Jump to content

De vanzare/dezmembrat E39, 525i, fabricatie 06.2001


azazzeal

Recommended Posts

Salutare!

 

Cum spune si anuntul, ma vad nevoit sa vand masina, E39, 525i, fabricatie 06.2001, facelift. Urmeaza un text lung pentru a da cat mai multe amanunte de la inceput, neavand prea mult timp sa intru pe net pentru a raspunde eventualelor intrebari legate de masina. In schimb, sunt disponibil aproape tot timpul la telefon 0726 700 238 pentru detalii, mai ales seara, dupa ora 18:00 (in intervalul 05 Apr - 10 Apr nu sunt in tara si nu garantez prezenta semnalului pe mobil, desi am roaming activat).

 

In urma unui eveniment rutier in care nu mi s-a acordat prioritate, masina a suferit avarii (se vad in poze) pentru care Omniasig a decis ca reprezinta dauna totala, acordandu-mi fabuloasa suma de 8200 RON.

De la producerea accidentului pana in prezenta am parcurs aproximativ 3000 km, masina se prezinta impecabil la drum, nu trage in stanga sau dreapta, semn ca structura nu a fost afectata de incident.

 

Pe scurt, cum se observa din poze, partile avariate sunt: capota, aripa dreapta, bara, far dreapta, proiector dreapta, airbag sofer, contra aripa. Fac mentiunea ca farul functioneaza (merge xenon-ul, faza lunga, semnalizarea) dar carcasa si sticla au fost distruse in totalitate si nu se mai poate folosi nimic. Am fost obligat sa improvizez pana la definitivarea situatiei pentru a asigura lumina si pe partea dreapta, evitand astfel o amenda din partea organelor de Politie. Nici un radiator nu a fost afectat in urma impactului si nici centurile de siguranta, functioneaza perfect.

 

Am achizitionat recent un F10 si ma vad in situatia in care trebuie sa renunt la E39, masina personala de 6 ani, intretinuta corespunzator (zic eu), cu schimburi de consumabile facute la timp, fara rabat de calitate. Ultimele investitii (din memorie) fiind schimbul de ulei, filtre, inclusiv filtru benzina in luna Ianuarie 2016, articulatie spate si fata integral in vara 2015, operatiuni pentru care cred ca pot sa gasesc si facturile aferente.

 

In afara de piesele care se vad a fi de schimbat/reparat, mai sunt capacele oglinzilor retrovizoare (gasite sparte/lovite in parcarile mall-urilor), pivot stanga fata (a inceput sa bata din cauza unor gropi in zona Slatina), semeringuri/garnituri vas lichid directie (schimbate deja de doua ori dar se stie ca e o problema generala la E39) care duce la necesitatea completarii periodice a lichidului.

 

Fara a avea pretentia ca am o masina "full" sau "pentru cunoscatori", consider ca are o echipare peste medie pentru varsta si vremurile ei, lucru confirmat de VIN GN75076, cu mentiunea ca masinii nu i s-au adus modificari la echipamentele si dotarile cu care a iesit din fabrica. Exceptia o reprezinta schimbatorul de viteze, la achizitie am tinut sa instalez un short shifter, ulterior schimband si mansonul de piele datorat uzurii. Mentionez o parte din optiuni/dotari, repet, toate fiind originale: Xenon, senzori parcare fata/spate, navigatie mare, TV, telefon functional, spalatori faruri, senzori ploaie, reglaj lombar pentru scaunele din fata (tapiteria este originala, impecabila, inclusiv plafonul, mai putin un o arsura mica provocata de o tigara pe scaunul soferului), magazie 6 CD, perdelute pentru geamurile din spate, perdeluta electrica pentru luneta. In momentul de fata masina are 255k KM, achizitionata de mine la aprox. 100k KM, interval de km pentru care pot sa garantez cu orice test doreste eventualul client. O parte din interventiile avute de-a lungul timpului au fost facute si la reprezentante BMW (TM si Bucuresti), o parte la alte service-uri (anul trecut a murit electromotorul sau alternatorul, nu mai tin minte, in delegatie si au fost nevoit sa o repar in primul service pentru a-mi continua drumul).

 

Referitor la taxa de prima inmatriculare nu pot sa dau detalii pentru ca nu-mi amintesc. La achizitionare am apelat la o firma de profil care s-a ocupat de inmatriculare, inscriere, taxe, etc. Nu-mi aduc aminte ce si cat am platit, am fost bucuros ca am economisit timp si nervi pentru aceste proceduri. Rog doritorii sa se intereseze sau sa puna intrebari la care raspund in masura in care pot sau imi aduc aminte.

 

In incheiere, as recomanda doritorilor sa o repare si sa o foloseasca, fiind convins ca masina asta mai poate face multi km fara reparatii. In urma unui sondaj de piata, o reparatie decenta calitate/pret e in jurul sumei de 1000 euro, mai putin la un service "de cartier", mai mult la o reprezentanta. In situatia in care se doreste dezmembratul, aproximez ca profitul poate fi cel putin dublu fata de costul achizitiei, cum spune si in titlu, de 1300 euro, negociabil.

 

Incerc mai jos sa atasez poze, urmand intructiunile administratorilor. Sper sa mearga ...

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/BABqRr.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/T1kJSk.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/CxoJod.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/XXhjiX.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/z0dY80.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/azqZpg.jpg

 

Am uitat sa mentionez ca masina se poate vedea in Bucuresti

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/921/YKleVy.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/DRWHtO.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/7lxxtv.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/U3iCRi.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/JH2v8G.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/hj7BFW.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.