Jump to content

mici renovari E90


edyy3k

Recommended Posts

E90, luna decembrie 2010 , 184cp , 2.0 Diesel

1. Placute frana spate, senzor uzura, lichidul de frana : 495 RON

2. Filtre + ulei : 970 RON (mi-a pus ulei bmw 5W30 , mi`au spus ca cel de la castrol e riscul prea mare sa prind un fake)

 

intrebarea mea este daca as cumpara eu piesele separat si m`as duce doar sa platesc manopera as iesii mai ieftin? de exemplu la puncul 1, am iesit undeva pe la 230 ron .. acuma nu stiu ce placute de frana au ales ei

iar la punctul 2 am iesit mult mai ieftin a. Mann

bine fara ulei care il iau separat b. Muller

sau aveti alta varianta? sunt multe pachete din ce observ

Va Multumesc!

Edited by edyy3k
Link to comment
Share on other sites

Iesi mai bine daca le cumperi tu separat si platesti manopera. Cel putin la punctul 2 diferenta e foarte mare de pret fata de situatia in care vii tu cu piesele.

Cere oferta de pret si la vanzatorii autorizati de pe forum, au preturi foarte bune :)

Edited by DorinB.
Link to comment
Share on other sites

depinde unde te duci cu masina, ca sa-ti dau un exemplu

am fost la reprezentanta audi din craiova sa-i fac revizia la un audi a5 +plus distributia...

pret total: 6.000 ron

am fost la un alt service autorizat bmw autokappa se numeste.

pret total 3.400 ron

 

aceleasi piese ( kit complet distributie originala audi+accesori + ulei si toate filtrele... garantie 2 ani la toata manopera...carte service

 

deci depinde unde mergi cu masina... acelesi piese acelasi serviciu, pret diferit total.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sa nu te apuci sa schimbi tu placutele si lichidul pt ca nu poti sa aerisesti instalatia bine fara un dispozitiv special. la punctul 1 cred ca e insesizabila diferenta dar la 2 poti sa iesi mult mai bine, dar uleiul BMW e de preferat sa il inlocuiesti cu altceva de exemplu Motul
Link to comment
Share on other sites

Ce dispozitiv special,? Instalatia de frana se poate aerisi prin metoda clasica pui pe cineva sa iti faca pedala

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Se poate aerisi instalatia de frana ca la vechiile Dacii,numai ca se uzeaza prematur garnitura la pistonas.De acea se foloseste un dispozitiv foarte simplu,dispozitiv ce baga lichidul de frana cu presiune de 2.4 bar.Dupa ce bagi lichidul cu presiune dai drumul la aerisitorul fiecarei roti pana iti iese lichid curat.Incepi de la rotile spate si vii spre fata,apoi aerisesti si ambreiajul.Asa se face corect,nu pedale.

Link to comment
Share on other sites

....numai ca se uzeaza prematur garnitura la pistonas.De acea se foloseste un dispozitiv foarte si2778mplu,dispozitiv ce baga lichidul de frana cu presiune de 2.4 bar.Dupa ce bagi lichidul cu presiune dai drumul la aerisitorul fiecarei roti pana iti iese lichid curat.Incepi de la rotile spate si vii spre fata,apoi aerisesti si ambreiajul.

 

Ca sa scoti niste bule de aer care au intrat in circuitul de frana, 2-3, hai 4 apasari complete, scot toate bulele si destul lichid! Ieftin si rapid.

 

Eu vreau sa inteleg mai bine. Pe unde anume se baga presiune pe circuitul de frana!? Exista o valva undeva..?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.