Jump to content

323 "fĂŁcut" de 318 !


myry99

Recommended Posts

Dețin un e46 323 (2.5) 170 cai cabrio

 

Am fĂŁcut liniuțe ĂŽntr-o zi cu diverse mașini și rĂŁmân uimit cat de puturos e:))

Ăn bord nu se aprinde nimic,pe tester nu da nimic motorul pornește și merge impecabil

 

323 vs 318 (model 116 cai) se duce 6-7 metri ĂŽn fata (1000metri)

323 vs opel bertone 1.8 benzina 118 (parca) -asta ma face rau:)))

Opel Vectra b 1.8 benzina 1995 - se duce 2 metri ĂŽn fata

Golf 4 diesel 1.9 90cai - pe asta ĂŽn fac și eu:)))

 

 

Acum..ĂŽntrebarea mea..Un 318 berlina sa ma facĂŁ asa dur?:))

  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ce nu iese pe tester? Te-ai obosit sa il pui pe un dyno sa vezi powercurve? Sau tu faci liniute si pleci de la 2500rpm si schimbi la 4k? Masina aia trebuie sa ia suta cu a 2-a. Imi vine greu sa cred ca pierzi in halu' ala cand ai 50-80de cai peste restu' chiar daca e vorba de aspirate si cifrele alea inseamna doar peak power Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Sa nu mai deschizi capota, o sa iasa caii

 

Niciodata.Tot timpul stau cu plasa si cu zahar sa ii prind.

Pai si acum alearga de nebuni pe strazi.

Lasand gluma...nu inteleg cum la 170cp RWD sa te alerge toti in halu asta.

Masina aia si-a pierdut caii si alte animale in timp

Link to comment
Share on other sites

Bune glume!

LĂŁsând gluma la o parte..știu sa fac o linie..mașina ia 100 cu treapta 2..doar ca greu..top speed 195 .

Eu am pus 2 testere gândindu-mã ca vreuna senzor sau sonda o limiteazã asa...

Am condus 318 și am rĂŁmas uimit..urca ĂŽn ture mult mai repede ca a mea..

A mea se treaza 6500..pornește normal totul ok..asa e de când am luat-o..as aproximativ 11000km.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Aa ĂŽncĂŁ ceva..as aproximativ tot ĂŽntrebat pana am fost la niște baieti care repara numai bmw..când l-au luat o tura au spus ca trage cum trebuie..ca nu are nimic.

Doar ca nu trage bine..eu mai am și un Peugeot 307 1 6 hai 90 cai și ala e cu 2 metri ĂŽn spate pana la 150

Link to comment
Share on other sites

cabrio este mai greu cu kg multe decat un 318...dar nu are voie sa te faca nici chiar asa.

ai cutie manuala sau automata? ca daca ai automata te trage si aia destul in jos.

 

pune-l pe tester INPA si vezi daca ai erori ...

incearca sa ii scoti debitmetrul si sa faci o liniuta sa vezi daca trage mai bine.

 

banuiesc ca nu ai roti pe 18-19, 318 pe 15, nu? ca si aici ar fi o diferenta care coroborata si cu greutatea + eventual cutia deja sunt cam multe minusuri :).

Edited by CosminE46
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

LĂŁsând gluma la o parte..știu sa fac o linie..mașina ia 100 cu treapta 2..doar ca greu..top speed 195 .

Adica atat e top speed-ul la masina ta?

Vanosul ce mai face? Compresia?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asa zic și eu ca nu are nimic..doar ca un pic puturos

 

P.s ĂŽn garaj a sosit 3.0 plus cutie 6+1 manuala plus grup cardan plus tot sistemul de franare plus toatĂŁ electrica de la motor cu calculator și tot pentru swap

 

De vanus nu știu nimic..compresia..mm..pornește super cald rece..nu fum..nu mĂŁnâncĂŁ deloc ulei

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

cabrio este mai greu cu kg multe decat un 318...dar nu are voie sa te faca nici chiar asa.

ai cutie manuala sau automata? ca daca ai automata te trage si aia destul in jos.

 

pune-l pe tester INPA si vezi daca ai erori ...

incearca sa ii scoti debitmetrul si sa faci o liniuta sa vezi daca trage mai bine.

 

banuiesc ca nu ai roti pe 18-19, 318 pe 15, nu? ca si aici ar fi o diferenta care coroborata si cu greutatea + eventual cutia deja sunt cam multe minusuri :).

 

Am eu cutie automata si iti garantez ca nu te "trage in jos" asa cum spui tu ci dimpotriva ai mai multe de castigat cu ea.Singurul dezavantaj e consumul mai mare de benzina.

  • Like 1
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Am eu 323ci din '99 si are viteza maxima pe carte 233. Nu are nici o emotie sa atinga viteza asta,are vreo 6200 rpm in treapta a cincea la viteza asta. Poate trebuie o revizie buna( bujii, filtre,etc). Vezi daca vanos- urile sunt in parametri,daca debitmetrul de aer e viu( scoate mufa si mergi asa un pic si vezi daca e diferenta),etc. E manuala,nu?

 

Sent from my HTC M8Sw using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bune glume!

LĂŁsând gluma la o parte..știu sa fac o linie..mașina ia 100 cu treapta 2..doar ca greu..top speed 195 .

Eu am pus 2 testere gândindu-mã ca vreuna senzor sau sonda o limiteazã asa...

Am condus 318 și am rĂŁmas uimit..urca ĂŽn ture mult mai repede ca a mea..

A mea se treaza 6500..pornește normal totul ok..asa e de când am luat-o..as aproximativ 11000km.

Mai da-o in basca, 195 top speed. 318 e mai vioi ca un 2.5 : )) Esti sigur ca ai 323 ?

Intreb si eu asa de curios ca poate am eu vreun S50B30US si nu stiu. La mine la 180 inca trage destul de bine.

Link to comment
Share on other sites

e clar o problema cu motorul. si poate fi din multe locuri..distributie sarita de la punct, vanos, compresie sau sonde lambda, debitmetru..

din moment ce ti se plafoneaza la 195 pe ceas e clar ca ceva este in maxima neregula.

pana si un e46 316i de 105 cai merge spre 195-200 pe bord.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.