Jump to content

opinie achizitionare


Recommended Posts

Salut, de cand aveam 18-19 ani si am vazut pentru prima data un seria 3 e90 pe strada parca m-am indragostit de acel model.

Iata ca acum la o alta varsta + ca am pus si la ciorap ca sa zic asa consider ca imi pot permite in sfarsit o astfel de masina, dar am ceva nelamuriri

Precizez ca locuiesc in Germania. Astfel am apucat sa iau la test un seria 5 e60 si un seria 3 e91 touring.

Nelamurirea mea: e60 sau e 90(pentru ca imi plac sedanurile)

La capitolul buget pot sa zic ca ma incadrez destul de bine

Vanez motor de maxim 3 litrii in special diesel transimisie manuala(pentru sportivitate)

Poate o sa spuneti, de ce bmw?(consider ca tinuta de drum se prezinta mai bine decat la rivali in functie de buget, nu ma intereseaza sa am 14000 de butoane si sa am o prapadita de transmisie fata marca audi)

Sa revin, am spus ca as vrea motor de maxim 3 litrii diesel dar daca masina, mecanic, este ok nu ma deranjeaza nici un motor de 2,5 sau chiar de 2 .

Despre seria 3 e90 m-am documentat ca sa zic asa destul de mult(am si un prieten care mi-a spus mai multe despre acest model)

Sunt mai mic eu de fel asa ca spatiul dintr-un seria 3 chiar nu ma deranjeaza. La capitolul dotari n-am eu mare nevoie de navigatie sau trapa etc

Despre e90 stiu multe, costuri consum variante facelift si prefacelift dar as vrea sa fiu lamurit cu acest e60...mai bun decat e90? (capitolul acceleratie)

Mi sa spus ca intretinerea la un e60 e mai costisitoare, adevarat ca ai spatiu suficient cat sa faci si un gratar, dar ca dotari e60 are cam detoate(de la navigatie la suport de pahare).

Ca pret ma incadrez pentru ambele modele dar as vrea mai multe opinii despre e60

Sa nu uit...merita o resoftare pentru o masina cu 200.000 km dar intretinuta?...de ce vreau resoftare?(sa depasesc si sa las in urma emblema cu 4 zerouri)

Edited by claudiu1991
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca iti permiti eu zic un e90 2,5 sau 3k important sa aiba 6 cilindri :) :) si zic ca stai linistit si fara resoftare ca 90% din masinile pe care le intalnesti in trafic se vor da la o parte, foarte important parere personala faruri xenon , scaune sportive , sa fie manuala suspensie sportiva , jante pe 18 aici sunt gusturi (pe 19 prea delicate , pe 17 prea mici) si avand in vedere ca locuiesti in Germania incalzire in scaune ;) ;) :) :) $) ,daca imi aduc aminte de altceva intervin
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut. Daca nu te intereseaza spatiul asa de mult, alege e90. Avand in vedere ca stai in Germania si folosesti autostrada foarte mult, alege un motor in 6 cilindri diesel. Restul sunt lucruri subiective, in legatura cu nevoile tale si gusturile tale. Spor.
Link to comment
Share on other sites

un 335 nu imi permit Tiberiu sunt destul de greu de gasit(cel putin eu am vazut doar cateva) Si cine vinde, vinde la pret de M3:) cunosc pe cineva

Pe strada unde stau eu nu la mare distanta sta un neamt trecut de 50 de ani care pana acu vreo 2-3 luni circula cu un e90 330D. Nu mai umbla cu ea pentru ca si-a luat omu o generatie mai noua, in fine masina sta langa bordura pe strada si rar mai e pornita.

Am vorbit acu ceva timp cu el si ar fi dispus sa o vanda.

E un 330 D cutie manuala(exact ce vreau) nu e forjata ,intretinuta consumabilele schimbate din 15 in 15 mii. Este un e90 din generatia prefacelift 2005-2008. Nu are navigatie si are ceva semi piele deci nu e piele full, in rest are detoate incalzire scaune, xenon, trapa, vopseaua e originala. Deci ii lipseste doar navigatia, adevarat ca arata mai bine pe bord, dar n-am nevoie mare de ea.

Am mai vorbit tot cu un vecin de pe acolo si mi-a spus despre dansul cu bmw ca asa masina cum are el nu prea mai gasesti prin zona(adica intretinuta)...si nici nu ma gandesc sa iau una de pe mobile.de sau autoscout.

Fiind sofer de tir am cunostinte in stanga si in dreapta(daca e nevoie de reparatie sau chiar de o vopsire ma ia mai ieftin)

Daca as cumpara acea masina, mai ales ca nu o mai foloseste acum ar merita sa investesc in ea? pachet M dar facelift deci sa schimb capota faruri bara, niste jante mai frumoase pe 18, interior ori de carbon ori de lemn si de ce nu o resoftare( masina are 190.000 km reali)

M-am uitat foarte mult dupa generatia mai noua, cea cu facelift, dar chiar si o masina mai cheala in dotari trece de cat m-ar costa asta+ daca as investii in ea)

Din ce mi-a spus proprietarul masinii i-a schimbat distributia pe la 150.000km are motorul de M nu e N

Si ca pret vrea 7500, dar cred ca o pot scoate la 7000.(deci are detoate mai putin navigatie)

Merita sa ma bag la asa ceva? adica pe langa aia 7000-7500 sa mai bag in ea pentru facelift, ceva stopuri, bara spate de M suspensii sport si ceva jante pe 18(nu m-ar costa asa mult....am ceva ajutoare pentru treaba asta)

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca 7k este un pret foarte bun si motorul este top , deocamdata vorbim in plus dar lemnul sau carbon in masina nu sunt pe gustul meu , cel mai frumoase sunt trimurile hexagon sau vopsite negru lucios , binenteles fiecare vede un lucru cu ochiul propriu, deci ce-ti place pui ;) ;)
Link to comment
Share on other sites

 

Vanez motor de maxim 3 litrii in special diesel transimisie manuala(pentru sportivitate)

 

 

Pentru sportivitate ia benzina. Asa e corect spus. Aceeasi cilindree motorina vs. benzina, benzina castiga.

De aceea multi spun ca nu ai BMW daca il ai pe motorina. Or sti ei ceva :popcorn:

 

Normal ca si eu daca as avea un vecin neamt care a schimbat atat de des uleiul (dovedit) si maine as lua motorul ala. Probabil despre asta e cel mai probabil vorba, vrei sa afli; daca se merita sau nu.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Pentru sportivitate ia benzina. Asa e corect spus. Aceeasi cilindree motorina vs. benzina, benzina castiga.

De aceea multi spun ca nu ai BMW daca il ai pe motorina. Or sti ei ceva :popcorn:

 

Normal ca si eu daca as avea un vecin neamt care a schimbat atat de des uleiul (dovedit) si maine as lua motorul ala. Probabil despre asta e cel mai probabil vorba, vrei sa afli; daca se merita sau nu.

Daca alege benzina, atunci sigur 6 cilindri daca nu parere personala mai bine motorina, am mers cu un e90 320 150 cv si sincer nu ma impresionat deloc ,ma refer la condusul de zi cu zi , motorina si cu putere mai mica cel putin iti da senzatia de viteza chiar daca sunt cam la fel din punct de vedere prestational . ;) sunt convins de faptul ca poti fi influentat si de trecutul tau ca sofer , daca ai un trecut cu motoare turbo pe motorina, un aspirat sub 150 cv o sa ti se para cam prea regular

Edited by Daniel86
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.