Jump to content

Problema e39 din 2003


Dewin

Recommended Posts

Salut, am cumparat un e39 din tara, acolo am verficat antigelul, am pornit motorul si am vazut ca scoate mult fum alb(am zis ca na... are apa pe esapament si e normal) dupa ce am incalzit motorul la o tura, masina nu mai scoatea fum deloc, apoi am verificat presiunea la intercoolere erau ok, tot drumul am stat cu ochii pe martorii din bord in special la acul indicator de temperatura, acul a stat la mijloc, in fine cand am ajuns acasa (circa 300km facuti) dupa ce l-am oprit aproximativ 1h motorul, am observat ca scoate iar fum alb, iar atunci am observat ca in vasul de expansiune nu mai aveam lichid.

Acum intrebarea este posibil sa fii plecat de acolo cu _chiulasa_ stricata de acolo? Daca da, de ce nu m-a avertizat niciun martor ca nu mai am apa la motor? Dar de ce am avut tot drumul acul la 90 de grade?(sau poate sa fii modificat ei calculatorul de bord ca acul sa nu treaca de 90 indiferent de situatie)(eu am facut un test la toti martorii iar acul face toata "rotatia" cat despre martorul care cred ca are legatura cu nivelul de apa nu se aprindea deloc, bine mai erau inca 1,2 martori care cand puneam contact se aprindeau dar in test nu) e posibil sa pierd atata apa doar pe la esapament? Posibil sa fii crapat bloc motor? nici nu stiu ce sa mai zic sunt stupefiat. Orice sfat bun ma ajuta, criticile va rog pastrati-le pentru dvs.

Masina tin sa precizez ca stat in pilot 110km/h aproape tot drumul(masina se infigea si mai mult dar nu am vrut sa-i dau pentru ca nu o cunosteam)...

Edited by Dewin
Link to comment
Share on other sites

Senzorul de temperatura se poate manari f usor daca se monteaza o rezistenta in serie cu firele ce duc spre bord, daca ai mers fara antigel ,posibil ca garnitura de _chiulasa_ sa fie afectata, daca nu te-a avertizat ca nu mai ai anrigel, imseamna ca masina are probleme ascunse.si a fost facuta pentru vanzare. In primul rand da jos _chiulasa_ ,verificata inlocuit garnitura, cautat pe unde ar mai putea pierde antigel,scos toate modificarile.
Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost la mecanicul meu, si am inceput cautarile in felul urmator:

-am verificat uleiul din nou, este neatins de antigel.

-am completat cu antigel si am facut aerisirea apoi am pornit si am verificat fumul alb de la esapament clar este de antigel, am pus pe limba lichidul care-l scoate...

-apoi am verificat EGR-ul pe unde am vazut ca "ploua cu antigel" dar tot odata fumul pe care il scotea era mai mic dar tot il scotea... aici ar mai fi o posibilitate gen antigelul sa nu se fi evaporat de tot din esapament chiar daca am tinut si masina turata la 1500, alta varianta ar fi sa scot si in acelasi timp evacuarea atunci presupun ca voi vedea cu adevarat diferenta no?

-am vazut ca returul de apa din vasul de expansiune vine in valuri aici ma gandesc pompa de apa?

-am verificat si vasul de expansiune nu are sonda ce inseamna asta? e posibil la model 2003 ca sa nu se puna sonda la vasul de expansiune? sau asta e pus de cineva asa ca sa imi pacaleasca martorul de bord?

In urmatoarele zile o sa vreau sa verific daca am apa in capul carui piston este pentru a localiza defectiunea mai bine pe _chiulasa_, daca stau sa ma gandesc gen: daca am apa in capul pistonului sigur este _chiulasa_, daca nu e posibil sa fie doar garnitura no?

Ce alte posibilitati mai sunt, ty

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Verifica racitorul de gaze de la EGR, caz in care motorul e diesel M47/M57. Asta e cauza fumului alb si a scaderii lichidului de racire.

Correct aceasta a fost problema la mine, am cumparat unul nou original si s-a rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.