Jump to content

inchidere geamuri odata cu inchiderea masinii


Recommended Posts

Ai cumva si buton pentru inchiderea centralizata a geamurilor sau doar buton pentru fiecare geam in parte? Din schema reiese ca ai nevoie ca din alarma sa iasa 4 fire separate (+12v) sau un plus 12v prin 4 diode catre inchiderea centralizata. Trebuie localizata unde e centralizata pentru ridicarea geamurilor, acolo se concentreaza toate firele de la usi.
Link to comment
Share on other sites

Am intrebat si eu asta, pentru ca am avut la E60 si ma enerveaza ca imi lipseste la F10. La E60 aveam alarma viper integrata cu inchiderea centralizata. Daca am inteles corect, de fapt alarma in momentul in care inchizi, da comanda de buton apasat ca sa se ridice geamurile pana sus, nu face nimic altceva.
Link to comment
Share on other sites

Ai cumva si buton pentru inchiderea centralizata a geamurilor sau doar buton pentru fiecare geam in parte? Din schema reiese ca ai nevoie ca din alarma sa iasa 4 fire separate (+12v) sau un plus 12v prin 4 diode catre inchiderea centralizata. Trebuie localizata unde e centralizata pentru ridicarea geamurilor, acolo se concentreaza toate firele de la usi.

Comanda cred ca este. Pentru ca daca bag cheia in broasca, si tin pe inchis mai mult timp, pe langa faptul ca se inchide si masina, incep sa se ridice si geamurile si trapa.

Am avut un Eaglemaster (e3 parca), si mi se inchideau si geamurile dupa ce inchideam masina.

Acum am un Tomahawk tw-9010, dar cel ce mi-a pus-o nu mi-a legat si partea asta. Si nu prea are timp sa se ocupe de asta acum.

Link to comment
Share on other sites

Eaglemaster nu ti-a mers? De ce ai schimbat-o? Nu ai fost multumit de ea?Firele de la broasca usii ajung la inchiderea centralizata ,.tot acolo cred ca gasesti si firul care duce la .modulul care comanda ridicarea geamurilor, apropo trebuie sa poti modifica timpul de actionare al butonului pentru ridicarea geamurilor.
Link to comment
Share on other sites

Eaglemaster nu ti-a mers? De ce ai schimbat-o? Nu ai fost multumit de ea?Firele de la broasca usii ajung la inchiderea centralizata ,.tot acolo cred ca gasesti si firul care duce la .modulul care comanda ridicarea geamurilor, apropo trebuie sa poti modifica timpul de actionare al butonului pentru ridicarea geamurilor.

S-a ars. Nu a fost legata bine. In loc sa se foloseasca firul de impuls, s-au folosit cele doua fire din eaglemaster care isi schimba polaritatea, si deschid/inchid. Si din cauza la un buton, sau de la un switch de la o usa intra in scurt cat timp inchidea usile, nu am mers din prima la electrician, si s-a ars dupa 2-3 saptamani.

 

Si am schimbat-o cu una cu functia de pornire motor, cred ca e utila pe canicula, si mai ales iarna.

Din schema, care e modulul pe care trebuie sa caut firul? M-am uitat de cateva ori, dar inca nu mi-am dat seama ce si cum.

Si da, stiu ca se poate modifica timpul de ridicare, se poate programa din butonul de Override.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am la masina modulul pentru ridicarea geamurilor, dar te poti orienta dupa vechea conexiune de la Eaglemaster, sau si mai sigur,dai fata de usa jos si urmaresti firul d la butucul cheii, si poti verifica cu un multimetru atunci cand rasucesti de cheie si tii mai mult, trebuie sa dea +12v pe unul din firele care pleaca de la butuc, (nu de la motorasul care inchide usa). cu un bold intepi firele pe care le vtrei sa le verifici. urmaresti firul si asta e
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am la masina modulul pentru ridicarea geamurilor, dar te poti orienta dupa vechea conexiune de la Eaglemaster, sau si mai sigur,dai fata de usa jos si urmaresti firul d la butucul cheii, si poti verifica cu un multimetru atunci cand rasucesti de cheie si tii mai mult, trebuie sa dea +12v pe unul din firele care pleaca de la butuc, (nu de la motorasul care inchide usa). cu un bold intepi firele pe care le vtrei sa le verifici. urmaresti firul si asta e

Nu mai stiu eaglemasterul cum era legat, a fost scos si refacute conexiunile.

Deci singura varianta ramane sa urmaresc acel fir.

Merci :)

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce dai fata de usa jos,, firele duc cde la incuietoare catre stalpul masinii asa ca culorile ar trebui sa fie aceleasi, dar pentru mai multa siguranta, poti verifica cu ohmetru firul in cauza, nu uita ca contactul de la incuietoare da un +12v.

Si practic pe acelasi fir trebuie sa ma leg cu firul ce iese din alarma, durata o programez la 20 sau 30 secunde, cam cat ar lua sa se inchida complet geamul.

post-13255-0-75378600-1461064884_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.