Jump to content

Sfat bmw e92 restyling vs f30 motor 4 cyl 184 cai


TheDan

Recommended Posts

Salutare ,

Ma numesc Dan, am 25 ani si m-am inscris la forum pentru a va cere niste sfaturi voua pasionatilor de BMW din Romania.

Eu nu locuiesc in Romania de mai mult de 12 ani , dar ma intorc acasa aproape in fiecare an , pentru ca iubesc tara noastra , si va fii mereu in inima mea.

Am avut din 2009 pana acum cateva zile un 320d e46 , pe care l-am vandut si vreau sa imi iau urmatoarea masina din Romania, Bucuresti mai precis, pentru ca acolo am prieteni , neaumuri etc.

Sunt in cautarea unui 320d F30 sau un 320d e92 restyling acelasi motor de 184 cai (nu reusesc sa aleg intre ele :D ). Fiind un fan al marcii cunosc destul de bine marele defect care il poate prezenta acest motor , care practic e distributia , dar il consider un risc calculat. Normal ca il caut doar cu chilometri Certified si BMW service only. Budget meu e in jur de 16k.

Eu il caut in Germania , unde pot merge personal , sau direct in Romania(parca toate serie 3 din Ro arata bine intr-un fel).

Voi ce sfaturi aveti? Seria 3 care le gasesc pe autovit , olx, etc chiar sunt de incredere? Pana la urma ma gandesc ce poate ascunde un dealer din Ro la masini de 3 4 ani cu km certificati? Ce fel de teste pot face in Ro in afara de Check up in bmw oficial Ro? Va rog ajutati-ma cu orice tip de sfat.

 

Va Multumesc :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Tocmai pentru ca nu mai locuiesti in Romania de 12 ani, ar trebui sa fi foarte precaut in a achizitiona o masina din Romania, este tara unde masinile sunt mai ieftine cu mii de euro si au rulaje sensibil mai mici fata de media europeana...este tara in care lumea inca fuge dupa ocazii sau are impresia ca este mai destept si va face o afacere mai buna ca fraierii care platesc preturile pietei, este tara in care lumea inca isi cumpara masini constienti de problemele tehnice pe principiul "lasa ca o pui tu la punct si ai masina buna, etc).

 

mai sunt si exceptii, dar mai mai bine cauti o masina la un dealer in alta tara, si o cumperi si cu ceva garantie.

Edited by Eugen B
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Un sfat prietenesc: Nu-ti lua masina din Romania! Poate 1% sunt intretinute ca la carte cu revizii la zi. 99% din masinile de pe autovit si olx sunt de la samsari, iar acele fiinte execrabile numite samsari nu sunt deloc corecti si seriosi. Cumpara-ti din Germania cu factura si istoric full si nu vei avea surprize; o masina rulata pe drumurile de afara oricum e mai putin exploatata si mai inchegata decat una care merge pe drumurile patriei noastre care sunt pline de gropi. Decat sa iei un F30 chel la 16K, mai bine iei un E92 cu mai multe optiuni. Succes la cautare!
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Va Multumesc pentru raspunsurile in asa scurt timp. :thumbsup:

O sa caut pe mobile.de si autoscout24.de in Germania. Cunoasteti unele zone unde sunt mai multe parcuri auto serioase? De unde sa incep? O sa imi iau 1 saptamana de vacanta sa caut bine. In afara de ce vad online am sansa sa gasesc alte masini asemanatoare care nu sunt puse pe siteuri? Am citit toata procedura de achizitie.

Link to comment
Share on other sites

Vorbim de aceleasi reprezentante din Romania care vand masini cu accidente de noi? sau de alea in care dispar piese de pe masina la revizii? sau de alea din care ies masini de la revizie fara ulei schimbat?

 

Zi mersi ca nu stai in Ro si ia-ti masina de undeva cu istoric verificabil.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Depinde si din Germania de unde cumperi. Daca vrei ieftin, o sa iei fix ce iei si din Ro de pe olx sau autovit.

Nu se poate generaliza, insa in general masinile de acolo sunt mai ingrijite decat cele din Ro unde marea majoritate abia schimba uleiul si merg cu ele pana se strica. Macar estetic si tot arata mai bine vopseaua decat la majoritatea troacelor "mega intretinute si pentru cunoscatori" de prin Romania.

De aia cand vinzi o masina care stii ca e buna si intretinuta ceri pe ea un pret corect, insa clar peste piata, care stabileste pretul din pacate. Si de aia si stai cu ea la vanzare de te plictisesti. Ai apoi apare cate unul si zice " sigur e dubioasa masina ca uite de cand e la vanzare".

Eu stau cu C klassul la vanzare de 2 luni pentru ca sigur li se pare pretul mare oamenilor. Dar pe de alta parte, daca stii ca vinzi ceva ok si nici nu te grabesti, poti eventual sa tii la pret.

Link to comment
Share on other sites

Am luat mai mult de 8 masini personale din Germania de la reprezentante sau firme de leasing cu istoric full si garantie si nu am avut nici o problema cu niciuna din ele. Un E90 335i full m pachet adus din germania, l-am tinut un an si dupa l-am vandut tot la nemti pt ca la noi consuma prea mult :)))) Avantajul la masinile de afara e ca ruleaza pe drumuri ft bune si daca si sunt intretinute ca la carte, atunci nu ai treaba cu ele. Romanii nu schimba o piesa cand scrie in carte, o schimba cand pica. La noi doar masinile in leasing sunt intretinute bine pt ca ii obliga aia contractual, altfel nici vorba. Ce-i drept, romanii n-au banii nemtilor si de aici porneste spirala negativa. Daca primesti factura cu toate optiunile pe ea si nr de km plus Carpass (garantie km) nu ar trebui sa iti faci probleme. Vezi ca si in Germania o masina cu km verificabili si istoric service la zi costa un pic mai mult decat una fara aceste lucruri.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt amuzat la maxim de vorba, "ia-ti frate masina din jermania, in romania ie numai tepe". Tepe sunt pentru ca romanul e prost si sarac si cauta F30 si F10 la 14.000 de euro ca doar asta e pretul pietei. Cand vede un exemplar intretinut in care un bou a bagat o caruta de bani ca masina aia sa fie ca noua tehnic, stramba din nas ca are o aripa revopsita.
  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt amuzat la maxim de vorba, "ia-ti frate masina din jermania, in romania ie numai tepe". Tepe sunt pentru ca romanul e prost si sarac si cauta F30 si F10 la 14.000 de euro ca doar asta e pretul pietei. Cand vede un exemplar intretinut in care un bou a bagat o caruta de bani ca masina aia sa fie ca noua tehnic, stramba din nas ca are o aripa revopsita.

 

 

Romanii vor "eftin si bun" . Pret mic, full options si km putini plus garantie si full service history. E clar ca o masina care indeplineste toate criteriile astea e o mare teapa. Eu in viata mea n-am cumparat ceva de calitate la pret ft mic, sigur nu cu 3-4000 sub pretul pietei.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am luat mai mult de 8 masini personale din Germania de la reprezentante sau firme de leasing cu istoric full si garantie si nu am avut nici o problema cu niciuna din ele. Un E90 335i full m pachet adus din germania, l-am tinut un an si dupa l-am vandut tot la nemti pt ca la noi consuma prea mult :)))) Avantajul la masinile de afara e ca ruleaza pe drumuri ft bune si daca si sunt intretinute ca la carte, atunci nu ai treaba cu ele. Romanii nu schimba o piesa cand scrie in carte, o schimba cand pica. La noi doar masinile in leasing sunt intretinute bine pt ca ii obliga aia contractual, altfel nici vorba. Ce-i drept, romanii n-au banii nemtilor si de aici porneste spirala negativa. Daca primesti factura cu toate optiunile pe ea si nr de km plus Carpass (garantie km) nu ar trebui sa iti faci probleme. Vezi ca si in Germania o masina cu km verificabili si istoric service la zi costa un pic mai mult decat una fara aceste lucruri.

Daca excludem cele care au mers in Romania avand in vedere ca multe dintre ele sunt aduse din Germania recent si aproape nerulate in Romania, care sunt riscurile daca au IStoric in BMW Germania? :blink:

De exemplu astea 2 : My link My link

Ce ar putea ascunde daca fac un test in BMw Romania, merg cu un mecanic dupa mine, verific istoric Bmw si ce tip de intervenitii a avut in tara de origine.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Singurul risc sunt kilometri si vezi in cartea service ce trebuie inlocuit si la cati km: filtru particule (2000 euro la BMW o data la 200k km sau alte piese scumpe. Masinile recent aduse merg impecabil, logic. Ai grija km sa fie reali si sa ti se dea factura cu nr de km specificati pe ea. Sa mergi oricum la reprezentanta sa faci programare, dar nu la reprezentanta aleasa de samsar, uneori ei au invarteli acolo. Deseori trebuie sa faci programare din timp ca sa duci masina sa o verifice amanuntit si costa cam 300 de RON. Sa ii zici samsarului de la care o iei ca daca verificarea tehnica nu bate cu ce zice si cu ce garanteaza el, sa plateasca el verificarea. Masinile din punct de vedere tehnic sunt ok, doar km sa nu fie dati inapoi. Anunturile astea 2 sunt clar de samsar, deci eu deja nu am incredere. Cauta pe mobile.de masini identice cu aceleasi optiuni si vezi daca gasesti sub preturile alea. Zic sub preturile alea pt ca si samsarii trebuie sa castige la ele :p Edited by Colombian Heaven
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Inainte de a o cumpara fa-i un test foarte amanuntit masinii, nu e o regula ca din Germania cumperi masina buna. Eu am o experienta negativa cu un E70LCI luat de la o reprezentanta BMW, dupa doar 300 de km masina a avut probleme, si cand m-am intors cu ea la ei au strambat din nas. La n47 sa iei in calcul si distributia (aprox 1k euro) sau poti sa-i faci un test de distributie inainte si cumperi masina doar daca nu necesita inlocurirea lantului.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am achizitionat o masina in iarna, un seria 1 din Germania tot pe principiul ca masinile lor sunt mai ingrijite si sansele de a lua o teapa sunt mai mici. Am cautat aproximativ doua luni si am vazut si eu diferenta de preturi dintre masinile din Romania si cele din Germania. Am luat masina cu 12k km care s-au dovedit a fi reali in urma verificarii. Din iarna pana acum am facut 10k km cu masina si nu am intampinat nici cea mai mica problema. Am dat 7500 de euro pe masina, de la proprietar si toata lumea imi spunea ca am dat foarte mult pe ea, ca puteam sa imi iau seria 1 din 2009 la banii astia, ca puteam sa imi iau seria 5 si asa mai departe. Exact aceeasi mentalitate pe care au descris-o colegii mai devreme "cat mai ieftin si nu conteaza calitatea".

 

Acum, partile negative. Uitandu-ma in cartea service a masinii, chiar daca reviziile au fost facute la BMW eu zic ca nu au fost facute cum trebuie. La 20k km a fost schimbat filtrul de aer, de polen si uleiul (nici decum toata filtrele). Apoi dupa inca 20 sau 30 de mii la fel, 1-2 filtre si uleiul. In Romania cine doreste sa aiba o masina intretinuta si are grija de masina schimba uleiul la 10 mii de km iar in Germania din ce am vazut in destul de multe situatii ei schimba uleiul la 30k km si se mira de ce le pica turbinele la 80k km. Surpriza cea mare am avut-o la revizie cand am schimbat filtrul de motorina. Filtrul de motorina era cel original, nu fusese schimbat deloc in 120k km (11 ani), scria data pe el (06.09.05). Deci, din experienta mea as putea spune ca nici in Germania nu sunt asa de stricti cand vine vorba de revizii si de intretinerea masinilor.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asta cu ia-ti din germania e cam trasa de par, in primul rand 99% din nemti fac reviziile strictul necesar cu intervale de ulei la 40k km. In viziunea mea masina ingrijita = masina de pasionat in care schimburile de ulei s-au facut la 10-15k km, piesele s-au schimbat la timp, s-au adus imbunatatiri estetice si tehnice.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Faptul ca ai tu de vanzare de juma de an unul

de ce minti ??? l-am avut la vanzare o luna ,in noiembrie 2015 dupa care l-am retras de la vanzare deoarece am constatat ca n-o sa-mi gasesc ceva mai bun in aceiasi bani.

 

Nu cred ca era cazul sa ii dai un asa raspuns. Omul stie ce vrea,

 

Bineinteles ca stie ce vrea.Interesant ca dupa ce i-am oferit ceva ,si-a amintit ca tocmai aia nu cauta :thumbsup:.Probabil ca daca scriam "am eu una full fara trapa" ar fi scris ...pai stai ca pentru mine trapa e un must have.Nu cumpar fara trapa

 

pentru ca omul cauta masina cu kilometri putini.

 

din linkurile postate de el mai sus eu vad ca se uita la masini cu 190.000 km .Ca or fi muti sau putini 190k ,aia numai tu sti ...

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare, :unsure:

Dintre cele de pe Autovit am gasit urmatoarea My link

I-am trimis mail vanzatorului si mi-a raspuns cu file despre Carte service de la ALD automotive( practic a fost in leasing masina la primul proprietar) cat si file cu BMWVIN.COM - Online BMW Vin Decoder .

Intre timp mai fac niste checkuri dar primul lucru care nu ma convinge e ca ultimul service oil a fost facut la 167.000 in 11/05/2015 , si in anunt masina scrie ca are 168.000. Intr-un an de zile nu vad istoric. Adica daca a aduso recent di Belgia, avand in vedere media de 40k anuali ar trebuii sa aive cam 200k masina acum.

Mai jos va citez cum mi-a raspun vanzatorul pe langa fileuri :

" Salut Prea multe nu prea pot sa iti spun despre masina Eu cumpar masina o aduc in tara si o vand ceea ce pot sa iti garantez este realitatea km masina nu este furata actele sunt in regula din toate punctele de vedere . Masina nu are nici un defect ascuns si nici nu a suferit absolut nici un fel de accident are vopsea originala toata masina. Se merge cu masina la reprezentanta fara nici o problema. Va multumesc pt intelegere.

 

Scuzati pentru gramatica mea cam ruginita.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.