Jump to content

PowerTech vs Completechip


lucianWRC

Recommended Posts

Nu inteleg de ce mi s-a dat minus dar sa nu se inteleaga ca fac reclama la PowerTech, mereu am recomandat pe amandoi dar de la asta la a spune ca nu stii daca egaleaza cineva pe Dragos e cale lunga...cel mai bun exemplu cred ca este ultimu rezultat facut de catre Ginel pe standul lui Dragos de la Bucuresti

 

Audi A5 3.0TDI CCWA 239hp STG3 ECU REMAP by Powertech Performance Chiptuning

453hp/900nm

 

Modificari hardware:

Turbo hibrid GTB22xx by AVD Turbo

Upgrade pompe combustibil

Upgrade intercooler

Evacuare custom 76mm

WMI Snow Performance Stage 3

Senzor MAP 4 bar

Mafless

Cutia de viteze tiptronic modificata in Polonia pentru a rezista la 900Nm

 

Rezultatul final obtinut, 453hp si 900nm, este, probabil, cel mai bun din tara pe motorul de 3 litri diesel single turbo. Multumim proprietarului pentru increderea oferita si pentru ambitia de a face din masina sa ceva remarcabil. Multumim deasemenea si pe aceasta cale lui Dragos Stacescu pentru gazduirea pe standul 4x4 din punctul sau de lucru din Bucuresti.

 

Iar in legatura cu pretul, bate tot pe acolo, diferenta probabil este de la cel care se ocupa de dpf off fizic pentru ca nu se ocupa nici Dragos nici Ginel personal de operatiunea asta.

Edited by ckh
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare !

 

Am si eu o intrebare in legatura cu 3 tunneri de pe piata.

 

PowerTech vs Completechip vs George care are site pentru asa ceva si posteaza de ceva timp pe forum...vad ca are niste cifre considerabile scoate din masini (din ce spune el pe topicul lui).Nu vreau sa fac flame intre nimeni si nimeni sau vreo cearta. Doar ca de ce nu sau de ce da?

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@ WIN60 - cateodata nu cifrele inseamna totul. Dupa mine, degeaba ai o putere mai mare daca nu e pusa cum trebuie sau se face rabat la fiabilitate. Eu unu, nu as face niciodata soft la cineva care nu are dyno, pentru ca altfel puterile declarate nu sunt confirmate.

 

Pentru diesel- PowerTech sau Completechip sunt buni. Acestia colaboreaza foarte bine.

 

Pentru benzina- Catalin WPP.

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu am sa dau nume,dar am sa-ti expun experienta mea cu unul dintre cei 3. tanar si naiv, am apelat la el, intr-o duminica la pranz. s-a facut o diagnoza la masina, aparent totul a fost ok, s-a copiat softul masinii dupa care `a fost trimis in ungaria la modificat` . ma repet, duminica la pranz, intr-o jumatate de ora softul era gata. dincolo de acest aspect, masina chiar tragea mai tare,dar cam atat, iar asta nu e tot ce conteaza. daca o calcam in ture relativ joase, masina mergea sacadat pana facea boost. personal nu as repeta experienta, ci as apela la cineva intr-adevar priceput, cu posibilitatea testarii pe dyno
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu am sa dau nume,dar am sa-ti expun experienta mea cu unul dintre cei 3. tanar si naiv, am apelat la el, intr-o duminica la pranz. s-a facut o diagnoza la masina, aparent totul a fost ok, s-a copiat softul masinii dupa care `a fost trimis in ungaria la modificat` . ma repet, duminica la pranz, intr-o jumatate de ora softul era gata. dincolo de acest aspect, masina chiar tragea mai tare,dar cam atat, iar asta nu e tot ce conteaza. daca o calcam in ture relativ joase, masina mergea sacadat pana facea boost. personal nu as repeta experienta, ci as apela la cineva intr-adevar priceput, cu posibilitatea testarii pe dyno

 

Am avut parte de aceeasi experinta am avut si eu cu George ... soft duminica la pranz, doar ca a durat 2h din cauza ca trebuia desfacut ECU.

Ulterior am fost la PowerTech pentru soft si am masurat pe dyno si softul facut de George - puterea clar nu este cea declarata de el si totul se face prin marire timpi/cantitate injectie...e un powerbox cu alte cuvinte.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

 

Acum mi l-a refacut (am pierdut mapa pentru ca am facut update la DDE in iarna) si sunt de-a dreptul incantat, se vede evolutia tunerului in timp. Il simt ca pe un soft de fabrica (evident, la puterea de acum) si aici ma refer la liniaritatea puterii/cuplului, senzatia cand apesi pedala, consum, tot. Nu gasesc absolut niciun minus softului. Si mi-au trecut prin mana multe variante de soft, la multe masini, multi tuneri, stiu ce trebuie simtit/vazut.

 

 

Cosmin, ce te-a determinat sa faci update in iarna? Filtrul il mai ai?

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

CompleteChip

 

PowerTech

 

Catalin WPP

 

 

 

 

Cei 3 de mai sus fac softuri bune.

 

In afara ce acestia, mai sunt si altii dar oricine face resoftare fara dyno nu trebuie luat in considerare.

 

Lasati preturile pentru moment la o parte si ganditi-va la alte considerente in alegerea tunerului care face softul.

 

Eu nu inteleg cum poate cineva fara dyno sa iti spuna( garanteze) o putere?!?!? Daca nu e masurata nu are nici o sustinere. Vorbe aruncate sunt multe....

 

 

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@Cosmin(5x_) Nu am scris sa ma aflu in treaba; vreau doar sa cunosc ambele parti ale ecuatiei(client multumiti vs nemultumiti). Nu e nevoie de atac la persoana.

Faptul ca sunt cativa nemultumiti, ma intereseaza pentru a vedea care e problema de fapt(lipsa de comunicare sau de expertiza tehnica).

 

 

Sincer, am alte directii in care sa cheltui x sute de euro; vreau doar sa inteleg oferta, partile bune si cele mai putin bune.

De exemplu, cei nemultmiti au primit mapa originala la loc? Sau au dat doar cu piatra...

 

 

@kathalin : Mersi de sfat; asa gandesc si eu.

Motivul meu pentru remapare este enervarea provocata de un flatspot intre 1500 si 2000rpm. Altfel, nevoia de viteza cu aceasta masina nu imi suscita interesul.

Edited by Bobilu
Link to comment
Share on other sites

Daca ai astfel de probleme cu mapa acuala, ce rost mai are sa te gandesti la un tuner fara dyno care nu-ti poate genera un grafic de functionare al motorului tau in toata plaja de turatii?

Nu e niciun atac la persoana. Insa te calicesti la 50 de euro, cand din topic reiese clar incotro se indreapta voturile.

Daca deja ai o problema intr-o plaja de turatii, nu stiu daca o remapare e solutia. Cel putin Completechip te va refuza din start pe motivul asta. Nu lucreaza pe masini cu probleme.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.