc,dif e de cai putere,unul are 105 altul 115 sau cam asa ceva.

nu mai da informatii gresite omului daca nu esti sigur!

240948[/snapback]

........pai ia vezi aici .....http://www.bmwclub.ro/info/modele/lista_r1.html .................ia vezi aici exista si motoare de 1600 ?? mai exact 1596 ? iar a mea este sub 1800 clar....ete ...ce zic astia 318i................ 1993 .. 1999 M43 / I4 1796 115 CP ...da poate tu stii mai bine ca ei......sper sa nu te simti jicnit dar......mai citeste mai cauta

.........ps....yo am bmw prima masina de o luna

Link to comment
Share on other sites

........nu toate 316 au motor de 1.9.....spre exemplu` pe e46 e acelasi m43 ca pe e36 al meu...doar ca are capacitatea marita un pic de la 1796 pana pe la 1895....faza misto e ca ala de 1895 are 105 cai...iar cel de 1796 are 115 ....si asta de 1796 nu e pe 16 valve ....pe 16 valve e ala 1.8 IS de 140 cai......am luat in calcul e46 pana in 2001 ....ca de acolo deja apare....n42 si e alta poveste.........

............ps....hai sa recunoastem fratilor ca la asta sunt ciudati rau astia de la bmw

Link to comment
Share on other sites

ia zi-mi te rog...se poate afla specificatia si caracteristicele motorului daca ai seria lui?stii ceva de asta?daca da hai sa verificam asa ca fapt divers :blink:

241279[/snapback]

 

 

uite aici un alt exemplu de pe realoem.com. am luat un 318i din 99, e46, motor m43:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...061&hg=11&fg=25

 

intake valve: qty (quantity=cantitate) 4

exhauste valve, cantitate: 4

 

deci, 4+4=8

 

 

iar aici 318i n42 din 2001:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...176&hg=11&fg=25

 

ai intake valve qty: 8

 

si

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...196&hg=11&fg=25

 

exhauste valve, qty: 8

 

deci 8+8=16

 

asa ca, sper ca ne-am lamurit.

 

318i, an -2001, motor m43 este de 12 valve, iar 318i 2001- motor n42 este de 16 valve....

Edited by blue6
Link to comment
Share on other sites

uite aici un alt exemplu de pe realoem.com.  am luat un 318i din 99, e46, motor m43:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...061&hg=11&fg=25

 

intake valve: qty (quantity=cantitate) 4

exhauste valve, cantitate:  4

 

deci, 4+4=8

iar aici 318i n42 din 2001:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...176&hg=11&fg=25

 

ai intake valve qty: 8

 

si

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...196&hg=11&fg=25

 

exhauste valve, qty: 8

 

deci 8+8=16

 

asa ca, sper ca ne-am lamurit.

 

318i, an -2001, motor m43 este de 12 valve, iar 318i 2001- motor n42 este de 16 valve....

241699[/snapback]

mai verifica o data la primul desen,la m43 sunt 16 valve,8 admisie,8 evacuare,inclusiv priveste axul cu came care are 8 chestii de alea ovale la care ai revine la fiecare 1 la admisie si 1 la evacuare deci 2 in total,deci 8x2=16,uitate si pe tabel mai exact ca-ti vor da mai multe tipuri de valve,in total 16

Link to comment
Share on other sites

mai verifica o data la primul desen,la m43 sunt 16 valve,8 admisie,8 evacuare,inclusiv priveste axul cu came care are 8 chestii de alea ovale la care ai revine la fiecare 1 la admisie si 1 la evacuare deci 2 in total,deci 8x2=16,uitate si pe tabel mai exact ca-ti vor da mai multe tipuri de valve,in total 16

241866[/snapback]

 

 

daca te uiti bine, sunt 3 MODELE de valve, toate sunt numerotate cu 04, intake valve, si scrie cantitate 4 bucati. daca ar fi cum spui tu, atunci ar avea 4*3=12 valve, doar cele de admisie. exhaust valve sunt de asemenea 3 modele, numerotate toate cu 04, deci ar fi si alea 4*3=12, in total 12+12=24 de valve, ceea ce..... :blink:

 

in schimb la n42, este doar un model de intake valve (o singura pozitie, si anume pozitia 03) care sunt 8 bucati. in schimb la exhaust valve, care e si prezentata in fereastra separata, sunt doua modele de valve, prezentate la pozitia 03, in dreptul fiecaruia scrie la cantitate, 8 bucati. daca ar fi asa , atunci 8+8=16 (exhaust valve) si inca 8 intake valve, ar insemna tot 24 de valve.... iarasi, e amuzant......

 

uite-te mai bine. daca sunt mai multe piese una sub alta numerotate cu acelasi nr de ordine (de ex 03), atunci piesele acelea se substituie una pe alta.

Link to comment
Share on other sites

daca te uiti bine, sunt 3 MODELE de valve, toate sunt numerotate cu 04, intake valve, si scrie cantitate 4 bucati.  daca ar fi cum spui tu, atunci ar avea 4*3=12 valve, doar cele de admisie.  exhaust valve sunt de asemenea 3 modele, numerotate toate cu 04, deci ar fi si alea 4*3=12, in total 12+12=24 de valve, ceea ce.....  :blink:

 

241876[/snapback]

 

 

05 vroiam sa zic acolo... :)

Link to comment
Share on other sites

daca te uiti bine, sunt 3 MODELE de valve, toate sunt numerotate cu 04, intake valve, si scrie cantitate 4 bucati.  daca ar fi cum spui tu, atunci ar avea 4*3=12 valve, doar cele de admisie.  exhaust valve sunt de asemenea 3 modele, numerotate toate cu 04, deci ar fi si alea 4*3=12, in total 12+12=24 de valve, ceea ce.....  :blink:

 

in schimb la n42, este doar un model de intake valve (o singura pozitie, si anume pozitia 03)  care sunt 8 bucati.  in schimb la exhaust valve, care e si prezentata in fereastra separata, sunt doua modele de valve, prezentate la pozitia 03, in dreptul fiecaruia scrie la cantitate, 8 bucati.  daca ar fi asa , atunci 8+8=16 (exhaust valve) si inca 8 intake valve, ar insemna tot 24 de valve....  iarasi, e amuzant......

 

uite-te mai bine.  daca sunt mai multe piese una sub alta numerotate cu acelasi nr de ordine (de ex 03), atunci piesele acelea se substituie una pe alta.

241876[/snapback]

:) e destul de greu sa ma inteleg cu tine :) ,tu esti cu teoria iar eu cu practica :) ,oricum ce e important,e ca discutia e constructiva si am curajul sa fac si un pariu cu tine ca un motor m43(ca al meu de altfel din 99) are 16 valve si 118 cp

Link to comment
Share on other sites

blue6 :) ,daca pierzi pariul ma fac cu un cd player? :)

241915[/snapback]

 

 

nu, ca deja ti-ai luat casetofon business, si magazii nu am sa-ti dau... :)

 

 

si normal ca purtam discutii constructive, ce ai vrea sa ne certam ca aia din "diesel vs benzina"?? :blink:

 

:)

 

oricum, in teorie am castigat pariul, recunosti? :)

Edited by blue6
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.