Jump to content

PowerTech vs Completechip


lucianWRC

Recommended Posts

Este vorba despre Dragos, doar are topic dedicat pt chip tiuning cu o gramada de oameni multumiti.

Multumit eram si eu pana am realizat ca nu sta chiar asa treaba, iar vizita CompleteChip tot Dragos, coincidenta de nume... probabil majoritatea il confunda si au parte de surprize.

 

@ryoraul liniute nu am facut niciodata, dar iti explic inca odata situatia de mai devreme: - mergi pe autostrada iar un bou sta pe banda 3 si chiar nu se grabeste sa depaseasca, chiar iti face semn sa o lasi asa ca nu il intereseaza, iar dupa cateva blitzuri de la telefon s-a razgandit brusc, am accelerat sa depasesc iar dupa o perioada mi s-a parut ca nu vrea sa accelereze si am apasat pedala la maxim, coincidenta ca fix atunci doar ce il depasisem pe bou, care bineinteles umbla cu geamurile deschise( tipic prin grecia)

Daca la 110km/h sa ii dai blana la masina ti se pare ca inseamna sa faci liniute atunci ai ceva probleme.

 

@WIN60 stai linistit ca acel GolfR il faceam, doar ca dupa 120-140km/h dar era viteza prea mare pt circulat prin oras si deja franam, acum masina aia nu mai are nici o sansa, poate doar la 0-100, dar din mers nici o sansa.

De cand sunt in concediu am avut ocazia sa observ diferenta intre softuri si pot spune ca E46 M3 ramane lejer in urma pe autostrada.

M-am distrat cu multe masini scumpe, unele mult mai potente si pot spune ca a devenit distractiv, e frumos cand ii vezi cu masinile lor de sute de mii raman in urma pt ca nu sunt in stare sa le conduca.

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Pe vreme cand am facut eu treaba asta nu stiam de wpp iar de ceilalti nici atat, dar daca te uiti pe topicul domnului o sa vezi ca nimeni nu se plange, in rest ... orice parere ai tine-o pt tine, nu de alta dar nu ne-ai lamurit cum e cu liniutele alea de care te plangi.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@crazyboy, no comment ... ia de aici dovezi, facute de altii:

fix asa a patit dorel pe autoban pe langa Munchen

Daca o sa cauti pe youtube o sa mai gasesti si pe altii care sa iti dea peste nas , nu de alta dar nu stiu ce modificari ai facut la a ta pana sa se intample faza cu cauciucul dar ar fi trebuit sa stii cum sta treaba cu motorizarea asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 8 months later...

Salut,

 

Imi spun experienta personala recenta cu PowerTech, si per total chiar ii recomand

 

Am fost sambata 11.05 pe la ei cu un prieten cu F30 318d 143hp, si eu cu e91 N47 177hp

 

1. La a mea, e91 Nfl 177hp, poveste lunga.

Short story ... DPF (curatat chimic acum 1 an) dar cred ca era mort, facusem degeaba... credeam ca e gaurit (asa se vedea pe la racordul flexibil) dar el incepuse sa se topeasca/dezintegreze, sonda lambda dadea mai multa motorina crescand altfel temperatura, si probabil de acolo si dezintegrarea lui. L-am dat jos, dar datorita sondei lambda scotea fum la turatii mari si cu DPF si fara... finalul evacuarii fiind negru

 

a) Masina stoc fara DPF-ul ala infundat a iesit 173hp si 355Nm (scotea putere dar trebuia rezolvat fumul cumva)... precizez ca masina are kilometrajul cu 3 in fata, si ma asteptam la cifre initiale mai mici + garnituri de la intercooler la turbo ce trebuie schimbate ca se pierde putina presiune pe acolo (era putin ulei).

 

Ginel a facut softul, incercand sa rezolve si problema fumului

 

B) Final, 210.3hp si 428.6Nm (de pe la 2200rpm pana pe la 3200 tine cuplul 420 si ceva, la 3500 coboara deja la 400Nm si scade pana pe la 360Nm la 4070rpm acolo unde sunt si cei 210hp)... VS 177hp si 350Nm cat ar fi stoc

 

Dupa softul stage 1 pe dyno a scos mai putin fum, dar tot era. Mi-a spus ca se va regla sonda si va disparea fumul. Am dat cateva ture prin zona Buzaului si m-am intors. Problema fumului pare ca se rezolvase la turare pe loc. Am mers pe urma de la Buzau la Bucuresti si pe autostrada Ploiesti - Bucuresti, si s-a rezolvat. Am curatat finala si cat de mult pe interior si nu se mai innegreste dupa cateva drumuri... din cate vad nici pe interior (aici probabil s-ar putea innegri daca ii voi da la 4000)

 

 

2. F30 318d, verificat erori, se pare ca avea eroare de DPF infundat (masina are ~240.000km)

 

a) Luat decizie de catre prietenul meu sa dea jos DPF, s-a facut dyno, rezultat 143.3hp si 345.7Nm (masina nu a scos fum deloc fara DPF)

 

B) Dupa ce s-a facut stage 1, s-a facut dyno, rezultat 173.7hp si 417Nm VS 143hp si 320Nm stoc (un varf de 417, pentru ca 400Nm si peste 400Nm are intre 2200 si 2600, pe urma scade la 380Nm la 3000rpm si tot scade)... chiar m-a mirat ca motorul nu poate sa tina cuplul marit pe o un interval mai mare de turatii. O fi chestie ca 318d are turbo diferit vs 320d

 

 

Una peste alta, recomand cu caldura... chiar s-au miscat repede + profesionalism, si mi-au explicat orice intrebam (erau 3, Ginel, Razvan si inca un domn)

 

P.S. Am zis sa dau detalii, pentru ca am observat ca multi care isi spun parerea sunt secretosi

  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Asta cam vrea oricine cand se duce sa-si faca soft, detalii, din pacate tunerii majoritatea sunt aroganti, raspund greu la intrebari si scurt ca poate poate nu-i mai intrebi si i lasi in pace odata ca sa ti faca mai repede softul sa te cari, experienta mea cu completechip.

 

Este normal sa ceri detalii despre masina ta si despre cum se comporta masina ta si de ce aia si de ce aia si e normal si de bun simt sa ti se de-a.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 2 months later...

Salutare,

 

Cei ce ati facut remap la Powertech sau Completechip si inca mai aveti masinile, cum se comporta? Au aparut ceva probleme intre timp?

Ma bate gandul sa fac si eu stage 1 (420D), as prefera sa pastrez DPF, pentru ca nivelul de incarcare e foarte scazut.

De asemenea, pentru cei cu cutie automata, s-a modificat ceva si pe la cutie?

 

Merci

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

Am fĂŁcut de aprox 2 ani, se comporta foarte bine, softurile de la ei in primul rând sunt fĂŁcute cum trebuie, fata de alți tuneri de pe piata. Nu trebuie sa ti faci griji ca ti se va strica ceva din cauza ca e softul prost fĂŁcut.

 

Pentru F10 automat in principiu nu s a schimbat nimic la cutie.

 

 

PĂŁstreazĂŁ dpf ul, alegerea cea buna pentru tine, mai ales ca ai un seria 4.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

DPF-ul oricum se va duce cand ii vine timpul , probabil ca usor mai repede cu o resoftare buna . Dar cu una proasta, se va duce mult mai repede. Nu as face resoftare daca stiu ca frec toata ziua masina prin Bucuresti - doar daca nu o scoti la drum intins destul de des. Si asa, mai multe regenerari scurteaza durata de functionare a filtrului .
Link to comment
Share on other sites

Merci.

Nu o frec in oras intens.

In principiu merg prin Bucuresti mai mult in weekend, si la ore cand e foarte lejer traficul. Am si o alta masina cu care fac drumuri scurte.

Pana acum a fost condusa cel putin 80% in regim extraurban.

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Din ce am inteles, Dragos de la Completechip ar umbla si la cutie (ii limiteaza cuplul in anumite trepte joase), insa Powertech nu ar face asa ceva.

Aveti idee cat de obligatorie e limitarea respectiva pentru B47? Din ce stiu, cutia 8HP45 de pe B47 suporta max 500Nm.

 

merci

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.