Jump to content

Ticait motor, sunete shimbator viteze, Fum motor


raresss

Recommended Posts

Salut.

 

Masina BMW 520D M Sport 2008 LCI

 

Porneste foarte bine, relati fara probleme, trage, nu scoate fum.

DAR ... La relanti se aude un ticait aritmic foarte enervant ca si in video-ul atasat mai jos.

Nici nu vreau sa ma gandesc ca este lantul, asa ca doresc cateva sfaturi si pareri.

Masina nu a fost fortata sau bruscata ea avand acum 200.000 KM.

 

Cu masina pornita, de undeva din dreapta motorului miroase a motorina arsa, ca si gazele de esapament, ca si cum pe undeva scapa fum, mirosul se simte exact ca pe esapament daca te apropii.

 

Cu masina oprita, maneta scimbatorului de viteze o poti misca foarte usor stanga-dreapta ca si cand ar avea un joc, iar cand masina este pornita, la miscarea stanga-dreapta sau in viteza, maneta vibreaza destul de accentuat. Aceste vibratii se simt in mana.

Ca sa nu mai zic ca dupa ce apas pedala si introdul in treapta 1 apoi in 2 se aude un (TUP) la introucea in viteza. Acest sunet se aude mai infundat si undeva sub masina. In rest nu exista probleme cu cutia sau cu intratul in viteze. Nici in pedala nu sunt vibratii sau sunete ciudate la apasarea ei.

 

Precizez ca masina vibreaza foarte putin, cat si motorul, doar ca pentru un diesel poate este normal sa vibreze mai accentuat.

Precizez ca la o alta masina 1.4 diesel toate acestea sunt foarte putin vizibile, iar in maneta schimbatorului nu se simte nici cea mai mica vibratie.

Acestea fiind spuse ma fac sa fiu foarte suparat pe cei de la BMW.

 

Video aici:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1.Legat de zgomot daca ai zgomot aritmic sigur e distributia 3-3500lei.

2.Daca miroase a fum poate ai ceva probleme cu galeria /racordul flexibil evacuare.Inauntru miroase a fum?

3.E 'normal' sa vibreze schimbator la bmw si sa intre greu in viteze la generatia -e60-e90.Asta e.

Link to comment
Share on other sites

Sunetul nu este continuu ci este aritmic dar el nu se modifica, este totdeauna acelasi.

Daca deschid capota, din dreapta motorului, din golul acela din spate iese fum, sau asa se pare pentru ca se vede foarte putin si miroase a gaze arse.

Greu nu intra in viteze, doar ca vibreaza si se aude acel TUP in treapta 1 si 2 cel putin in aceste trepte am auzit. In rest nu sunt probleme.

Distributia 3500lei nu pare mult, cineva mi-a zis ca l-a costat undeva la 17000lei, dar a zis ca i-au schimbat si arborele ca din pacate el ar fi proiectat gresit si de aceea problemele cu distributia la motoarele N47. In ce consta schimbarea distributiei? Trebuie demomtat motorul dupa masina?

Link to comment
Share on other sites

Racordul flexibil este sudat? sau se poate desface separat!!! Trepidatiile motorului si a schimbatorului se datoreaza distributiei? sau pot sa fie si din suportii lor? La oprirea motorului acesta nu se misca aproape deloc. Iar acel TUP la schimbarea vitezelor poate sa fie din timonerie sau din diferential??? Ceva pareri?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.