Jump to content

BMW e46


MzQPauL

Recommended Posts

Salut.Am un BMW e46 320i fl de 170cp din 2001. Recent am aflat ca trebuie sa schimb amortizoarele pe fata si am luat 2 amotizoare de la AL-KO. Puteti sa-mi spuneti ca rog daca ati mai auzit de firma asta si daca da cat de bune sunt ele? Si eventual o comparatie pret-calitate cu cele de la SACHS? Multumesc!

P.S: Nu stiu sigur daca acest topic este bine pus aici,dar imi cer scuze in cazul in care nu este.

 

Astept raspunsurile voastre!

Edited by BMWKiller
corectii
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

AL-KO sunt niste mizerii de amortizoare. Nu stiu de ce ai cumparat asa ceva. Sachs e departe de AL-KO atat calitativ cat si din punct de vedere al pretului, chiar daca nici acestia nu mai produc toate piesele in Germania. Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

AL-KO sunt niste mizerii de amortizoare. Nu stiu de ce ai cumparat asa ceva. Sachs e departe de AL-KO atat calitativ cat si din punct de vedere al pretului, chiar daca nici acestia nu mai produc toate piesele in Germania.

 

Am luat AL-KO deoarece SACHS nu mai aveau pe stoc iar in alta parte era diferenta de pret 100 de lei per amortizor. Si eu am nevoie urgent de amortizoare pentru ca mi s-au rupt si acum stau cu masina in fata portii. Si cele de la AL-KO era singura mea varianta alaturi de inca 2 firme de care nici nu am mai auzit vre-odata: Optimal si SRL

 

P.S: la pretul de 250 lei per amortizor nu credeam ca sunt asa de proaste pe cum spui tu...

Edited by MzQPauL
Link to comment
Share on other sites

Waw sachs sunt aprox 300 lei, parca chiar putin sub. Nu si gasit macar kayaba kyb ? Acum daca le ai luat asta e, punr le ce sa faci...

 

Din pacate nu. SACHS erau 250 lei bucata iar in alte parti gaseam doar la 320-350+ iar KAYABA erau tot 330 bucata....

Constanta este un oras scump la piese auto

Edited by MzQPauL
Link to comment
Share on other sites

Eu ti-am impartasit din experienta mea si observ ca te exprimi cam acid. Trebuia sa nu ajungi sa schimbi amortizoarele cand te-au lasat in drum. D-aia e plin parcul national de rable cu "pretentii". Mai sunt vinovati si prostii de la care ai vrut sa cumperi amortizoare, pentru ca nu stiu sa faca echivalente corecte in programe. Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Pai pune-le, ce mai conteaza. Ar fi bine sa ai garantie/factura pe ele si manopera. De pe alte forumuri:

 

Da, am avut Alko pe R18 turbo si nu mi-au placut deloc... pe langa ca nu am simtit nici o diferenta dupa ce le-am pus in locul celor uzate... nu m-au tinut decat 1 an... imediat ce au iesit din garantie 2 au inceput sa curga.. la schimbat cu niste Montoe parca si masina si-a "revenit"....

 

Si una pozitiva:

 

Si eu am pus amortizoare AL-KO pe gaz si sunt foarte multumit de ele am deja 40000 km cu ele si inca se comporte super bine, celelalte imi pareau cam scumpe.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am luat AL-KO deoarece SACHS nu mai aveau pe stoc iar in alta parte era diferenta de pret 100 de lei per amortizor. Si eu am nevoie urgent de amortizoare pentru ca mi s-au rupt si acum stau cu masina in fata portii. Si cele de la AL-KO era singura mea varianta alaturi de inca 2 firme de care nici nu am mai auzit vre-odata: Optimal si SRL

 

P.S: la pretul de 250 lei per amortizor nu credeam ca sunt asa de proaste pe cum spui tu...

Alt exemplu de om care nu isi permite sa intretina un BMW.

Pai daca tu nu iti permiti contravaloarea unui plin de benzina sa iti cumperi amortizoare de calitate (nici nu mai vorbesc de originale) si ai ajuns in situatia sa le schimbi cand deja s-au rupt, inseamna ca masina aia este o epava si un pericol la adresa celorlalti participanti la trafic, iar acum mai faci o grozavie cumparand niste amortizoare execrabile pt o diferenta de 200 de ron, ca sa te tina doar cateva luni, sa fii obligat sa mai cumperi unele si sa mai platesti si manopera...

Fara nici o suparare, de ce nu iti iei o masina pt bugetul tau?

Link to comment
Share on other sites

Alt exemplu de om care nu isi permite sa intretina un BMW.

Pai daca tu nu iti permiti contravaloarea unui plin de benzina sa iti cumperi amortizoare de calitate (nici nu mai vorbesc de originale) si ai ajuns in situatia sa le schimbi cand deja s-au rupt, inseamna ca masina aia este o epava si un pericol la adresa celorlalti participanti la trafic, iar acum mai faci o grozavie cumparand niste amortizoare execrabile pt o diferenta de 200 de ron, ca sa te tina doar cateva luni, sa fii obligat sa mai cumperi unele si sa mai platesti si manopera...

Fara nici o suparare, de ce nu iti iei o masina pt bugetul tau?

 

Masina nu o am de mult timp si mi-am luat amortizoarele astea pentru ca mie i-mi trebuie masina zi de zi si nu pot sa stau cu ea in fata blocului pana i-mi intra salariul. Cand o sa am bani o sa iau unele mai bune (dupa ce se duc astea deja cumparate,evident). Nu e vorba ca nu i-mi permit sa o intretin,dar pe moment nu am avut bani de ceva mai bun si era o urgenta pentru ca masina nu mai era in stare de functionare.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

mi se pare cel mai aiurea sa il critici pe unul ca nu poate sa isi intretina masina.

acum ce o sa faca omul sa isi vanda masina? asta e Romania, procentual cei care isi intretin masina ca la carte sunt ffff putini. Extrem de putini... ba chiar e aproape o regula ca o masina veche gen e46 sa fie la cineva care nu si-o poate intretine ca la carte.

 

ce vreau sa spun eu e ca nu vad rostul discutiilor. normal ca nu sunt de acord cu astfel de oameni, dar ajuta la ceva discutiile astea? o sa isi vanda omul bmw-ul si o sa isi ia un logan de 3 ani, care si ala e scump de intretinut, doar ca prin prisma vechimii nu vor pica atatea... va dati seama ca nu...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

nu e corect sa-i judecam pe alti care nu-si permit sa-si ingrijeasca masina corespunzator

defapt nu e corect sa judecam pe nimeni, fiecare face ce vrea cu viata lui...

Dar o mica completare , asa ca un sfat... parerea mea este ca cei care isi intretin masina din salariu, este sa isi cumpere o masina pe masura

Salariul ala, muncesti pe el, ar trebui sa-ti hranesti copiii si familia cu el, nu sa investesti in masina, care oricum va ruginii la un moment dat

 

deci concluzia este, ca cei care isi intretin masina din salariu, fara sa par rautacios... este sa nu-si mai cumpere BMW

sa isi cumpere o masina care trage cu casa, cu familia....

 

on topic, daca le-ai achizitionat deja, punele pe masina, si vezi ce si cum!

succes si la cati mai multi km!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E plin de "moralisti" pe aici. Marcile de piese de care se vorbeste au omologare RAR ( Registrul Auto Roman) pt cei care nu stiu. Asta inseamna ca pot ajunge la clientul final . Daca o masina a parcurs fara probleme 40k km cu o pereche de amortizoare iar la alta au inceput sa aibe probleme la 10k hai sa ne intrebam si cat de abil a fost soferul la evitarea gropilor.

P.S. Nu va cumparati BMW daca nu faceti plinul cel putin o data pe saptamana ! ...dupa unii...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

nu e corect sa-i judecam pe alti care nu-si permit sa-si ingrijeasca masina corespunzator

defapt nu e corect sa judecam pe nimeni, fiecare face ce vrea cu viata lui...

Dar o mica completare , asa ca un sfat... parerea mea este ca cei care isi intretin masina din salariu, este sa isi cumpere o masina pe masura

Salariul ala, muncesti pe el, ar trebui sa-ti hranesti copiii si familia cu el, nu sa investesti in masina, care oricum va ruginii la un moment dat

 

deci concluzia este, ca cei care isi intretin masina din salariu, fara sa par rautacios... este sa nu-si mai cumpere BMW

sa isi cumpere o masina care trage cu casa, cu familia....

 

on topic, daca le-ai achizitionat deja, punele pe masina, si vezi ce si cum!

succes si la cati mai multi km!

 

Uhm...dar masina trebuie intretinuta din...banii de la bursa, donatii, combinatii sau...? Cum adica nu din banii de salariu? Ce alta forma de venit sugerezi?

 

...desi cred ca m-am prins la ce te referi. Sa nu fii nevoit sa alegi la salariu intre mancare si masina. Sa ai spatiu in salariu si pentru acest moft numit masina.

 

E plin de "moralisti" pe aici. Marcile de piese de care se vorbeste au omologare RAR ( Registrul Auto Roman) pt cei care nu stiu. Asta inseamna ca pot ajunge la clientul final . Daca o masina a parcurs fara probleme 40k km cu o pereche de amortizoare iar la alta au inceput sa aibe probleme la 10k hai sa ne intrebam si cat de abil a fost soferul la evitarea gropilor.

P.S. Nu va cumparati BMW daca nu faceti plinul cel putin o data pe saptamana ! ...dupa unii...

 

+1, cu atat mai mult cu cat vorbim de un E46 din 2001. Atat timp cat piesa respectiva este omologata RAR, se poate pune pe masina. Ca pui OEM sau after-market e alegerea fiecaruia.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.