Jump to content

E30 vs Fn2 vs Cupra vs Corsa OPC vs Clio RS


Alegz30

Recommended Posts

Salut tuturor!

Dupa cum reiese din titlu am o dilema in alegerea unei masini sport.

Treaba sta in felul urmator: sunt student la medicina an 4, si am ca buget pentru masina valoarea taxelor de scolarizare pe care nu a trebui sa le platesc, adica 9000e +/-.

In titlu este lista cu "dorinte": E30 vs Fn2 vs Cupra vs Corsa OPC vs Clio RS. Lucrurile sunt simple cu ultimele 4 care sunt hot hatch-uri. Intrebarea care v-o pun este, este un e30 325i un drivers car mai bun, care sa merite ceea ce urmeaza?

 

Am urmatoarea imagine si vreau sa imi spuneti daca este posibil:

-e30 325i gasit in Germania/UE, intretinut de un singur proprietar preferabil, cumparat cu 2-4000e in functie de stare, cat mai aproape de original.

-reconditionat masina cu restul de buget: caroserie (inevitabil apare rugina in 30 ani), mecanica (arcuri, amortizoare, bucse, refacut motor, verificat cutie/diferential), interior (reparat tapiterie, nimic major), anvelope... probabil o sa iasa din buget, un astfel de proiect nu se termina niciodata, o masina veche cere bani tot timpul, dar ma bazez pe faptul ca din ce am vorbit cu tata e30 e singurul care l-ar atinge emorional )

-cel mai important: cu masina cat mai aproape de original inscrierea ei la Retromobil Club Romania pentru evitarea taxei de prima inmatriculare, impozite, etc. Stiu ca au niste reguli stricte si cred ca exista si o limita de km, dar o sa am in continuare Megane-ul meu din 2000 ca masina de zi, si probabil nu se uita nimeni daca schimbi dupa aceea "din greseala" axele de came cu unele usor mai agresive, sau maresti capacitatea la 2.8 din bloc, pistoane si _chiulasa_, evident tot din greseala.

 

Categorie FIVA in care s-ar inscrie, luat din codul tehnic FIVA:

"Tip E – EXCEPTII

Vehicul clar identificat, care a suferit modificĂŁri costructive ĂŽn afara perioadei de producĂžie, care nu respectĂŁ obligatoriu caracteristicile epocii Âşi care poate ingloba tehnologii sau materiale disponibile la momentul modificarii si nedisponibile la data productiei. Un vehicul de acest tip trebuie sĂŁ pĂŁstreze ĂŽntotdeauna sasiul / cadru original Âşi trebuie sĂŁ aibĂŁ caroseria ĂŽn similara perioadei de fabricatie pentru acest model. Dintre elementele de mai jos , nu pot fi mai mult de douĂŁ schimbate:

- Motor

- Transmisie

- Roti

- Suspensie Fata, Sistem directie

- Suspensii spate

Aceste modificĂŁri, care poat fi fĂŁcute recent, nu schimbata de data vehiculului"

 

Reiau intrebarea, este fezabil?

Practic e30 a suferit un facelift in 87' si sunt cateva modificari intre ele, deci cred ca un pre87' s-ar putea inscrie in 2017 ca masina clasica? Tehnic au trecut 30 ani de la incetarea productie modelului pre-facelift.

In final urmaresc sa am o masina care sa iti puna un mare zambet pe buze cum rotesti cheia in contact, si cred ca un urs mi s-ar potrivi.

Multumesc pentru efortul depus si astept sfaturi...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.