Jump to content

Recommended Posts

Am fost intr-o excursie cu masina si am realizat intr-o depasire (nu doresc la nimeni sa realizeze cum am realizat eu ) ca masina mea nu trece de 120 de km/h , ideea este urmatoarea , cand am luat-o , aprox. acum 2 luni , i-am dat cu a 4 a 140... Acum cand ajung in 2500 de ture , mi se taie puterea... Turbo nu cred ca este , deoarece nici macar nu se aude si trage ca o nebuna.. Filtrele si uleiul , doar ce le-am schimbat , debitmetru de aer nu cred ca este , tot din cauza puterii pe care o dezvolta pana la 120 km/h , nu stiu care ar fi cauza , ma poate ajuta cineva?
Link to comment
Share on other sites

M-am documentat putin despre DPF ... Tin sa precizez ca masina urca in 4500 de ture , prinde 120km/h foarte repede , deci ea trage in parametrii normali doar ca de la 120 hm/h in sus , nu mai fuge... A mai patit cineva asta?

Pai daca zici ca urca pana 4500 de ture dar mai mult de 120 nu urca ,ceva nu e in regula , cu a 5 -a sau a 6-a mai ajungi la 4500 de ture ? Si eu cred ca este dpf sau turbina sau amandoua

Link to comment
Share on other sites

Nu ... a 4 a imi duce undeva la 120 pana in 2500 de ture , a5 si a 6 a sunt doar pentru consum , nu mai maresc viteza deloc... totusi , daca ar fi turbo , n-ar trage pana in 120 si filtru de particule nu e aprins nici in bord , nu scoate nici fum , nu pare sa mearga infundat... :( am citit ca ar fi o electrovalva infundata , astept si alte pareri.
Link to comment
Share on other sites

La masinile din grupul VAG daca turbina este pe duca si scapa prea multa presiune atunci cand o accelerezi tare ti-o baga automat in limp mode pentru a nu sparge motoru iar efectul este ca nu mai trece de 2500 de ture parca, sau urca foarte greu de la 2500 in sus ,nu mai tin minte exact, dar asta face in orice viteza... nu stiu la bmw cum este dar poate fi o informatie care sa te ajute in legatura cu eventual turbo pe duca... Edited by thegame
Link to comment
Share on other sites

Daca nu esti pretentios cu bani care ai zis tu mai tai un zero si iti repari masina si o sa fie si mai sprintena ;) ;) , eu zic sa fi multumit ca e doar dpf si ca nu a tras si turbina dupa el

Maine ii fac o spalare , daca isi revine mai merg cu ea asa , daca nu , jos cu el si adio dpf ... 1500 , doamne fereste .

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu am fost rautacios, doar am glumit. Cand iti cumperi o masina, e de preferat sa te interesezi dinainte care sunt costurile ei de intretinere. Nu esti intr-o situatie deloc placuta, adevarat, dar raporteaza pretul unui DPF la pretul de nou al unui E60. Vorba aia, cine da 50.000 pe o masina, scoate 1500 cand pica ceva la ea.
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu am fost rautacios, doar am glumit. Cand iti cumperi o masina, e de preferat sa te interesezi dinainte care sunt costurile ei de intretinere. Nu esti intr-o situatie deloc placuta, adevarat, dar raporteaza pretul unui DPF la pretul de nou al unui E60. Vorba aia, cine da 50.000 pe o masina, scoate 1500 cand pica ceva la ea.

 

Intr-adevar am exagerat si eu , dar chiar imi vine sa-mi dau cu capul de pereti , am dat 7700 pe ea si am schimbat ambreiaj 18mil. , un brat (Lemforder 3mil si ceva cu 40% reducere...) , filtrele-ulei (de astea nu ma plang , oricum trebuie facute ) si acum pica dpf... Daca nu-i dadeam 140 pe a 4 a , in contextul in care stau in Tg Jiu si centura de aici nu e extraordinara , credeam ca asa am luat-o , deh.. Asta e , am un prieten mecanic , el m-a chemat sa-l curatam/spalam , in fine , maine revin cu explicatii... Daca nu , jos cu el , ca doar nu poluez eu mediul cu un motor de 2.0 , ci aia de inscriu pe BG motoare de 3-4000... Imi pare rau , nu mi-o lua in nume de rau , sunt cam stresat... Ca de , dai un ban si-l dai degeaba ...

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Esti stresat degeaba,a doua zi m-as interesa unde sa ma duc sa-l anulez si fizic si din soft + soft stage 1 de putere.Ai dat foarte putin pe ea,la ce te asteptai?putea sa se intample la oricare,dar ironia sortii este ca tu ai dat putini bani pe masini si pica multe...cam asa se intampla de obicei si apropo la BMW poti sa vezi cati km mai duce filtrul de particule,ala de a vandut masina crezi ca nu stia? Cu distributia cum stai? Edited by WIN60
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Esti stresat degeaba,a doua zi m-as interesa unde sa ma duc sa-l anulez si fizic si din soft + soft stage 1 de putere.Ai dat foarte putin pe ea,la ce te asteptai?putea sa se intample la oricare,dar ironia sortii este ca tu ai dat putini bani pe masini si pica multe...cam asa se intampla de obicei si apropo la BMW poti sa vezi cati km mai duce filtrul de particule,ala de a vandut masina crezi ca nu stia? Cu distributia cum stai?

 

N-am observat nimic suspicios pana acum , cam asta ar fi ultima problema , sper , oricum m-a dus ceva bani , despre cel ce mi-a vandut-o n-as spune prea multe , el aduce masini , de ambreiaj stia oricum , dar nu despre filtrul de particule nu avea de unde , adica nu cred ca e asa simplu , azi il fac sa mearga ca am client si maine nu...

Link to comment
Share on other sites

Nu am fost rautacios, doar am glumit. Cand iti cumperi o masina, e de preferat sa te interesezi dinainte care sunt costurile ei de intretinere. Nu esti intr-o situatie deloc placuta, adevarat, dar raporteaza pretul unui DPF la pretul de nou al unui E60. Vorba aia, cine da 50.000 pe o masina, scoate 1500 cand pica ceva la ea.

Dar raporteaza pretul pieselor noi la o masina de 10 ani...vine o vreme cand nu se mai renteaza sa pui anumite piese noi... daca pui un dpf , turbo si injectoarele cam ala e pretul masinii...hai sa fim seriosi suntem romani nu nemti...foarte putini ne permitem o masina noua, cineva trebuie sa cumpere si masinile second iar din pacate romanii sunt principala tinta

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e filtrul de particule , e altceva infundat , l-am dat jos si l-am curatat , dar nu era nici infundat , nici foarte imbacsit , intr-adevar au iesit ceva particule din el , dar dupa ce l-am pus , am realizat ca atunci cand toba e rece masina trage bine , cand se incalzeste se duce... Cred ca e catalizatorul infundat , in spate abia scoate aer , iar dupa racordul flexibil la imbinare unde este inelul , sufla de zici ca acolo e iesirea de la toba , maine ii dau jos catalizatorul si plec cu ea asa , sa vad cum e ... App in bord s-a resetat la 200k dpf ul. Edited by alex.albusi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.