Jump to content

nu trece de 160 km/h


Recommended Posts

Loganu' ajunge la 160 la ora doar daca are vant de spate si un sofer inconstient :laugh:

Nu mai faceti glume pe seama omului, si nici a loganului. Legal, nu ai unde sa mergi cu 160 km/h in Romania. Si Loganul merge cu peste 180 km/h (prietenii stiu de ce) http://www.autoevolution.com/cars/dacia-logan-2008.html#aeng_dacia-logan-2008-16-16v

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu mai faceti glume pe seama omului, si nici a loganului. Legal, nu ai unde sa mergi cu 160 km/h in Romania. Si Loganul merge cu peste 180 km/h (prietenii stiu de ce) http://www.autoevolution.com/cars/dacia-logan-2008.html#aeng_dacia-logan-2008-16-16v

 

 

Si la Dacia 1300 arata in bord 180,dar asta nu iseamna ca merge cu atat :laugh: .Iar daca in romania nu e legala viteza asta atunci ar trebui sa nu se mai vanda masini care merg peste 130 la ora(viteza legala pe "autobenzile" noastra) :laugh:

  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Foarte serios, am avut placuta ocazie cand am fost la mare acum cativa ani, am intilnit doar 2 loganuri care aveau putin peste 160km/h, cu unul din ele chiar am avut ocazia sa ma joc putin. Chiar am ramas putin surprins ca a prins totusi 160 la ora,

am mai avut ocazia ca sa fiu urmarit chiar de catre un Matiz, da da Matiz care prindea viteza maxima de 130 la ora, dar culmea era ca accelera destul de repejor pe drum drept, insa in curbe sau pante abrupte, acolo -i scadea dreastic viteza. A fost singura data in 21 de ani de soferie cand am avut ocazia sa vad cu ochii mei, cat poate sa prinda un Matiz.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Bine ca s-a rezolvat, undeva printre discutiile astea despre loganuri si matiz.

 

ON TOPIC :)) Si eu am mers cu un Tico cu 160kmh, la vale, cu vantul in spate. Loganul de 1.6 16v sunt chiar bune, spaima bmw-urilor e36/e46 316-318i :))

[/q

 

 

 

da asta este mai tr sa facem si haz de necaz . Daca ne vaitam intruna aci ar fi prea trist nu goodjob.gif

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bine ca s-a rezolvat, undeva printre discutiile astea despre loganuri si matiz.

 

ON TOPIC :)) Si eu am mers cu un Tico cu 160kmh, la vale, cu vantul in spate. Loganul de 1.6 16v sunt chiar bune, spaima bmw-urilor e36/e46 316-318i :))

Compari si tu masina din 98 cu masina din 2005 sau de cand ii produs loganul.

Link to comment
Share on other sites

@BOASCALa servici avem un benzinar Logan de 1.6 , din 2006 cu aproape 340k la bord a fost intretinut doar in service, are carte de service, nu a avut interventii deloc la motor doar cele obisnuite, bujii, un senzor de temperatura schimbat ambreiaj o singura data, filtre ulei , repet nu s-a intervenit deloc in motor, ajunge greu la 160km/h dar ajunge la viteza asta, as vrea sa-mi arati si mie un BMW cu carte de service (320d) masina de serviciu care nu a avut interventii asupra motorului, si sa mai prinda si 160km/h.

In primul rand la diesel intretinerea e mult mai mare decat la un benzinar de 1.6 chiar daca e vorba de o masina romaneasca, ideea era doar ca si o masina ieftina poate tine cu familia mult mai bine decat un diesel 320d. Apropo: modul tau de exprimare e cam primitiv, in rest no comment

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu am un Logan la munca si de la 120km in sus zici ca mai are putin si se dezmembreaza. Nu spun ca nu este o masina ok dar deja comparam mere cu pere.

Eu m-am referit doar la motor, daca spui ca ai impresia ca se dezmembreaza , probabil ca itp-ul a fost trecut cu spaga, aceleasi probleme cu suspensia le are orice marca, ca nu vrem sa recunoastem asta e altceva, ca fiecare isi lauda ciocanul, e la ordinea zilei, intreba pe cine vrei tu, cati dintre cei care au BMW pot trece itp-ul pe bune? Facand exceptie de amortizoare, imposibil sa nu gasesti la un BMW vechi ceva ,

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Pai nu e vorba de ITP, e chestia ca un logan e instabil la viteze mari, prost antifonat (adica nu te mai auzi cu cei din masina, dar nu e problema, acelasi lucru se poate intalni si la opel si alte masini low end).

Cat despre trecerea itp-ului pe bune, depinde de sofer, uita-te la sectiunea masina mea sa vezi cati bani se baga in bmw-uri pe aici. Cine tine la siguranta lui, trece si itp-ul din prima.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.