Jump to content

probleme electroventivator e91 2006


Lucian Florin

Recommended Posts

La M47N/2 euro 4, temperatura lichidului de racire e mai mare decat la euro 3. Eu am M47N euro 4, iar vara, prin oras, in meniu temperatura e de 99-100grade fara ca acul indicator sa se miste de la pozitia lui normala. Am citit undeva ca doar dupa 105 grade acul indicator al lichidului de racire se duce pe zona rosie.

Daca pornesc AC-ul atunci scade si temperatura lichidului de racire pana la 88-89.

Edited by v@sy
Link to comment
Share on other sites

Foarte posibil sa fie ventilatorul ca fieratanie, sau partea electronica care il comanda, cauta un electrician care sa verifice cu un multimetru ventilatorul si macar sa testeze daca primeste alimentare de la partea electronica. Nu o lasa asa pentru ca altfel o sa te trezesti ca iti fierbe antigelul in motor, si dupa asta vor urma si restul de belele, garnitura de _chiulasa_ arsa, _chiulasa_ deformata, si multi bani ,timp pierdut si milogeala dupa un mecanic bun. Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

 

Daca pornesc AC-ul atunci scade si temperatura lichidului de racire pana la 88-89.

 

Nu e normal sa ajuti racirea motorului prin pornirea Aerului Conditionat.

Eu as verifica sistemul de racire/ termostate... pana intr-o cand uiti sa pornesti ACul..

 

Nu stiam ca exista in bord indicator de temperatura la M47/N2 euro4, altul decat cel prin meniul ascuns...

Link to comment
Share on other sites

Nu-l ajut sa se raceasca cand pornesc AC-ul, dar electroventilatorul produce un curent de aer pentru a raci raditorul de clima si astfel il raceste si pe cel de apa pana la temp de 88-89 grade cand inchide termostatul. Asta e ceea ce am observat de mai multe ori.

Azi mi-a pornit electroventilatorul, iar in secunda 2 eram in meniul ascuns sa aflu cat e temperatura. Era la 98 grade cand s-a oprit ventilatorul, dupa care m-am miscat incet si a oscilat 99-100. Am vazut in meniul ascuns si 102 grade, insa nu s-a aprins becul de la apa si nici acul indicator nu a mers spre rosu desi nu mi se parea normal. Pe un forum strain am citit ca doar dupa 105 grade se aprinde becul si acul indicator se duce spre zona rosie.

Probabil pentru a se incadra in norma euro 4, aceste motoare au temperatura de functionare mai mare. In plus am observat acelasi lucru valabil si la benzinarele Bmw.

 

P.s. Ziceam de ac indicator la e46 M47N euro 4.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.