Jump to content

Sfaturi achiziție BMW X3 F25


hotnills

Recommended Posts

Sa folosesti sanatos masina.

Daca faci reviziile la timp si cu consumabile de calitate si mai inlocuiesti ce se strica la masina cu piese originale, o sa tina mult si bine.

 

P.S.: E83-ul meu are 407.000 km si functioneaza foarte bine. Asta nu inseamna ca nu am bagat bani in el anual .... asta e alta poveste :).

Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

Daca zici ca aveai 24 de mii de euro disponibili, ce zici nu era mai afacere sa dai in loc de 19 mii 22 de mii pe ceva de genu asta ?

http://www.subito.it/auto/bmw-x3-f25-2011-firenze-162243683.htm

http://www.subito.it/auto/bmw-x3-xdrive20d-futura-aut-pelle-park-cruis-roma-161884001.htm

la km pe care ii are masina ta nu inseamna ca nu poate sa duca si 300 si 400 si 500 de mii dar tot timpu o sa apara de bagat bani in ea.. si sa te fereasca dumnezeu sa te lase de exemplu pe vreo autostrada din afara, platesti pe platforma si reparatii diferenta dintre o masina cu 200-300 de mii de km mai putin plus nervi timp pierdut si etc... parerea mea ca masina pe care ai luato tu este compromisul unui om care isi dorea modelul ala de masina dar nu mai avea bani de diferenta pentru una mai noua, dar tu avand banii astia parerea mea este ca te-ai cam pripit si ai luat-o in graba... dar na unii sunt adeptii masinilor mai ieftine si stare mai proasta altii mai scumpe si stare mai bune... acum ramane de vazut pt tine daca ai facut o afacere in timp... nu o lua in nume de rau , este doar parerea mea, nu inseamna ca iti doresc sa ti se strice sa am eu dreptate sau chestii de genu asta cum s-a zis mai inainte, iti doresc sa te tina mult si bine fara reparatii si sa te bucuri de ea, bafta

Edited by thegame
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cine este nebun sa dea 22 de mii pe cheliciunile alea de Italia.

daca pt tine e cheliciune atunci e clar ca preferi sa te tzapeasca vreun garoi cu vreo cazatura de 7-ar "FULL FULL fara trapa" cu 2-3 daune totale in istoric cu 2-3 sute de mii de km dati inapoi, facut din bucati , bibilit lustruit si prezentat drept chilipirul perfect... dintr-o data toti romanii vor optiuni de Rolls dar uitam ca majoritatea acum 7-8 ani poate dadeam la manivela geamului de la Dacie sau in cel mai bun caz la Cielo si aveam dublu climatronic cand desfaceam geamurile... nu zic eu sa ramanem in urma la Dacii dar si dintr-o data asa sa nu mai putem sa plecam de pe loc fara masaj, memorie si ventilatie in scaun, spalatoare in faruri si mai stiu eu ce dar sa ne dam jos din 7-ar in trening si papuci parca e prea detot...evident multi or sa se simta indignati si or sa sara in sus dar e plina tara de astfel de specimene, drept dovada este siteul ala cocalari . com sau ro . Lumea inca se mai da mare cu o pisicuta pe Bulgaria ce dreacu... Pt cine isi permite o masina full noua si se urca "la cravata" in ea tot respectul...

Edited by thegame
  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tu ai incredere in km aia ,intre 75000-79999 km.Care este adevarul.Asa scrie in anunt.

Daca face 10-15 pe an cred ca masina aia tine 1 an 2 fara reparatii majore.Se bucura de optionale nu este frustrat ca nu are navi,xenon si alte nimicuri.

Nu ma incalzeste cu nimic sa fie masina chela dar sa am 120.000 in bord.

Mai bine cei 10 km pe zi pe care-i fac sa fie facuti in confort mai mare cu o masina cu 200.000 in bord.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord cu tot ce a zis FANATIC. Fac 15k pe an si masina are 265, nu 300! Ma rog 266 ca am facut deja 1000 si un pic. Consum 7.5. Nu mi-as fi luat din Italia masina si plus de asta nu imi plac alea prezentate de tine. Asta a mea cu km aia multi asa, imi place! 😀

 

Am avut e36 de 370k de km, un singur propietar in 17 ani, revizii doar la reprezentanta si masina mergea impecabil.

Intretinerea conteaza mult mai mult decat nr de KM, mai ales KM facuti pe autostrada.

 

Tot ce inteleg eu din topic-ul asta este ca si un F facut de Americani in generatia consumerism poate duce linistit 300k, nu trebuie aruncat la 200k.

Legat de pret, nu-i treaba noastra si evident intodeauna se gaseste cineva care o ia mai ieftin si care sa-ti spuna ca uleiul pus in ea nu este bun :).

 

@Mircea04, sa te bucuri de ea si daca o duci la peste 300k fara probleme poate imi schimb parerea despre ce se fabrica dupa 2006

 

PS. De curiozitate, cati km ti-au mai lasat pe bord?

 

 

158K mi-au lĂŁsat

 

La fel si la reprezentanta, mi-au prezentat baietii un X3 chel care mai avea si dauna, ma rog, fusese reparata, si ma ajungea 29.500 cu TVA cu tot, vreo 50k km in bord. Pe ce strĂŁzi am avut bucuria de a circula in România in ĂŁștia 1000km, nu stiu daca e mai buna aia cu 50K decât asta cu 265k de autostrada germana. Numai cand ma gândesc la hârtoapele de la noi si la vibratiile transmise in caroserie... RĂŁmâne de vazut, cand o sa sar 300K, o sa ma mir eu si colegul de mai sus cĂŁruia trebuie sa ii restaurĂŁm ĂŽncrederea in mașinile de dupĂŁ 2006

Edited by Mircea04
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Colegul de mai sus nu stie cum se iese dintr-o parcare in Italia,Anglia, Franta de aceea crede ca sunt mai bune alea din Italia si cum le intretin ei.

da frate nici nu stiu sa ies din telepas :)) ii rog pe altii ca tine sa ma treaca :))

adevaru e ca in Italia nu sunt asa intretinute masinile ca in Germania ca italienii nu au autostrazi fara limita sa "scuture" masinile pe ele cu 180 si o buburuza de 1.2 cu 60 de cai, nu au autohausuri asa serioase de turci arabi rusi polonezi romani care iti dau garantie, italienii fac cate 1 mil de km pe an cu dieseluri in schimb nemtii cate 5000 de km si aia facuti de cate o batranica, italienii nu stiu ce e ala service facut in reprezentanta, cumpara masini noi de zeci de mii de euro dar schimba uleiu pe camp :))... adevaru e ca in Germania sunt numai masini virgine, poti sa iei la intamplare ca sigur e si buna si ieftina...

Edited by thegame
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

S-a umplut forumul de cetateni cocalarizati.Auzi ca n-are rost sa iei masina cu km putini daca n-are dotari.Vine unu care n-are habar de masini si cand citeste balivernele astea le ia de bune.Deci aici promovam masinile samsarite dar cu dotari :frantics:

Inca o baliverna este cea cu schimbatul motorului,ironic sau nu ala pica ultimul,te omoara in schimb celelalte subansamble.

Masini intretinute si neintretinute sunt in toate tarile,Germania nu mai e demult ce era si multe din masinile astea au fost conduse si intretinute de 'vinituri' nu nemti.

Edited by akon
  • Like 3
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Am vazut ceva de joja de ulei. La x3 f25 2.0d se afla chiar in dreapta motorului - inspre volan, din pozitia in care deschizi capota si te uiti la motor. Se poate scoate fara a demonta nimic. Are capatul de sus negru si d-aia se vede greu. Ca sa o vezi mai usor poti da jos capacul de la filtrul de aer, are bolturi cu bucsi de cauciuc in care doar se baga si se scoate fortat, fara nici un filet.
Link to comment
Share on other sites

Ma refeream la iesire dintre 2 masini ca daca nu are loc isi face impingad-o pe cea din fata si din spate.

aaa inteleg acum, dar stai linistit ca asa se procedeaza de obicei in marile metropole Roma , Milano etc dar nu peste tot si in cel mai rau caz ce se poate intampla decat o zgarietura minora pe care o vezi...

in fine haideti sa o lasam balta si sa lasam omu sa isi vada de masina lui si gata...sa o stapanesti sanatos !!

Link to comment
Share on other sites

1461777234[/url]' post='2344631']

aaa inteleg acum, dar stai linistit ca asa se procedeaza de obicei in marile metropole Roma , Milano etc dar nu peste tot si in cel mai rau caz ce se poate intampla decat o zgarietura minora pe care o vezi...

in fine haideti sa o lasam balta si sa lasam omu sa isi vada de masina lui si gata...sa o stapanesti sanatos !!

de cand a inceput topicul, au inceput unii sa valideze achizitia ba ca e scump, ba ca e de remat, ba ca e polisata ( in conditiile in care doar posesorul a vazut masina), ba ca " iti luai cu 3 lei cu rulaj la jumate" etc. Sunt banii lui si omul a gandit ok, ca de fapt daca lua in cazan de asta de Italia cu 150 k km, sigur era mai uzat decat ce a cumparat el, :daca masina arata asa cum zice. Si da, masinile de Italia sunt mai troace decat cele din Germania, chiar Franta. Asa e, nici Germania nu mai e ce era, dar tot sunt mai intretinute majoritatea decat cele din Italia. Macaronarii sunr un fel de romani, le place carpeala. Putin imi pasa ce zic altii, nu as cumpara masina de Italia si Spania. Tot ce am luat din Germania, Belgia, Olanda si Franta a fost foarte ok. Evident ca sunt importante si dotarile avand in vedere ca xenon nu e standard inca pe masini, volanul cu comenzi.. In fine, omul a fost aroape certat de parerologii experti care evalueaza masinile fara macar sa le vada, aia e chituita, aia e lovita, aia e samsarita. Mare noroc cu ei, altfel nu am cumpara masini sh.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca odata ce posesorul a cerut pareri pe un forum public, era normal sa apara asemenea discutii.

 

Trist este ca citind printre randuri, multa lume considera ca este foarte ok si chiar preferabil sa achizitioneze vehicule foarte uzate moral si chiar fizic, in detrimentul unora mai putin uzate, ca sa nu mai vorbim ca nimeni nu a pus problema achizitiei (este adevarat, altei marci si alta clasa) de suma respectiva a unei masini noi.Poate este momentul ca si ambitiile noastre, ca societate, sa creasca si sa depasim conditia de piata second-hand.

 

Fiind un forum de pasionati, lasand la o parte modelele clasice/restaurate/rare, ar fi mai util sa se impartaseasca, incurajeze si urmeze, pe cat posibil, niste exemple ale unor posesori care prin studii/spirit antreprenorial/talent reusesc sa isi manifeste pasiunea prin achizitionarea unui autovehicul BMW nou(dar neaparat cu dotarile de rigoare, nu chel :rolleyes: ).

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

de cand a inceput topicul, au inceput unii sa valideze achizitia ba ca e scump, ba ca e de remat, ba ca e polisata ( in conditiile in care doar posesorul a vazut masina), ba ca " iti luai cu 3 lei cu rulaj la jumate" etc. Sunt banii lui si omul a gandit ok, ca de fapt daca lua in cazan de asta de Italia cu 150 k km, sigur era mai uzat decat ce a cumparat el, :daca masina arata asa cum zice. Si da, masinile de Italia sunt mai troace decat cele din Germania, chiar Franta. Asa e, nici Germania nu mai e ce era, dar tot sunt mai intretinute majoritatea decat cele din Italia. Macaronarii sunr un fel de romani, le place carpeala. Putin imi pasa ce zic altii, nu as cumpara masina de Italia si Spania. Tot ce am luat din Germania, Belgia, Olanda si Franta a fost foarte ok. Evident ca sunt importante si dotarile avand in vedere ca xenon nu e standard inca pe masini, volanul cu comenzi.. In fine, omul a fost aroape certat de parerologii experti care evalueaza masinile fara macar sa le vada, aia e chituita, aia e lovita, aia e samsarita. Mare noroc cu ei, altfel nu am cumpara masini sh.

Pai daca ai luat masini din Germania Olanda Belgia si Franta e clar ca esti samsar...tu ce sa zici ca e mai buna una din reprezentanta din Italia cu 65 de mii de km si garantie 1 an decat alea de Olanda care au toate 4-5 sute de mii dar sunt cele mai ieftine si va iasa cel mai mult profit ? saptamana trecuta am vorbit cu un samsar prieten cu fratemeo si mi-a zis ca in Olanda sunt mai tigani ca romanii aia , toti dau sute de mii de km inapoi dar sunt cele mai ieftine, cele mai rentabile pt ei...lasati-o dreacu ca macane...sunteti unii samsari care nici nu vedeti Germania, luati numai masini dauna totala aduse in batista si le faceti prin Ungaria sau prin vestu tarii si ajung la vanzare prezentate ca masini impecabile de germania luate de la o batranica si nush ce... daca zici de un test la reprezentanta brusc nu mai are timp, cum a fost si cazu baiatului in cauza de aici, l-au ademenit cu serie de sasiu de la alta masina si se bazeaza ca nu mai merge clientu la test si ca ii ia ochii ca sclipeste si are putini km in bord... un prieten si-a luat un A4 de la niste samsari care avusese 2 daune totale iar in bord peste martori avea o hartie neagra sa nu se vada aprinsi...bineinteles ca nu a facut nici un test si s-a trezit acasa ca nu merge una alta iar cand s-a dus la reprezentanta si i-au spus aia radeau de el...cam asa e treaba cu masinile de germania olanda aduse de samsari...numai masini tzipla...

 

Cred ca odata ce posesorul a cerut pareri pe un forum public, era normal sa apara asemenea discutii.

 

Trist este ca citind printre randuri, multa lume considera ca este foarte ok si chiar preferabil sa achizitioneze vehicule foarte uzate moral si chiar fizic, in detrimentul unora mai putin uzate, ca sa nu mai vorbim ca nimeni nu a pus problema achizitiei (este adevarat, altei marci si alta clasa) de suma respectiva a unei masini noi.Poate este momentul ca si ambitiile noastre, ca societate, sa creasca si sa depasim conditia de piata second-hand.

 

Fiind un forum de pasionati, lasand la o parte modelele clasice/restaurate/rare, ar fi mai util sa se impartaseasca, incurajeze si urmeze, pe cat posibil, niste exemple ale unor posesori care prin studii/spirit antreprenorial/talent reusesc sa isi manifeste pasiunea prin achizitionarea unui autovehicul BMW nou(dar neaparat cu dotarile de rigoare, nu chel :rolleyes: ).

Ori e plin de samsari pe aici ori lumea isi merita soarta... daca iti iei o masina noua tot timpu o sa apara unii sa zica la banii astia iti luai nush ce bmw full dar nu mai conteaza starea si km.. dar dupaia ce frumos ii vezi pe aici "colegii help nu mai trage nu mai porneste ce ii fac"

Edited by thegame
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ce sa caute, un Logan full? Hai, lasati-o moarta! Unii bat campii ca daca nu-ti iei masina noua cu dotari, ca nu stiu ce... Asa, dar daca eu imi fac calculele si vreau o masina de clasa superioara si ma gandesc ca mai bine o iau sh cu dotari, iar de diferenta de pret fata de una noua imi permit oricand sa intervin la ea!? Bucura-te de masina si pune mai repede poze ca a inceput sa ma cuprinda curiozitatea la cat tam-tam s-a facut pentru masina asta!
Link to comment
Share on other sites

1461787601[/url]' post='2344685']

Pai daca ai luat masini din Germania Olanda Belgia si Franta e clar ca esti samsar...tu ce sa zici ca e mai buna una din reprezentanta din Italia cu 65 de mii de km si garantie 1 an decat alea de Olanda care au toate 4-5 sute de mii dar sunt cele mai ieftine si va iasa cel mai mult profit ? saptamana trecuta am vorbit cu un samsar prieten cu fratemeo si mi-a zis ca in Olanda sunt mai tigani ca romanii aia , toti dau sute de mii de km inapoi dar sunt cele mai ieftine, cele mai rentabile pt ei...lasati-o dreacu ca macane...sunteti unii samsari care nici nu vedeti Germania, luati numai masini dauna totala aduse in batista si le faceti prin Ungaria sau prin vestu tarii si ajung la vanzare prezentate ca masini impecabile de germania luate de la o batranica si nush ce... daca zici de un test la reprezentanta brusc nu mai are timp, cum a fost si cazu baiatului in cauza de aici, l-au ademenit cu serie de sasiu de la alta masina si se bazeaza ca nu mai merge clientu la test si ca ii ia ochii ca sclipeste si are putini km in bord... un prieten si-a luat un A4 de la niste samsari care avusese 2 daune totale iar in bord peste martori avea o hartie neagra sa nu se vada aprinsi...bineinteles ca nu a facut nici un test si s-a trezit acasa ca nu merge una alta iar cand s-a dus la reprezentanta si i-au spus aia radeau de el...cam asa e treaba cu masinile de germania olanda aduse de samsari...numai masini tzipla...

 

 

Ori e plin de samsari pe aici ori lumea isi merita soarta... daca iti iei o masina noua tot timpu o sa apara unii sa zica la banii astia iti luai nush ce bmw full dar nu mai conteaza starea si km.. dar dupaia ce frumos ii vezi pe aici "colegii help nu mai trage nu mai porneste ce ii fac"

Omule, eu sunt doctor, nu samsar. Am luat masini pentru ca asa imi place mie sa le schimb repede pentru ca ma plictisesc repede de ele. Daca tu ai auzit de la vecinu', "ai un prieten care" , etc, e problema ta sau esti naiv. Ce exemple dai tu cu masina de Italia cu 65 mii km si garantie 1 an, aia costa de iti sar sandalele din picioare. Stai tu linistit ca ce e la licitatii sunt masini de flota, iar tot ce e cu kilometri decenti e scump, dar bun. Am luat si masini personal din Germania cu 30 k km inca in garantie si am avut probleme cu ele de genul:turbina si caseta de directie, asa cum am luat si masini cu 150k km tot reali, care au mai mers 100 mii doar cu ulei si filtre, dupa care vandute la cunostinte care au mers si ele inca 2 ani fara probleme. E preferabil sa aiba km cat mai putini, dar daca o iei cu 90 mii asteptandu-te sa nu se strice, gresesti. Vezi turbine picate si pana in 100 mii, lanturi rupte etc. Face fievare ce vrea cu banii lui, asa ca lasati voi textele cu indoctrinarea ca nu e asa. Romanul se jntinde mai mult decat are plapuma, dar nu mereu. Poate unii ai visat de mici sa aiba un Bmw si poate nu isi vor permite niciodata unul ca lumea. Atunci isi iau unul cu 250 mii km. Am luat si masini din 1993 din Germania cu tuv luat, pe care le-am bagat in toate coclaurile pentru ca imi place si offfroadul ocazional si merg si alea de n-au aer. Ideea e ca bateti campii rau unii. E plin de masini jalnice, dar retine ca ce e la licitatii bun, alea au pret pe masura. Pana si cele cu 250 k km care sunt cu tuv si istoric, nu se vand pe 2 lei.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Omule, eu sunt doctor, nu samsar. Am luat masini pentru ca asa imi place mie sa le schimb repede pentru ca ma plictisesc repede de ele. Daca tu ai auzit de la vecinu', "ai un prieten care" , etc, e problema ta sau esti naiv. Ce exemple dai tu cu masina de Italia cu 65 mii km si garantie 1 an, aia costa de iti sar sandalele din picioare. Stai tu linistit ca ce e la licitatii sunt masini de flota, iar tot ce e cu kilometri decenti e scump, dar bun. Am luat si masini personal din Germania cu 30 k km inca in garantie si am avut probleme cu ele de genul:turbina si caseta de directie, asa cum am luat si masini cu 150k km tot reali, care au mai mers 100 mii doar cu ulei si filtre, dupa care vandute la cunostinte care au mers si ele inca 2 ani fara probleme. E preferabil sa aiba km cat mai putini, dar daca o iei cu 90 mii asteptandu-te sa nu se strice, gresesti. Vezi turbine picate si pana in 100 mii, lanturi rupte etc. Face fievare ce vrea cu banii lui, asa ca lasati voi textele cu indoctrinarea ca nu e asa. Romanul se jntinde mai mult decat are plapuma, dar nu mereu. Poate unii ai visat de mici sa aiba un Bmw si poate nu isi vor permite niciodata unul ca lumea. Atunci isi iau unul cu 250 mii km. Am luat si masini din 1993 din Germania cu tuv luat, pe care le-am bagat in toate coclaurile pentru ca imi place si offfroadul ocazional si merg si alea de n-au aer. Ideea e ca bateti campii rau unii. E plin de masini jalnice, dar retine ca ce e la licitatii bun, alea au pret pe masura. Pana si cele cu 250 k km care sunt cu tuv si istoric, nu se vand pe 2 lei.

Felicitarile mele atunci daca esti doctor, daca zici ca ai luat masini din atatea tari mi s-a parut ca ai profilul perfect de samsar. Pai parerea mea ca chiar tu ar trebui sa iti dai seama ca km conteaza foarte mult atata timp cat ti-a cazut ceva la masina si la 30k km, dar la 270k km la ce te mai astepti ? bineinteles ca poate sa cada si la 5k si la 500k dar care sunt sansele ? si cati bani ajungi sa bagi in aia de 500k ? eu i-am dat exemplu de X3 cu 65k km si un an garantie cu 22,5k de euro si au sarit toti in sus cum sa iti iei din italia... deasta m-am enervat eu asa de parca toti ar fi samsari asa umflati masinile aduse din Germania... doar ca sunt mai ieftine in Germania Olanda deasta le aduc samsarii de acolo dar nu sunt suflate in aur... si da normal le ia pe cele mai ieftine la mai bibilesc ei putin si isi pun ditamai adaosul... Eu mi-am dat cu parerea ca ar fi trebuit sa evite samsarii, drept dovada l-au si mintit de l-au spart si pana la urma l-au impachetat cu ea...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Asa a vrut Dumnezeu, asa a fost 😀. Asta a fost sa fie a mea, o voi ĂŽngriji si o voi accepta asa cum e ea. Nici nu ma mai uit la anunțuri auto, ca e normal, ba gĂŁsești alt pret, ba ti se pare mai buna alta. Unde sa pun poze? Tot aici? Si nu stiu cum sa pun de pe telefon, cred ca trebuie de pe browser
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.