Jump to content

Veste buna sau proasta?


BOASKA

Recommended Posts

Veste proasta, apare timbrul albastru adica max. 80mg/km co2 in orase si orice diesel care trece peste aceste valori sau are peste 1 an vechime nu mai poate circula in oras

 

 

http://www.bild.de/politik/inland/umweltplakettenpflicht/innenstadt-verbot-fuer-13-mio-autos-45280092.bild.html

 

Plus ca vor sa egaleze pretul la motorina cu cel la benzina....

 

Asta va duce la scaderea drastica a masinilor diesel de pe piata

 

Rablele pe benzina euro 4 plaketa verde primesc automat albastru.... si uite asa un e36 316i are dreptul sa circule in continuare iar un bmw euro 4-5 diesel nu

 

Asa acopera nemtii rahatul facut de VW :thumbsup:

  • Like 2
  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

Incepe usor, usor. Oricum motoarele cu ardere interna sunt la final de cariera, poluante si ineficente.

Vezi succesul celor de la Tesla. Daca nu se trezesc marii constructori o sa ajunga precum Nokia cand a venit peste ea tavalugul smartphone-urilor cu display touch. Dar de, e greu sa renunti la profitul sigur si usor.

Edited by costel78
  • Like 4
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Si uite asa se vor ieftini masinile sh :p

 

Mda, asa cred si eu, in prima faza banuiesc o scadere masiva de preturi la sh-uri, pe urma vor dispare motorizarile diesel de pe piata si parca il vad pe vuv ca-si zmulge parul din cap pentru ca nu mai exista nici un bmw diesel de combinat

 

Vuv mai vrei 550d? Cred ca o sa il iei la jumatate de pret daca intra legea asta in aplicare

 

Si daca se scumpeste aici motorina or sa oblige si pe ceilalti din ue sa creasca preturile la carburanti

 

Eu sper sa nu faca idiotenia asta dar din experienta avuta pana acum aici ii cred in stare de orice pe astia

Edited by BOASKA
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Deocamdata e doar o discutie. Si daca si Germania ti se pare tara cu decizii de idioti, nu pot sa mai spun mare lucru.

Eventual da niste exemple , asa de curios , din experienta ta cu "astia de aici".

 

De curiozitate de cat timp cauti un better life in germania?

 

Daca dai drumul la tv ce canale vizionezi? Sai ai satan pus pe rcs?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Incepe usor, usor. Oricum motoarele cu ardere interna sunt la final de cariera, poluante si ineficente.

Vezi succesul celor de la Tesla. Daca nu se trezesc marii constructori o sa ajunga precum Nokia cand a venit peste ea tavalugul smartphone-urilor cu display touch. Dar de, e greu sa renunti la profitul sigur si usor.

 

Cum sa fie la final de cariera motoarele cu ardere interna? Deocamdata Tesla e doar un pistol cu apa. Autonomiile alea declarate sunt nerealiste. Plus de asta, nici macar in America nu este infrastructura suficient de dezvoltata, ce sa mai zici in Europa. Si sa nu uitam aspectul pecuniar, ca altfel cred ca ne-am fi luat toti Tesle daca erau la pret de Logan. Dar pana una alta, cea mai ieftina Tesla va fi la pret de sedan premium chel, deci oricum o masina inaccesibila maselor.

Asa ca hai sa fim realisti, ca nu exista deocamdata solutii. Si chiar daca ar exista, cineva trebuia sa vanda petrol, nu? ;)

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

De curiozitate de cat timp cauti un better life in germania?

 

Daca dai drumul la tv ce canale vizionezi? Sai ai satan pus pe rcs?

 

Multumesc de raspunsul la obiect. E tocmai ce asteptam pentru a ma lamuri.

Better life nu are legatura cu Germania, nici cu banii, cum probabil fals ai dedus.

 

La TV nu prea ma uit, desi platesc mai mult decat ARD, si nu ma refer la ce ai mentionat tu mai sus.

 

Cum spuneam, raspunsul tau e exact la ce ma asteptam. Nu se putea mai mult, si el face discutia din start, inutila.

 

Toate bune !

  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Cum sa fie la final de cariera motoarele cu ardere interna?

 

Cat vrei sa mai mergi cu soba pe 4 roti? :) Da, cred ca scandalul VW Ăâ˘i efectul Tesla vor accelera introducerea ĂŽn masa a tehnologiilor alternative. Deocamdata toĂâşi ĂŽncearcĂŁ sa mai amâne momentul cu tehnologiile hibrid dar eu cred ca ar trebui sa treacĂŁ urgent la studiu. 350km autonomie la Tesla cu acumulatori de laptop, de la o companie fĂŁrĂŁ nici o experienta ĂŽn auto demonstreazĂŁ ca se poate dar nu se vrea.

  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Pai orice masina si diesel si benzina care depaseste 80mg/km co2 vor sa interzica sau doar diesel ? sub 120 nu prea scoate niciuna dar 80...

 

Doar motorizarile diesel sunt afectate, masinile pe benzina cu grĂźne plakette vor primi automat albastre ceea ce mie personal nu mi se pare ok, pentru ca orice rabla dupa '90 pe benzina are plaketa verde, nu zic ca nu sunt bune masinile pe benzina dar consumul te baga in boala cateodata....

  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Cat vrei sa mai mergi cu soba pe 4 roti? :) Da, cred ca scandalul VW Ăâ˘i efectul Tesla vor accelera introducerea ĂŽn masa a tehnologiilor alternative. Deocamdata toĂâşi ĂŽncearcĂŁ sa mai amâne momentul cu tehnologiile hibrid dar eu cred ca ar trebui sa treacĂŁ urgent la studiu. 350km autonomie la Tesla cu acumulatori de laptop, de la o companie fĂŁrĂŁ nici o experienta ĂŽn auto demonstreazĂŁ ca se poate dar nu se vrea.

 

Masinile pe benzina+electric nu sunt rele deloc, am condus toata gama toyota si de ex. yaris hibrid chiar consuma 3.5% real motor de 1.5i

 

Insa vrajeala cu bateriile nu tine, nu ai puncte de incarcare suficienta, dureaza mult si se consuma extrem de repede, pleci pe autobanda 50 km si ramai fara baterii, opresti in prima statie de incarcare si stai 6 ore sa se incarce si pleci inapoi 50 km cu inima stransa, sau sare siguranta la tablou si de dimineata pleci cu taxiul la munca

 

Si hai sa fim seriosi, bateriile sunt eco dar la 300km o centrala pe carbuni produce curent pentru masina ta electrica.....

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai nu e deloc vrajeala. Autonomia a ajuns la 300 km nu 50 cum zici tu iar dacĂŁ bĂŁieĂâşii mergeau pe ideea celor de la Renault cu staĂâşii de schimbare a acumulatorilor ( cum ai schimba butelia) Ăâ˘i standardizau acumulatorii Ăâ˘i problema reĂŽncĂŁrcĂŁri era rezolvata.

 

Ăn fine, chestia cu timbrul ala era de aĂâ˘teptat sa aparĂŁ mai devreme sau mai târziu.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Pe principiul asta au mers si VW si au construit motoare beton cu consumuri exceptionale facute in mediu vid, realitatea arata fara dubii contrariul.... la fel si cu masinile pe baterii cu o autonomie de 300km pe care daca le duci putin pe autobanda pe banda 3 se descarca in 20km max.....

 

Nu stiu de ce am luat minus doar pentru ca am adus la cunostinta o stire.... pe care o cred destul de reala si neplacuta, am mai spus odata ca dieselul se taxeaza dublu in germania si a aparut si la noi taxa diferentiata de inmatriculare, am mai spus ca vor dispare motoarele mari si vor fi inlocuite cu motoare mici pe benzina supraalimentate....uite ca nu mai dureaza mult

  • Like 5
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Veste proasta, apare timbrul albastru adica max. 80mg/km co2 in orase si orice diesel care trece peste aceste valori sau are peste 1 an vechime nu mai poate circula in oras

 

 

 

E vorba de introducerea normei Euro 6 si mai restrictive care a fost immplementata din 2015 si a intrat in vigoare (forta) din 2016.

 

Sa fim realisti, greu de crezut ca toti nemtii sa poate sa accepte/sa-si permita sa cumpere masini noi numai pentru ca guvernul ar vota o lege..

 

Probabil accesul va fi restrictionat printr-o taxa de poluare pusa pe masina ta cea veche, fapt care sa te determine sa lasi masina in afara centrului, sau poate in afara orasului.

 

O schimbare se va petrece dar asta se masoara in ani.

Sa ne pregatim dupa cum ne permitem.

 

http://www.autoexpress.co.uk/car-news/consumer-news/90816/euro-6-emissions-standards-what-do-they-mean-for-you

 

http://www.telegraph.co.uk/news/earth/environment/11280067/London-will-follow-Paris-and-ban-diesel-cars-campaigners-warn.html

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3233253/Diesel-drivers-face-12-50-fee-enter-cities-motorists-told-ditch-petrol-cars-green-fuel.html

 

http://www.airqualitynews.com/2015/09/28/london-must-become-diesel-free-zone/

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Acum se incearca sa se corecteze fortat o greseala facuta cu ani in urma, si anume faptul ca masinile diesel au fost puse clasificate incorect ca putin poluante, deoarece se luau in calcul doar emisiile de CO2, iar restul de SO2, particule, etc, erau trecute cu vederea; companiile au simtit acest lucru si au umplut piata cu masini diesel, care sunt mult mai poluante decat se credea.Iar acum guvernele incearca, fortat, sa corecteze o scapare de acum cativa ani.SI in Paris din 2019 parca nu vor mai avea voie sa circule masinile diesel.....

 

CAt despre electrice, deocamdata veniturile bugetare obtinute din accizarea combustibilior fosili reprezinta o parte foarte importanta, si renuntarea la acestea, cat si o lovitura data companiilor petroliere ar destabiliza economia si ar aduce o criza grava , asa ca deoamdata sa stam linistiti o perioada.Doar nu stiu care tara nordica isi facuse calculele si parca erau pregatiti sa absoarba socul bugetar parca in 10 ani...restul....cum le-o fi norocul.

 

Cat despre comentariile pozitive legate de o eventuala ieftinire a masinilor second hand diesel, fara sa se supere colegii, reflecta o mentalitate necastigatoare tipic romaneasca, sa ne multumim cu putin....deoarece probabil aceeasi colegi vor invidia viata lipsita de emisii si noxe din orasele europene peste 30 de ani, in timp ce la noi praful, particulele si noxele vor face viata amara tuturor cetatenilor.

 

Din pacate nu vad nici un primar sau un consiliu local in romania sa fie capabil sa dea o hotarare in aceasta directie, prin care macar sa incerce sa limiteze accesul autovehiculelor poluante in centre, sau macar sa isi utilizeze influenta sa sensibilizeze statiile RAR sa fie corecte in masurarea noxelor.

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sunt inca multe masini diesel care ciecula si nu au filtru de particule si acestea sunt cele care polueaza....masinile moderne polueza mai putin ....este clar ca viitorul apartine masinilor electrice,anul trecut una din 10 masini vandute in Olanda a fost electrica,este adevarat ca au fost facilitati foarte bune la achizitionarea lor.

Producatorii au know how-ul necesar sa faca motoare mai putin poluante dar asta costa si nu mai bine fac ei profit mai mare ca doar ce treaba au ei cu mediul? Cand am cumparat masina din Germania in anunt era specificat ceva de Blue Performance dar nu am dat importanta ,cautam 320 D LCI care stiam sigur ca este euro 5 si automat taxa va fi sub 100 euro.Spre surprinderea mea la RAR masina este euro 6 ,ma uit si pe actele de Germania si acolo era incadrata tot la euro 6.........masina fabricata in iunie 2010 cu mult hulitul motor N47.Deci BMW probabil ca acum stie si euro 7 dar o tine doar pentru el.

Edited by dorubimotoru
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Parca sunteti copii...legea asta e doar in "discutie" si daca se accepta nu o sa fie cum o expuneti voi aici! Daca credeti cele de mai sus inseamna ca ati vazut prea multe filme. Si ce sa faca proprietarii cu masinile diesel care le au? Am 1 masina pe benzina si 2 pe diesel,le duc la fier vechi pe cele 2? Legea asta nu o sa se aplice niciodata in acest fel,pana sa interzica masinile diesel ar putea sa faca multe alte lucruri , sa scoata masinile de franta-bulgaria-mozambic si sa se faca mult mai drastic noxele la masini si verificarile mecanice! Da si acolo 70% din diesel-uri la RAR sau chiar mai multe ar pica noxele,dar nu dintr-o data "numai ai voie sa circuli cu masina diesel", e prea S.F.

 

Daca s-a facut o greseala trebuie sa se corecteze usor usor,nu sa taci din gura 10-15 ani si dupa te trezesti "aa numai aveti voie sa mergeti cu masini diesel ca polueaza prea rau".Si pana sa interzica rularea masinilor diesel,ar trebui sa interzica construirea masinilor diesel si iarasi ne ducem prea S.F.

 

Numai credeti tot ce cititi! Cum ar fi sa interzica fumatul? sau tigarile de un anumit fel? ele sa fie la vanzare in magazine sa se produca in continuare,dar tu nu ai voie sa fumezi marca KENT deoarece s-a descoperit ca materialul pachetelor de tigari KENT sunt foarte nocive si polueaza pamantul 50 de ani in locul unde il arunci.O credeti si pe asta atunci?(asa vad eu stirea asta,ABSURDA sau incercarea legii asteia)

  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Acum se incearca sa se corecteze fortat o greseala facuta cu ani in urma, si anume faptul ca masinile diesel au fost puse clasificate incorect ca putin poluante, deoarece se luau in calcul doar emisiile de CO2, iar restul de SO2, particule, etc, erau trecute cu vederea; companiile au simtit acest lucru si au umplut piata cu masini diesel, care sunt mult mai poluante decat se credea.

(..)

 

Din pacate suntem din nou manipulati; uita-te in tabelul din pagina asta.

 

"Emissions from Diesel Vehicles

 

Diesel fuel contains more energy per litre than petrol and coupled with the fact that diesel engines are more efficient than petrol engines, diesel cars are more efficient to run. Diesel fuel contains no lead and emissions of the regulated pollutants (carbon monoxide, hydrocarbons and nitrogen oxides) are lower than those from petrol cars without a catalyst. However, when compared to petrol cars with a catalyst, diesels have higher emissions of NOx and much higher emissions of particulate matter.

Cold Start Emissions

 

Emissions from cars are greatest when an engine is cold. On a cold day a petrol car may take up to 10km to warm up and operate at maximum efficiency; a diesel car may only take 5km. Consequently,(..)"

 

Dieselul contine mai multa energie pe km dect benzina ... bla,bla bla .. dieselul nu contine (ceea ce contine benzina:) plumb :excl: , emisii ale poluantilor reglementati - Monoxid de Carbon, Hidrocarburi si Oxizi de Azot :excl: , avand valori mai mici in poluare decat al masinilor pe benzina (vezi tabelul). Oricum, cand este comparata (motorina) cu motoarele pe benzina cu cataliazator, sunt mai poluante, cu mai mare cantitate de emisii de particole.

(Deci asta ar face marea diferenta a zilelor noastre, Dar Care Va Face BENZINA Mai Poluanta :hmm: (cum a fost din totdeauna :excl: ; nu inseamna ca CEEA CE NU VEZI NU TE OMOARA! :pirate: Dimpotriva..)- asta pentru enviromentalisti :purple:

 

 

 

Pornirea la rece.

(definitie) Emisiile la masini sunt mai mari cand motorul este (inca) rece.

(nu-ti trebuie doctorat sa iti dai seama, ci logica)

Intr-o zi rece masina pe benzina poate lua pana la 10 km(!?) pana se incalzeste sa functioneze la maxima eficienta; o masina pe motorina poate lua doar 5 km.

("Consequently...")- In consecinta... :frantics: (autorul articolului de data asta trebuie trimis la scoala...) De data asta lucrurile sunt EXACT invers. :frantics: Cand e rece afara dieselul ia chiar 15 km pana se incalzeste motorul la 80-90 grade.

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este vorba de eficienta maxima nu de temperatura optima de functionare a motorului, dieselul arde mult mai eficient combustibilul si are un randament mai bun, deci va elimina mai putine noxe , cred ca la asta se refera articolul

Nu. Sau nu chiar cum zici.. Trebuie citit/inteles articolul pe sectiuni.

Dieselul are un randament mai bun si arde mai eficient combustiblul si chiar poate elimina (si) mai putine noxe, mai ales dupa ultimile norme de poluare.. dar sa ajunga la temperatura optima motoarele ca si functionare benzina se incalzeste rapid fata de diesel! Ori si asta trebuie luat in seama mai ales pentru masinile conduse cel mai mult in oras!

[De aici inversarea dorita dar nelogica a articolului. Astfel (NESPUS de nimeni) filtru de particole se va umple mult mai repede daca conduci masina (diesel!) mai putin de 15 km si doar in oras. Pentru ca motoarele (ambele tipuri) poluand MAI MULT PANA LA REGIM dar pe distante diferite diferit, dieselul AVAND in plus un "dop" pus pe teava; dopul-filtru (prin lege) fiind mai zdravan de data asta - Euro 6]

 

 

Motoarele pot fi facute probabil in viitor la fel de eficiente (cu toate ca ma indoiesc..) dar mai fiabil (si chiar mai putin poluabil din anul acesta) va ramane motorina (ca si uzuar a motorului in timp luand in considerarea uzura interna deci poluare dupa km mai multi fata de "benzinare") la cat de curata am vazut ca au teva de esapament cele cu Euro 5, daramite Euro 6...

 

(satu si ma intreb ca naucul, ce nu se vrea manipulat, adica atuci cand au loc regenerarile ce ies pe teva de esapamant, ...branduse, ...ghiocei, ...apa minerala??

Sa nu uitam ca Si MAI MULTA motorina se va arde deci va iesi in atmosfera(in exces probabil) pe durata regenerarii, vreo 10 minute parca...)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.