Jump to content

BMW F10 - Upgrade-uri,retrofituri


Scorpio 82

Recommended Posts

M-am gandit sa postam aici pentru diverse upgrade-uri la ale noastre F10-uri, cam de ce avem nevoie, pentru ca sunt sigur ca multi sunt cei care poate au navigatie mica si ar dori sa isi puna mare, sau poate vor sa isi imbunatateasca instalatiile audio, sau sa isi schimbe volanele normale cu unele sport, etc.

 

Cred ca cele mai uzuale upgrade-uri sunt cam acestea:

 

- navigatie mica business -> navigatie mare professional

- volan normal -> volan sport/volan M (cu sau fara padele)

- schimbator automat normal -> schimbator automat sport

- ceasuri bord normale -> ceasuri bord 6WA (cu functie extinsa) sau 6WB (digitale)

 

etc ...

Link to comment
Share on other sites

doar daca adaugi padele

 

Deci pentru upgrade de la volan normal la volan sport sau M fara pedale e nevoie doar de volan, fara alte codari.

 

Pentru upgrade de la joystick normal la cel sport, pe langa joystick mai e nevoie de codare si atat?! Cutiile de viteze sunt diferite una fata de cealalta?

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

cutiile sunt la fel pe partea de hardware

upgrade volan fara padele e plug&play, fara codare. daca pui volan cu padele si vrei sa iti mearga padelele, trebuie codat

oricum cel mai indicat e sa pui schimbator sport+volan cu padele, adica pachetul 2TB si sa codezi masina

daca pui schimbator sport si volan fara padele, nu se vor impaca bine si vei avea eroare de padele lipsa, pt ca schimbatorul se codeaza drept 2TB, iar 2TB vine la pachet cu padelele

in plus, pentru masinile fara Driving Experience Control (aka Dynamic Driving Experience), adica gen 2010-2011(prima jumatate a lui 2011 parca), trebuie retrofit si la asta, pt ca 2TB contine si asta. La masinile gen 2011-final si mai noi, sau cu EDC, nu e nevoie decat padele+schimbator

vrei sa faci tu retrofitul asta? ia legatura cu neo_ si te lamureste el complet

Link to comment
Share on other sites

cutiile sunt la fel pe partea de hardware

upgrade volan fara padele e plug&play, fara codare. daca pui volan cu padele si vrei sa iti mearga padelele, trebuie codat

oricum cel mai indicat e sa pui schimbator sport+volan cu padele, adica pachetul 2TB si sa codezi masina

daca pui schimbator sport si volan fara padele, nu se vor impaca bine si vei avea eroare de padele lipsa, pt ca schimbatorul se codeaza drept 2TB, iar 2TB vine la pachet cu padelele

in plus, pentru masinile fara Driving Experience Control (aka Dynamic Driving Experience), adica gen 2010-2011(prima jumatate a lui 2011 parca), trebuie retrofit si la asta, pt ca 2TB contine si asta. La masinile gen 2011-final si mai noi, sau cu EDC, nu e nevoie decat padele+schimbator

vrei sa faci tu retrofitul asta? ia legatura cu neo_ si te lamureste el complet

 

Daca e sa nu vand masina, da o sa fac si eu ceva upgrade-uri, dar oricum e bine sa stie si alti colegi cele ce le-ai scris tu.Prin zona mea (Oradea,Cluj,Timisoara,Arad,Zalau,Satu Mare) e cineva pe forum care se ocupa de codari?

Link to comment
Share on other sites

daca ai de gand sa faci retrofitul asta, te sfatuiesc sa desfaci si sa verifici mai intai cati pini are schimbatorul actual, pt ca sunt cu 10 si 7...nu de alta, dar eu nu stiam de asta si in mijlocul montajului am vazut ca am cumparat ce nu trebuie si a trebuit sa montez din nou tot ce aveam inainte si sa ma apuc sa caut alt schimbator

la fel si la volan, demonteaza-l pe cel care il ai acum, verifica ce ai, cate mufe, fa eventual o poza sa o ai, ca sa stii ce sa cauti...ca parca sunt unele volane care au padelele rutate spre o mufa separat. la volan am avut noroc, cumparasem ce trebuie

Link to comment
Share on other sites

daca ai de gand sa faci retrofitul asta, te sfatuiesc sa desfaci si sa verifici mai intai cati pini are schimbatorul actual, pt ca sunt cu 10 si 7...nu de alta, dar eu nu stiam de asta si in mijlocul montajului am vazut ca am cumparat ce nu trebuie si a trebuit sa montez din nou tot ce aveam inainte si sa ma apuc sa caut alt schimbator

la fel si la volan, demonteaza-l pe cel care il ai acum, verifica ce ai, cate mufe, fa eventual o poza sa o ai, ca sa stii ce sa cauti...ca parca sunt unele volane care au padelele rutate spre o mufa separat. la volan am avut noroc, cumparasem ce trebuie

 

Da mersi de sfaturi. Chiar e bine de stiut ceea ce ai mentionat tu

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am gasit o navigatie mare de vanzare , in care vanzatorul zice "Navi profesional bmw f 10, f 11, seria 5, cic, citeste filme, mp 3, hard disk, bluetooth. Originala. Pachet contine monitor, rama monitor, antena gps, joystick, unitatea cic cu hdd. " Daca eu o instalez pe masina mea si pe masina de pe care a fost luata era sistem audio Hi-Fi, amplificatorul se afla tot in aceasta unitate ? Sau acesta era separat? Momentan am instalatia audio standard care e "praf" si ma gandesc pe viitor ca ii fac un upgrade, dar am inteles ca de fapt nu difuzoarele sunt marea problema la instalatia standard, ci amplificatorul instalatiei audio.
Link to comment
Share on other sites

vanzatorul zice si de unde o are ? pretul ti se pare ca ar fi prea mic ?

 

E o firma din Oradea, care ofera factura si garantie ... fiind firma, cat de cat prezinta o incredere mai mare zic eu, fata de cei care ti-o vand la coltul blocului

Edited by Scorpio 82
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

M-am gandit sa postam aici pentru diverse upgrade-uri la ale noastre F10-uri, cam de ce avem nevoie, pentru ca sunt sigur ca multi sunt cei care poate au navigatie mica si ar dori sa isi puna mare, sau poate vor sa isi imbunatateasca instalatiile audio, sau sa isi schimbe volanele normale cu unele sport, etc.

 

Cred ca cele mai uzuale upgrade-uri sunt cam acestea:

 

- navigatie mica business -> navigatie mare professional

- volan normal -> volan sport/volan M (cu sau fara padele)

- schimbator automat normal -> schimbator automat sport

- ceasuri bord normale -> ceasuri bord 6WA (cu functie extinsa) sau 6WB (digitale)

 

etc ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
O intrebare am si eu pentru cunoscatori: la volanul sport sau M cu padele, daca e montat pe un nonLci, merg padelele alaturi de shimbatorul automat normal sau obligatoriu trebuie sa fie si schimbatorul sport? (la LCI am vazut ca exista combinatia schimbator automat normal si padele)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.