Jump to content

Wiechers strut bar


jaffar

Recommended Posts

stiu ca cea mai buna varianta pentru e30 este sparco steel, dar nu reusesc sa o gasesc nicaieri. succesul provine din sistemul de prindere si din faptul ca bara este intre oale, si nu deasupra lor, iar rezistenta nu e data doar de 3 suruburi obosite (nici nu stiu daca as avea curaj sa merg asa...)

 

post-21-1115881351_thumb.jpg post-21-1115881361_thumb.jpg

 

acum, mi s-a facut o oferta de la firma Wiechers (http://www.wiechers-sport.de).

m-ar interesa ceva feedback de la cineva care stie/a auzit de produsele lor, si eventual ceva poze. n-am reusit sa fac rost de poze concrete cu produsele pentru e30, ci doar ceva generic.

 

multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Scuze pt intrebare, dar : ce scop are dispozitivul respectiv ?

Am mai vazut ceva similar pe o masina preparata pentru curse, dar era compus din doua amortizoare puse cap in cap - si am inteles ca are rolul de a diminua "deformarea" masinii in viraje .. e ceva similar?

Edited by Kali
Link to comment
Share on other sites

(cine pana mea?!?), cat te costa?

Eu am dat pe un strut bar (pentru E28, evident) vreo 70 EUR. Nu era nou, dar nici n-are importanta, pentru ca nu se uzeaza.

E o poza in galerie in care se vede destul de clar.

 

Bara e montata in suruburile de la flansa amortizoarelor. A fost cool faptul ca, atunci cand am montat-o, nu se potrivea (era mai lunga) cu cca. 2 mm. Am ridicat masina dintr-o parte, cu cricul, caroseria s-a deflexat si bara a picat la fix in suruburile de montare.

Dupa aceea, parca s-a imbunatatit putin feeling-ul directiei in curbe, dar nu pot sa garantez ca este ceva real, sau efect placebo.

Link to comment
Share on other sites

@Kali

 

scopul piesei este de a intari caroseria la masinile de competitie. un alt scop (in romania si pe dupa alte blocuri) este de a te da mare ca ai masina sport. un alt scop, pe care-l urmaresc eu, este de a intari caroseria, pentru ca oalele mele deja au plecat la plimbare, probabil in urma unui accident.

 

@FiveThreeFive

 

e ~ 100 eur din otel si ~ 140 eur din aluminiu. as prefera aluminiu pentru ca e mai usor, dar se pare ca otelul e mai indicat.

e normal sa nu se potriveasca, nici o masina veche nu mai are distanta corecta intre oale. la mine in loc de 1002 mm intre centre, aveam intr-o vreme ~990 mm. e foarte bine daca atunci cind ridici masina se reface distanta corecta, la mine ma tem ca va fi mai dificil. cred ca dupa aia trebuie verificata si geometria.

 

eu nu inteleg cum rezista suruburile de la flanse ? tre' sa ne intilnim sa studiez si eu prinderea.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

sincer, nu cred ca se poate confectiona fara planuri cu dimensiunile corecte, sau fara un model corect. majoritatea masinilor sint deja obosite, dimensiunile intre oale si intre suruburi nu mai sint valabile, asa ca o dracie confectionata nu se poate pune de obicei decit pe masina dupa care a fost facuta. luati-va gindul de la afaceri deci :blink:

 

poze cu strut bars se gasesc cu kilogramele pe net. de obicei e bine sa nu fie facute dintr-o bucata, ci sa poata fi demontata doar bara, fara a demonta si suporturile de pe oale. de ce ? pentru ca in cazul unei reparatii care necesita acces, sa se poata desface rapid.

Link to comment
Share on other sites

te-as sfatui sa iti iei un strut bar reglabil.. desi daca zici ca au plecat oalele as merge si pe unu fix.

 

diferenta intre firme este mai mult de look

 

am avut un renault megane care a venit din fabrica cu strutbar... nu mi se pare un accesoriu de tuning aiurea gen pedale cu luminite.

totusi cred ca ajuta mai mult urmatorul propietar :blink:

 

la urs ar trebui sa pui si in spate ...CERCULETE..DRIFTURI :)

Link to comment
Share on other sites

@daniel citisem pe un forum de afara dar am uitat explicatia si linku forumului .. pisica oricum nu prea are probleme la caroserie... daca ai de gand sa o tii si sa alergi tare pe curbe... merita investitia.

@bavaria are un filet pe bara si un surub ...or something.

Link to comment
Share on other sites

Eu am o varianta de bara Hartge si suspensii Koni sport pe fata deci fara nici nu as concepe , ale mele sunt duble insa si nereglabile, dar ca si raport pret calitate Wiechers e cel mai bun asta garantez si eu si eu am adus din acelea din Germania si au omologare FIA pe produse la fel ca Sparco Edited by horguemtuning
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.