Jump to content

Sfaturi achiziție BMW X3 F25


hotnills

Recommended Posts

Am in familie X3 20da 184cp, am avut si vechiul model insa 18d manual si X1 20da insa cu 177cp. Cu niciunul nu am avut probleme cu distributia, la modelul nou singura problema a fost led-ul spate de pe pozitii si cu inchiderea centralizata la usa spate.

 

Consumul nu este atat de mare, insa fiind suv (aerodinamica de sifonier), la viteze mari creste destul de mult. Motorul mi se pare decent, in niciun caz puturos, destul de stabil, iar suspensia placuta pt drumurile patriei.

Link to comment
Share on other sites

OK.Suspensie adaptive, consumul cat ar fi in oras....Constanta !!!oO revizie normal se face la 30000 am inteles dar eu o prefer la 20000 km, cam cat ar costa??? Maine merg la Bavaria Cta sa fac un test drive cu un X3 sa vedem cum va fi!!! Revin cu impresii maine seara si astept si alte sugestii si pareri.Pana atunci km multi fara problem!
Link to comment
Share on other sites

in calitate de posesor de X3 - adica nu povesti din auzite.

 

In oras consuma intre 8 si 10 (Bucuresti). Sunt extrem de multumit si mirat de consumul masinii.

 

In afara consuma fix la fel datorita aerodinamicii ... mai exact la un drum Bucuresti - Tulcea la o viteze medie de 120 km/h (adica un 160 pe autostrada - 140 in rest si 90 in localitati) consum mediu 8,7 - 8,8. Probabil ca consum mult mai putin daca mergi mai incet ... Nu am incercat.

 

Sunt foarte foarte multumit de masina.

Pro - spatiu mare inauntru, portbagaj mare, motor economicos, suficienta putere, foarte utila.

Contra - antifonare slaba, materiale ieftine inauntru. Din 5 in X3 si chiar din E92 in X3 se simte o scadere foarte mare a calitatii oriunde pui mana. Ai zice ca sunt marci diferite.

 

Si cam atat ... Este o masina extraordinara.(zic asta venind de pe un e92 325xi si mai am si un seria 5 f10 525xd)

 

Ps: X3-ul este mai mare inauntru ca un seria 5. In toate directiile.

Ps2: nu am suspensi adaptiva .. am considerat ca ar fi bine sa nu dau cate 2000 de ron pe perna de aer la fiecare 50.000 de km. Iti sugerez calduros sa ramai pe suspensia normala. Pe sport e prea dura iar pe confort e prea moale.

Edited by MoFo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu am vrut sa mai pomenesc de consum ca iar imi sarea in cap colegul Cavaliere.

 

Buc- Tr. Severin, mers 130-140km/h pe autostrada+ reprize la max 160km/h, in rest pe european 110-120km/h+reprize si 70-80km/h in localitati, masina a scos 6.9 la dus si 7.2 la intors, 2 pers, bagaje putine si AC tot drumul.

 

@Mofo, nu ai mers cu vechiul X1 sau cu vechiul X3, sa vezi acolo materiale slabe. Seria 5 F10 oricum este din alta liga.

 

Suspensia adaptiva nu este pe perne si nici nu am auzit sa fie probleme.

Link to comment
Share on other sites

Chiar si 20.000 e mult. O revizie normala trebuie facuta la maxim 15.000 de km tinand cont de conditiile de trafic din Romania, dar nu numai. E mult mai sanatos si pentru distributie sa nu faci schimbul de ulei cum recomanda BMW, adica la 30.000 de km. Chiar stiu cazuri de distributii rupte(nu e cert ca asta e motivul,logic, ca nu putem stii exact) la masini cu revizile facute doar la intervalul asta.
Link to comment
Share on other sites

@Mofo, nu ai mers cu vechiul X1 sau cu vechiul X3, sa vezi acolo materiale slabe. Seria 5 F10 oricum este din alta liga.

 

Stiu ca vechiul X3 E83 este sub asteptari dar este prima data cand aud de X1 E84 ca are materiale slabe, mai este cineva de aceeasi parere?

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca vechiul X3 E83 este sub asteptari dar este prima data cand aud de X1 E84 ca are materiale slabe, mai este cineva de aceeasi parere?

 

Eu zic cĂŁ sunt bunicele pe E84, dar pe E83 sunt slĂŁbuțe rĂŁu.. nu poți compara un E60 cu E83 nici ĂŽn exterior și nici ĂŽn interiror, chiar dacĂŁ sunt de-o vârstĂŁ, poate doar E83-ul de dupĂŁ 2009 aratĂŁ mai decent.

Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu am mers cu x1 dar cand am luat x3-ul am condus si Q3 si GLK si amandoua sunt mult peste X3 la materialele interioare si antifonare.

 

Dar la motor, transmisie, media si spatiu interior X3-ul este mult peste cele doua si in acelasi timp mai ieftin la achizitie.

 

Nu inteleg de ce la o masina de 50.000 este acceptabil sa scartie plasticele in bord.

Edited by MoFo
Link to comment
Share on other sites

Pai nu este acceptabil. Eu sapt asta am facut drivetest cu noul kia sportage, care desi nu se ridica la nivelul de pretentii de premium, vreau sa zic ca e peste x3 la aspectul asta. Si costa jumatate de pret configurata identic cu un x3 2.0.

Ce are foarte bun x3 este transmisia si motorul. Insa daca vorbim de masini sh, fara garantie, as fi sceptic la fiabilitatea x drive ului intrucat cutia de transfer este punctul slab al acestui model de transimise 4x4.

GLK are finisaje mult mai calitative si da impresia de soliditate, cu un minus la cutia 7g tronic mai lenta. Q3 la fel, insa este mai slab motorul de 2.0, cu dsgurile problematice si ele.

Link to comment
Share on other sites

Eu cu F25 meu 2.0d automatic, am urcat acum vreo 3 saptamani la cabana Ciucas, pt cine stie..., 5 persoane in masina, anvelope de vara, roti pe 19", in timp ce ploua. Am si coborat in siguranta. Ca viteza prinde destul de repede 190km/h, eventual data cutia in DS sau manual si DSC dezactivat. Apropo, sa stiti ca eu nu am butoanele de Sport, Comfort etc, dar cand dezactivez Dsc se intareste directia, si in mers cu viteza dar si la viteze mici sau pe loc.

-Altadata, asta iarna (cu anvelope de iarna, roti tot pe 19") consumul la o cursa din jud CTa pana la in Brasov si cateva zone din Covasna, apoi retur prin Bucuresti la ora de varf si inapoi in CTa... a fost de 6.2 % .

- Motorul este N47T la a mea, afisat pe Vindecoder, sau N47D20C trecut in carte. Eu i-am schimbat preventiv (personal) intinzatorul de sus de la distributie. Cand am cumparat-o din Germania, se auzea un zgomot de fasait cam tare, dar acum e mult mai lejer zgomotul, mai ales ca de vreo 3-4 schimburi incoace ii pun doar ulei Bmw - Shell, pe care il schimb la maxim 13.000 km . Acum are 132.000 km .

- La inceput, acum un an si jumatate ,cand am cumparat-o o cam menajam, dar acum chiar ii mai dau talpa, raportat la capacitatile ei.

- Motorina de Socar ar fi printre cele mai bune pt X3 meu. Cu cea din Omw trancane injectoarele la rece f tare, in sarcina. De asemenea la un interval de cca 7000 km ii pun aditiv diesel wyns 3 parca. Si chiar si-a mai dat drumul la sprinturi, chiar si atunci cand nu am deloc aditiv in rezervor. Din auzite am inteles ca ar fi indicat sa se faca si o resoftare a injectoarelor daca sunt unele probleme.

- Despre antifonare ar fi de discutat.

-Poate fi vorba si de marca anvelopelor, sau daca sunt runflat sunt mult mai rigide si zgomotoase, dar si mai grele - consuma mai mult masina.

-Zgomotul de vant, despre care unii zic ca ar veni de la oglinzile mari, vine de fapt de la chederele de sus ale geamurilor portierelor fata, chedere ce nu sunt de calitate. Eu am suplimentat cu un anume tip de material ( nu se vede in nici un fel cum l-am pus) si nu se mai aude zgomot de vant. Se poate proba chestia asta impingand din partea de sus , geamurile usilor fata din afara inspre interiorul masinii.., sa vedeti ce fel joaca geamurile. Am incercat chestia asta si cu un X3 nou, in showroom , la fel face, si era si facelift. Cu materialul pe care l-am pus sunt tepene geamurile.

- Am dat cu spray antifon la capota, dupa ce am demontat cartonul antifonant. Se aude mult mai incet motorul. Am dat cu spray antifon si am pus banda antifon si pe tablele de la portbagaj dupa ce am demontat mochetele, si se simte diferenta.

- Coloana de directia are cateodata un mic zgomot de vibratie, cand se sta la relanti, dar daca virezi un pic , nu se mai aude. Directia este electrica si din ce am citit unii mai schimba caseta de directia electrica din cauza acestor zgomote.

- Pentru o directia precisa e necesar sa reglati geometria rotilor, fata-spate. Veti vedea diferenta, chiar daca are putini km masina.

Dispun si de Mercedes E250 4matic, Glk 220 4matic, XC90, Mazda CX7, Cherokee KJ, si ceva dubite si camioane, am avut si E90, deci... stiu ce vorbesc despre masina aceasta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

02.si eu ca inginer am refuzat categoric sa cred ca se imparte productia masinilor pe "rase" si pt. aceasta va spun ca mi sa defectat cutia de viteze exact la 2 saptamani dupa iesirea din garantie.

 

Salut,

 

Eu tot ca inginer mi se pare normal acest comportament al producatorilor auto. Am spus-o mai sus. in definitiv nu fac masini proaste intentionat dar in schimb le directioneaza preferential pe cele care au spread-ul de tolerante mai mare catre anumite piete.

 

Sunt multe industrii care fac acest lucru.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nemultumirile mele fata de X4 se reduc la calitatea proasta a materialelor si a finisajelor interioare si anume: daca dai 2000 euro pe optionala "pachet piele nevada" nu te astepti ca pe volan sa ai musama si pe spatele scaunelor fata sa ai un plastic de Logan iar pe lateralele scaunelor spate sa ai panza. La fel cu plasticul de pe usi si bord care este tot de nivelul unui Logan. Pentru comparatie urcati-va intr-un Audi fabricat in acelasi an adica 2015.

Apoi mai este si manevrarea foarte greoaie a scaunelor si a stergatoarelor de parpriz (nu m-am obisnuit nici acum, dupa 8000 de km, cred ca din cauza ca sunt elctronice).

Asta este parerea mea si nu va cer sa fiti de acord cu ea. Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Nemultumirile mele fata de X4 se reduc la calitatea proasta a materialelor si a finisajelor interioare si anume: daca dai 2000 euro pe optionala "pachet piele nevada" nu te astepti ca pe volan sa ai musama si pe spatele scaunelor fata sa ai un plastic de Logan iar pe lateralele scaunelor spate sa ai panza. La fel cu plasticul de pe usi si bord care este tot de nivelul unui Logan. Pentru comparatie urcati-va intr-un Audi fabricat in acelasi an adica 2015.

Apoi mai este si manevrarea foarte greoaie a scaunelor si a stergatoarelor de parpriz (nu m-am obisnuit nici acum, dupa 8000 de km, cred ca din cauza ca sunt elctronice).

Asta este parerea mea si nu va cer sa fiti de acord cu ea. Va multumesc!

la orice serie cheala ai senzatia de ieftin, nu poti sa zici ca la un X4 cu pachet M calitatea e de rahat...

Link to comment
Share on other sites

Salutare.Am reusit sa fac acel test cu noul X3.Parerile sunt positive....doar ca inca am acea temere cu privire la distributie si mai spunea cineva mai sus ca ar fi problem si la cutia de transfer.Confortabila este masina,putere suficienta ptr gustul meu, spatial interior este ok cat si portbagajul,singura chestie pe care nu o inteleg este acea lipsa de senzatie in modul sport......
Link to comment
Share on other sites

-Zgomotul de vant, despre care unii zic ca ar veni de la oglinzile mari, vine de fapt de la chederele de sus ale geamurilor portierelor fata, chedere ce nu sunt de calitate. Eu am suplimentat cu un anume tip de material ( nu se vede in nici un fel cum l-am pus) si nu se mai aude zgomot de vant. Se poate proba chestia asta impingand din partea de sus , geamurile usilor fata din afara inspre interiorul masinii.., sa vedeti ce fel joaca geamurile. Am incercat chestia asta si cu un X3 nou, in showroom , la fel face, si era si facelift. Cu materialul pe care l-am pus sunt tepene geamurile.

 

Salut,

 

Imi poti spune te rog ce material ai folosit si de unde l-ai achizitionat? Am un mic suierat la viteze peste 100km/h la geamul de la sofer.

 

Multumesc anticipat.

 

 

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare.Am reusit sa fac acel test cu noul X3.Parerile sunt positive....doar ca inca am acea temere cu privire la distributie si mai spunea cineva mai sus ca ar fi problem si la cutia de transfer.Confortabila este masina,putere suficienta ptr gustul meu, spatial interior este ok cat si portbagajul,singura chestie pe care nu o inteleg este acea lipsa de senzatie in modul sport......

 

Ai facut test cu una SH 2011 cum vrei tu sau cu una noua din showroom? Vezi ca varianta noua facelift are 190cp si alt motor. Recomand 3L pt o mai buna senzatie in mod sport ;)

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Imi poti spune te rog ce material ai folosit si de unde l-ai achizitionat? Am un mic suierat la viteze peste 100km/h la geamul de la sofer.

 

Multumesc anticipat.

 

 

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 

As fi si eu interesat de solutia gasita. Poti oferi mai multe detalii ?

Link to comment
Share on other sites

Pe naiba 23,24. Cu 20 max gaseai pe mobile cu tot adusa in tara si nu la 300mii km, ci la 150. Au facut baietii aia un profit de pe urma ta..

 

Imi pare rau dar ma simt nevoit sa te contrazi. Am cumparat in februarie X3 2012 cu dotari multe si km 130k reali (predata leasing) la 25500€. Am cautat doua luni masina si nu am gasit mai jos de 25k€ decat masini aduse cu km dati inapoi sau istoric neverificabil. In Germania gaseam asemanatoare mai ieftina cu maxim 1000€. Stiam asta deja si m-am convins inca o data ca nu o sa gasesti niciodata lucru bun si ieftin cum viseaza multi.

Va sfatuiesc sa nu mai vorbiti din auzite sau sa luati de bune toate anunturile de pe net inainte sa verificati.

 

Eu zic sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara probleme. Ai facut o alegere foarte buna si gandeste-te ca orice problema care ar putea sa apara are si o rezolvare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.